• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی

  • کد خبر : 37923
  • 04 سپتامبر 2021 - 13:07
آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی

با اینکه بعضی از اپلیکیشن‌ها برای استفاده روزمره بسیار مفید هستند ولی بعضی از آن‌ها هم هیچ وقت به کارما نمی آید اما سازندگان گوشی‌های هوشمند اجازه حذف این اپلیکیشن‌ها را نمی‌دهند. یا گاهی اوقات می‌خواهیم برخی اپلیکیشن‌ها را روی گوشی خود به صورت مخفی داشته باشیم تا کسی به آن‌ها دسترسی نداشته باشد. برای مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی با ما همراه باشید.

مخفی کردن برنامه‌ها در گوشی شیائومی

 شما امکان مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی در رابط کاربری MIUI را دارید. این قابلیت مخفی‌سازی اپلیکیشن، در تمامی گوشی‌های ردمی، شیائومی و پوکو وجود دارد. برای مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه‌ی Apps را باز کنید.

در قسمت App Settings  قابلیت App Lock را پیدا کنید. وروی آن ضربه بزنید. برای استفاده از این قابلیت، باید یک گذرواژه برای App Lock انتخاب کنید.

بعد از تعیین گذرواژه برای App Lock، می‌توانید دو گزینه را در این بخش از تنظیمات گوشی خود ببینید: App Lock و Hidden Apps. روی گزینه Hidden Apps ضربه بزنید. فهرستی از اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شیائومی به شما نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن‌هایی را که قصد دارید مخفی کنید در این فهرست پیدا کنید و ، کلید آن‌ها را در وضعیت روشن قرار دهید. با این کار، آن اپلیکیشن، مخفی خواهد شد.

نحوه دسترسی به اپلیکیشن‌های مخفی شده

خیلی راحت می‌توانید بعد از

آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومیبه اپلیکیشن‌های مخفی شده دسترسی داشته باشید. برای این کار، دو انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید یک پنجره باز می‌شود که باید گذرواژه App Lock را در آن وارد کنید. با این کار، یک فولدر حاوی اپلیکیشن‌های مخفی شده به شما نمایش داده می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37923

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.