• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

چگونه صفحه اکسپلور اینستاگرام را مدیریت کنیم (۲۰۲۱)

  • کد خبر : 39236
  • 20 نوامبر 2021 - 10:54
چگونه صفحه اکسپلور اینستاگرام را مدیریت کنیم (2021)

اینستاگرام مکانی عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و تنظیم آنها بر اساس سلیقه شماست. این بدان معناست که می‌توانید اینستاگرام را همانطور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید وبا مدیریت صفحه اکسپلور اینستاگرام لذت‌ بیشتری ازآن ببرید.

تا چندی پیش، صفحه اکسپلور اینستاگرام ، با مشکلاتی روبرو بود. روشی که در نسخه های قبلی در اکسپلور اعمال می شد این بود که عکسهای با بیشترین لایک در این قسمت قرار می گرفت. این وضعیت برای کاربران خسته کننده بود .

در حال حاظر صفحه اکسپلور یک فید است که آنچه را که بیشتر در اینستاگرام دوست دارید تجزیه و تحلیل می کند. به این ترتیب، این امکان وجود دارد که آنچه می خواهید در آن لحظه ببینید، فیلتر کنید.

 وقتی عکسی را در اینستاگرام لایک می کنید، در صفحه اکسپلور اینستاگرام بر اساس همان محتوای بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

مدیریت صفحه اکسپلور اینستاگرام

ساده ترین راه برای سفارشی کردن اکسپلور ، لایک کردن عکس های بیشتری است که می خواهید ببینید.

اینستاگرام به علایق شما توجه می کند و محتوای بیشتری را که ممکن است دوست داشته باشید توصیه می کند.

همچنین می‌توانید به سادگی از دکمه «نمایش پست‌های کمتر مانند این» استفاده کنید. این یک ابزار واقعا مفید برای مخفی کردن محتوایی است که تمایلی به دیدن آن در فید اینستاگرام خود ندارید.

اینستاگرام یک پلتفرم بزرگ است و ممکن است هر چیزی را که در آن می بینید دوست نداشته باشید! و این کاملا طبیعی است؛ ما می توانیم ترجیحات خود را تغییر دهیم.

زمانی که داخل یک پست قرار دارید، گزینه سه نقطه در بالای آن را لمس کنید تا یک منوی جدید باز شود. در این منو چندین گزینه وجود دارد که یکی از آن‌ها «Not Interested» است که نشان می‌دهد علاقه‌ای به این نوع پست ندارید.

نحوه بازنشانی صفحه اکسپلور اینستاگرام

یکی دیگر از مشکلات کاربران ، پاک کردن تاریخچه اکسپلور است. برای ارائه خدمات سریعتر به کاربران اینستاگرام، سیستمی را نگه می دارد که جستجوهای شما را ضبط می کند و به عنوان منبعی برای جستجوهای آینده شما عمل می کند.

به عبارت دیگر، زمانی که قصد دارید چیزی را در نوار جستجو تایپ کنید، اینستاگرام با در نظر گرفتن جستجوهای قبلی، محتوای پیشنهادی را به شما نشان می دهد. با این حال، این وضعیت گاهی اوقات می تواند آزار دهنده باشد.

به همین دلیل یکی از مشکلاتی که باید برای کاربران حل شود پاک کردن تاریخچه جستجوی اینستاگرام است.

این کار بسیار آسان است. وقتی وارد نمایه خود می‌شوید، می‌توانید با کلیک بر روی بخشی در گوشه سمت راست بالا که گزینه‌ها را بیان می‌کند، بخش پاک کردن سابقه جستجو را در تنظیمات پیدا کنید«Clear Search History».

 با این حال، گاهی اوقات این تراکنش برای حذف تاریخ کافی نیست. ابتدا باید به قسمت اپلیکیشن ها در تنظیمات گوشی رفته و اپلیکیشن اینستاگرام را پیدا کنید. پس از انتخاب اینستاگرام، می توانید کش را پاک کنید.

هشتگ‌ها را فالو کنید

شما علاوه بر فالو کردن حساب‌های اینستاگرام، در این شبکه اجتماعی می‌توانید هشتگ‌ها را نیز دنبال کنید. اگر می‌خواهید بیشتر به محتوای مورد علاقه خود در صفحه اکسپلور دسترسی پیدا کنید، هشتگ موردنظر آن را فالو کنید .

پست‌های درون صفحه اکسپلور با توجه به حساب‌ها و هشتگ‌هایی که فالو می‌کنید و همچنین پست‌هایی که لایک و ذخیره می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شوند و اگر مورد علاقه شما نبودند، می‌توانید چنین موضوعی را به الگوریتم اینستاگرام اطلاع دهید تا در فیلتر پست‌های آینده چنین موضوعی را مدنظر قرار دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.