• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
8

برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا گوشت بلدرچین مصرف کنید

  • کد خبر : 37855
  • 01 سپتامبر 2021 - 13:06
برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا گوشت بلدرچین مصرف کنید

گوشت بلدرچین به دلیل  پروتئین بالا و درصد چربی پائین برای درمان بسیاری از بیماریها مانند ضعف اعصاب ، ناراحتی های روانی و بیخوابی موثر است .در افراد مسن موجب بازیابی قوای از دست رفته جوانی است .

۲۰ درصد وزن کل بدن بلدرچین عضله است و درصد پروتئین و ماده خشک در عضله ران ۸۰ درصد است درصورتی که درمرغ این رقم ۶۵ درصد می باشد.

مقدار پروتئین در بلدرچین از پروتئینهای پرندگان معمولی ۵ تا ۱۰ درصد بیشتر است. انواع اسیدهای آمینه کمیاب که درسایر پروتئینها یافت نمی‌شود در گوشت پرنده بلدرچین به وفور وجود دارد. به همین دلیل در اغلب نقاط دنیا پزشکان برای افراد مسن واز کار افتاده که احتیاج مبرمی به ترمیم سلولهای ازدست رفته بافتهای خود را دارند، برای حفظ و بازیابی سلامت و شادابی خود مصرف گوشت بلدرچین را تجویز می کنند.

تقویت سیستم ایمنی بدن با گوشت بلدرچین

 بلدرچین برای تقویت دستگاه ایمنی بدن بسیارضروری است بامصرف گوشت این پرنده باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن خود می شوید که در روزهای کرونایی و مبارزه با ویروس کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن از ارکان اصلی پیشگیری از کروناست .با مصرف گوشت این پرنده از ورود میکروب ها و باکتری های مختلف از بدن پیشگیری کنید.

رفع مشکلات تنفسی با استفاده از گوشت بلدرچین

از مهم‌ترین خواص گوشت پرنده بلدرچین، نقش مثبت و موثرش در راستای برطرف‌سازی مشکلات تنفسی است. مصرف گوشت این پرنده می‌تواند به رفع آسم، توبرکلوزیس و دیستروفی عروقی کمک کند.

این مطلب برای شما مفید است. فواید هویج برای سلامتی بدن

درمان کم خونی

کم خونی یکی از مشکلاتی است که خیلی از افراد به آن گرفتار هستند ، برای رفع کم خونی و مشکلات مربوط به کمبود آهن در بدن می توانید از  بلدرچین استفاده کنید زیرا باعث تولید بیشتر گلبول های قرمز در بدن انسان می شود.

مراقبت از پوست

گوشت پرنده بلدرچین حاوی ویتامین A و ویتامین B است و ویتامین E است.  ویتامین E موجود در گوشت پرنده بلدرچین این توانایی را دارد که از پیری زودرس جلوگیری کند. به‌علاوه، ‌ویتامین E موجود در گوشت این پرنده می‌تواند برای بازسازی پوست نیز مفید باشد.

تقویت استخوان‌ها

بلدرچین با دارا بودن فسفر و کلسیم فواید زیادی برای سلامت استخوان‌ها دارند. و از ابتلا به مشکلات استخوانی مانند پوکی استخوان جلوگیری میکند.

ترمیم بافت‌های بدن

فایده دیگر استفاده از بلدرچین، ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده در بدن است. پروتئین موجود در بلدرچین می‌تواند به بازسازی بعضی از بافت‌ها و سلول‌ها در ناخن‌ها، موها و پوست کمک برساند و همچنین میزان تولید هورمون‌ها و آنزیم‌ها را در بدن افزایش بدهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37855

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.