• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

این افراد در اثر کرونا بیشتر بستری می شوند

  • کد خبر : 37531
  • 18 آگوست 2021 - 10:04
این افراددر اثر کرونا بیشتر بستری می شوند

رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت تعداد قابل ملاحظه‌ای از بستری های کرونا در بخش مراقبت های ویژه سالمندانی هستند که واکسینه نشده اند.

دکتر علی موسوی بیان کرد: از مردم درخواست داریم که در رده سنی خود حتما واکسینه شوند.

در این پیک همه گیری غیر از سالمندان شاهد درگیری جوانان و کودکان هم هستیم که مدافعان سلامت خسته شده اند و درخواست داریم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به فکر سلامت خود و دیگران باشند.

در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم

دکتر موسوی گفت: شعارهایی مانند در خانه بمانیم، کرونا را شکست می‌دهیم و بسیاری از شعارهای این روزها هنوز برای خیلی‌ها جدی نیست؛ درست است در خانه ماندن برای بسیاری خسته کننده شده است امّا مردم به وضعیت کادر درمان و مدافعان سلامت که از خود و خانواده شان گذشتند هم کمی فکر کنند که برای ارائه خدمات به بیماران مجبور به پوشیدن لباس های طاقت فرسا هستند و به طور مستقیم در معرض خطر قرار دارند.

بهترین روش قطع زنجیره بیماری کرونا

او در خانه ماندن را بهترین روش قطع زنجیره بیماری کرونا دانست و بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دیگر پروتکل های بهداشتی تا زمان واکسینه شدن عمومی بسیار موثر است.

اگرچه بخش عمده کمبودها برطرف و خدمات رسانی به بیماران در حال جریان است اما این وضعیت با تلاش بسیار از جمله تخلیه هشت بخش بیمارستان از جمله بخش های جراحی مردان و زنان و تبدیل آنها برای بیماران کرونایی فراهم شده است.

که با تلاش های بسیار تاکنون توانسته ایم خدمات رسانی را ساماندهی کنیم.

کنترل شیب افزایشی مبتلایان و مرگ و میر

او افزود: کمبود اکسیژن، بخش های مراقبت ویژه، تخت های آی سی یو و … از مشکلات حوزه بهداشت و درمان در  بیمارستان علی ابن ابطالب (ع) رفسنجان بود که خدمات دهی را کند کرده بود.

با گذشت مدّتی این بیمارستان با اجرای تصمیم های مدیریتی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب توانسته است شیب افزایشی مبتلایان و مرگ و میر را تا حدودی  کنترل کند و تعداد بهبودیافتگان قابل قبولی را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.