• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
14

سخنان وزیر بهداشت درباره بازگشایی مدارس و رفع محدودیت ها

  • کد خبر : 38497
  • 04 اکتبر 2021 - 12:04
سخنان وزیر بهداشت درباره بازگشایی مدارس و رفع محدودیت ها

سخنان وزیر بهداشت درباره زمان بازگشایی مدارس

وزیر بهداشت: حدود یک سال و نیم است که مدارس تعطیل است و به صورت حضوری برگزار نمی شد و طبیعی است با واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، بازگشایی راحت تر انجام می شود. پیش بینی می شود که مقطع متوسطه از اواسط آبان ماه و مقطع دبستان پس از انجام بررسی های کارشناسی و احتمالا در آذرماه، بازگشایی شوند.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت گفت: یکی از افتخارات وزارت بهداشت، همراهی و همکاری دستگاه ها، ارگانها و سازمان های مختلف با این وزارتخانه است و امروز در واکسیناسیون می بینید که همه دستگاه ها و گروه های مردمی، جهادی و داوطلب به وزارت بهداشت کمک می کنند.

یکی از مشکلات مناطق محروم، امکانات اندک حوزه سلامت است و امروز خوشبختانه ۵۰ طرح حوزه سلامت در مناطق محروم کشور به بهره برداری رسید و امیدواریم که با افتتاح این طرح ها، بخشی از مشکلات مردم در مناطق محروم را برطرف کنیم. این طرح ها حتما ادامه خواهد یافت.

خیلی از مردم مشتاق تزریق واکسن کووایران برکت هستند

او همچنین گفت: امروز مردم برکت را بهتر می شناسند چون خیلی از مردم، مشتاق تزریق واکسن کووایران برکت هستند که این واکسن توسط نهادی انقلابی و جهادی و با تلاش مجاهدانه دانشمندان ایرانی، در مدتی کوتاه ساخته شده و یکی از واکسن های با کیفیت کشور و دنیا است. علاوه بر ساخت واکسن، بنیاد برکت سالهای زیادی است که در محرومیت زدایی فعال است و در حوزه دارویی نیز موفقیت های قابل توجهی داشته است.

برداشتن محدودیتهای کرونا

وی گفت: دیروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، رییس جمهور در مورد مدیریت هوشمند کرونا صحبت کرد. در این طرح به دنبال این هستیم که برخی از محدودیت ها را برای افرادی که واکسن تزریق کرده اند، برداریم و مردم راحت تر بتواند به زندگی و کسب و کار خود بپردازند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.