• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

نسخه اندروید کلاب هاوس آمد

  • کد خبر : 37710
  • 23 آگوست 2021 - 11:06
نسخه اندروید کلاب هاوس آمد

با توجه یکپارچه سازی انجام شده اپلیکیشن اندروید کلاب هاوس دقیقا مشابه نسخه iOS آن است.

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از کلیک، شرکت کلاب هاوس بعد از مدت‌ها انتظار با انتشار یک توییت اعلام کرد بالاخره کاربران اندروید می‌توانند با خیال راحت از شبکه اجتماعی این کمپانی استفاده کنند.از آن زمان دستگاه‌های اندرویدی زیادی موفق به نصب و دریافت کلاب هاوس نشده‌اند. اما هم‌اکنون شما می‌توانید با خیال راحت نسخه اندروید کلاب هاوس را دانلود نمایید.

نسخه اندروید کلاب هاوس

با توجه یکپارچه سازی انجام شده نسخه اندروید کلاب هاوس دقیقا مشابه نسخه iOS آن است. این شبکه اجتماعی در واقع به کاربران امکان ساخت انواع اتاق‌های گفتگوی مجازی از جمله برگزاری سمینارها، جلسات کاری، گفتگوهای دوستانه و… را می‌دهد.نکته جالب اینجاست افرادی که توسط مدیران کلاب ایجاد شده فالو نشده باشند نیز می‌توانند به عنوان شنونده در جمع حضور پیدا کنند و در صورت صلاحدید مدیران، امکان صحبت کردن آنها نیز برایشان فراهم خواهد شد.

این خبر را از دست ندهید. خطر در کمین گوشی‌های اندروید!

اپلیکیشن‌های پخش پادکست

در واقع این برنامه را می‌توان در فهرست اپلیکیشن‌های پخش پادکست قرار داد اما امکانات تعاملی بکار رفته در آن باعث می‌شوند تا کلاب هاوس بین شبکه‌های اجتماعی نیز حضور پیدا کند. همین امر باعث شد تا این اپلیکیشن بتواند طی ۱ سال محبوبیت چشمگیری بین کاربران گوشی‌های هوشمند بدست آورد.

لازم به ذکر است کلاب هوس ابتدا تنها به عنوان یک برنامه مخصوص سیستم‌عامل iOS منتشر شده بود. اما به دلیل استقبال بسیار زیاد کاربران، شرکت تصمیم گرفت با انتشار نسخه اندرویدی آن، تعداد کاربران خود را چند برابر کند و می‌توان گفت تا به امروز در این زمینه موفق بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.