• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

۶ بازی های پرطرفداراندروید در سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 37842
  • 31 آگوست 2021 - 13:16
5 بازی های پرطرفداراندروید در سال ۲۰۲۱

بازی های پرطرفداراندروید

بازی ها نقش زیادی در سرگرمی افراد پیدا کرده اند . و همه رده های سنی به بازی علاقه نشان میدهند . در این مطلب ۶ بازی های پرطرفداراندروید در سال ۲۰۲۱ به شما معرفی خواهیم کرد.

 Beach Buggy Racing2

چنانچه به بازی‌های مسابقه‌ای یا racing علاقه دارید و از ماشین سواری پر هیجان لذت میبرید بازی رایگان بیچ باگی ریسینگ ۲ مناسب شماست. این بازی که نسخه جدید بیچ باگی ریسینگ است، با اضافه کردن امکانات جدیدی از جمله مکان‌های جدید مثل کشتی دزدان دریایی، اهرام مصر و … تنوع بیشتری برای کاربرانش ایجاد کرده و آن‌ها را در دنیای پر هیجان مسابقه با شگفتی‌های بیشتری رو به رو می نماید.

Asphalt9  از بازی های پرطرفداراندروید

آسفالت ۹از بازی های پرطرفداراندروید  است که اصلا نباید آن را از دست بدهید. دراین نسخه جدید می‌توانید بیش از ۵۰ نمونه از بهترین ماشین‌های جهان از جمله لامبورگینی، پورشه و … را به عنوان ماشین خودتان انتخاب کنید و در خیابان‌ها و جاده‌های معروف جهان رانندگی کنید و مسابقه بدهید.

 

Kazarma

کازارما یک بازی اندرویدی در ژانر تیر اندازی و ماجراجویانه است . ای که انسان‌ها آن را بران بازی برای ارتباط با کهکشان‌های دیگر ساخته شده و حالا این پل توسط بیگانگان مورد حمله قرار گرفته است. در این بازی باید با بیگانگان مبارزه کنید تا بتوانید کازارما را آزاد کنید و به وضعیت عادی برگردانید.

King Crusher

مضمون بازی کینگ کراشر شبیه سریال بازی تاج و تخت است. اگر علاقه دارید پادشاه جهان باشید این بازی مختص شماست.

این مطلب را از دست ندهید.برای بازی کردن کنسول بهتر است یا PC؟

Angry Birds AR: Isle Of Pigs

نسخه جدید انگری بردز یکی دیگر از بازیهای پرطرفدار امسال است. در این نسخه خوک‌ها دست به دزدی تخم پرندگان می زنند و پرندگان عصبانی باید خودشان را به سازه‌های خوک‌ها نزدیک کرده، آن‌ها را از بین ببرند و تخم‌ها را پس بگیرند

Void Tyrant3

اگر از بازی‌های استراتژیک لذت میبرید،یکی دیگر از بازی های پرطرفداراندروید بازی ووید تایرنت است. در این بازی حاکم شهری میشوید که در معرض تسخیر هیولاها قرار گرفته است. و شما به عنوان حاکم مبارزه با این هیولاها، آنها را شکست میدهید. است. این بازی رایگان است ولی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی است .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.