• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

۳ بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندروید و IOS + لینک دانلود

  • کد خبر : 37737
  • 25 آگوست 2021 - 12:43
3 بهترین برنامه‌های ویرایش عکس اندروید و IOS

در دنیای مجازی امروز، کاربران علاقه بسیار زیادی به محتواهای تصویری دارند.
در حال حاضر برنامه‌های ویرایش عکس اندروید و IOS  بسیاری وجود دارد. هر کدام از این برنامه‌ها، امکانات خاص و متفاوتی را ارائه می‌دهند اما برخی از اپلیکیشن‌ها به دلیل جامع بودن و تعداد امکانات و ویژگی‌ها به عنوان یکی از بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید یا iOS شناخته می‌شوند.

بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید و iOS

تولید برنامه ویرایش عکس حرفه ای کار آسانی نیست، از این رو بسیاری از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس توسط گروه‌های توسعه دهنده معتبر و مطرح ساخته شده و استفاده از آن‌ها نیز پولی است. اما برنامه‌های رایگان بسیاری در این حوزه وجود دارد که امکانات متعدد و فوق‌العاده‌ای برای ویرایش تصویر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

ما در این گزارش قصد داریم تا بهترین برنامه ویرایش عکس اندروید و iOS و همچنین تعدادی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که لقب بهترین برنامه ویرایش عکس حرفه‌ای را یدک می‌کشند را معرفی کنیم.

برنامه ویرایش عکس Snapseed

از آن‌جایی که گوگل در همه چیز رتبه برتر را دارد، برنامه ویرایش عکس آن نیز بهترین است. Snapseed با اختلاف بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید و iOS محسوب می‌شود. در این برنامه که توسط گوگل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده، با طیف گسترده‌ای از امکانات، ویژگی‌ها و شاخصه‌های جذاب و بااهمیت در زمینه ادیت تصویر طرف هستید و می‌توانید به بهترین شکل، یک عکس معمولی را به یک پرتره یا تصویر جذاب و فریبنده تبدیل کنید.

برنامه Snapseed بیش از ۱۰۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و کاربران امتیاز ۴٫۵ را به آن داده‌اند. نزدیک به ۳۰ ابزار مختلف در زمینه ترمیم، بهبود رنگ، ساختار تصویر، HDR و … در این برنامه در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. برنامه Snapseed همچنین از تصاویر خام RAW نیز پشتیبانی می‌کند و از این نظر نیاز عکاسان به ویرایش تصویر حرفه‌ای را تا حدودی برطرف می‌سازد.

برنامه Snapseed برای همه کاربران موبایل مناسب است، فرقی ندارد که تجربه کار ادیت تصویر به صورت حرفه‌ای را دارید یا خیر، با امکانات این برنامه افراد مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند در زمان کوتاهی تصاویر خود را به یک عکس جذاب تبدیل کنند.

دانلود برنامه ویرایش عکس

برنامه VSCO

برنامه VSCO را می‌توان رقیب اصلی Snapseed در سیستم عامل اندروید نامید. VSCO محبوب جزو برنامه‌های ویرایش عکس اندروید و iOS است که بسیار حرفه ای است و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده و طرفداران بی‌شماری دارد.

اپلیکیشن VSCO نیز به دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در گوگل‌پلی رسیده و با سیستم عامل نسخه ۵ به بالا سازگار است.

VSCO مجموعه‌ از ابزارهای کاربردی مانند تنظیم رنگ، نور، دما، فیلترهای جذاب، فونت‌های متفاوت نوشتن متن و ده‌ها ابزار و قابلیت دیگر است که می‌تواند جلوه‌ای تازه به تصاویر شما ببخشد.

این برنامه برای کاربران عمومی تلفن‌های همراه که تجربه زیادی در ادیت و ویرایش ندارند، عالی است.

دانلود برنامه ویرایش عکس

برنامه Prisma

پریسما یکی دیگر از برنامه‌های حرفه‌ای ویرایش عکس برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است. مجموعه‌ای از فیلترهای مختلف در کتابخانه برنامه پریسما جای داده شده است، این فیلترها به خصوص در زمینه تبدیل تصویر به نقاشی، طرح‌های خاص و متفاوتی را به یک تصویر معمولی اضافه می‌کنند.

شما می‌توانید تمامی فیلترهای آماده را به صورت سفارشی تنظیم کرده و میزان اثرگذاری شاخصه‌های مختلف بر روی تصویر را تغییر دهید. اما در کنار طرح‌های آماده، ابزارهای اولیه ادیت عکس مانند تنظیم نور، برش، قلم نیز در اختیار کاربر قرار داده می‌شود.

در پریسما طرح‌ها و فیلترهای آماده حرف اول را می‌زنند، اگر خیلی به تنظیمات دستی تصویر علاقه ندارید، این برنامه گزینه خوبی برای شماست.

دانلود برنامه ویرایش عکس

 

برگرفته از آتی رسان

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37737

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.