• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
12

غوغای جهانبخش در فاینورد ، بازی زیبا و گلزنی علیرضا جهانبخش در هلند

  • کد خبر : 37399
  • 13 آگوست 2021 - 16:39
غوغای جهانبخش در فاینورد هلند با بازی تماشایی

شب گذشته تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برای سومین دیدار پیاپی در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، در ورزشگاه دِ کویپ روتردام در مسابقه برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لوسرن سوئیس رفت. جهانبخش هرچند در نیمه اول مصدوم شد ولی توانست دو گل از سه گل تیمش را بزند و نقش اصلی را در صعود تیم پرطرفدار هلندی داشته باشد.

در پی این درخشش، نشریه معتبر دی تلگراف هلند در مورد جهانبخش گزارشی ویژه با عنوان حهانبخش وارد قلب هواداران فاینورد شد، منتشر کرد: ستاره ایرانی در حالی به فاینورد پیوست که انتقالش در ابتدا برای دوست داران این تیم کمی غافلگیرکننده بود و برخی تردید داشتند که او همان ستاره سابق آلکمار باشد.

بازی تماشایی جهانبخش در فاینورد

جهانبخش در برایتون عمدتا نیمکت نشین بود و فرصت اندکی برای بازی پیدا می کرد تا با بهترین آمار به فوتبال هلند برنگردد. فاینوردی ها منتظر بودند تا عملکرد جهانبخش را ببیند و سپس بتوانند در مورد او نتیجه گیری کنند. این سوال وجود داشت که او سه سال پس از جدایی از آلکمار، در چه سطحی قرار دارد؛ به خصوص که برچسب ۲۰ میلیون یورویی روی او وجود داشت.

جهانبخش اما در همان نیمه اول توانست ۳۲هزار هوادار فاینورد را با حرکات، فرارها و گل های جادویی اش مسحور کند.

هر دو گل او استثنایی بود و شادی گلش نیز ویژه. او رو به آسمان کرد و گلش را جشن گرفت. ستاره ایرانی که بسیار خوشحال بود، از هم تیمی هایش خواست به وی ملحق شوند و با زانو روی چمن رفت و نزدیک بود حتی زمین بخورد. دو گلی که کفایت می کردند تا رضایت دوست داران افراطی فاینورد را هم جلب کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.