• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
21

اینستاگرام امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید را آزمایش می‌کند

  • کد خبر : 39285
  • 23 نوامبر 2021 - 16:15
اینستاگرام امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در حال آزمایش اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید است .سال‌هاست که اینستاگرام امکان اضافه کردن موسیقی را به استوری خود اضافه کرده است. با کاتالوگی شامل میلیون‌ها آهنگ، که کاربران می‌توانند چند ثانیه از یک آهنگ خاص را انتخاب کنند.. این شرکت اکنون در حال آزمایش این ویژگی در پست های فید در مقیاس منطقه ای محدود است.

اینستاگرام در حال آزمایش امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید است

در حال حاضر، ویژگی اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید با درصد کمی از افراد در حال آزمایش است. کاربران در هند و چند منطقه دیگر امکان اضافه کردن موسیقی به پست‌های فید اینستاگرام را آغاز کرده اند.

هنگام آماده‌سازی یک پست برای اشتراک‌گذاری، یک منوی انتخاب موسیقی جدید اضافه شده است و می توان چند ثانیه از آهنگ خاصی را که می‌خواهید انتخاب کنید. این ویژگی شبیه به نحوه گذاشتن موسیقی در استوری ها و حلقه های اینستاگرام است.

اینستاگرام به شما امکان می دهد حلقه هایی را مشاهده کنید که آهنگ خاصی به آنها متصل شده است. به این ترتیب می توانید خلاقیت های مختلفی را که افراد با استفاده از یک آهنگ پست کرده اند مشاهده کنید.

 با گسترش پشتیبانی موسیقی از پست‌های فید، کاربران می‌توانند به طور مشابه سایر پست‌های عمومی را که شامل یک آهنگ خاص هستند، مشاهده کنند. علاوه بر این، شبکه شامل دکمه «استفاده از صدا» است، بنابراین می‌توانید بدون دردسر پست خود را با استفاده از آن ایجاد کنید.

این ویژگی هنوز در مرحله آزمایش و تنها به صورت محدود منتشر شده، ممکن است به سرعت در دسترس بقیه کاربران قرار نگیرد و یا حتی از سوی اینستاگرام انتشار چنین قابلیتی منتفی شود.

ویدیوی سلفی تعیین هویت هنگام ایجاد اکانت اینستاگرام

اینستاگرام روی تغییرات دیگری هم در حال کار کردن است. اکانت‌های جعلی و اسپم برای اینستاگرام مشکل‌ساز بوده‌اند و این شرکت اعلام کرد برای جلوگیری از این مشکل در حین ثبت نام از کاربران جدید می‌خواهد با یک ویدیوی سلفی هویت خود را تایید کنند.

البته متا (فیسبوک سابق) قول داده که ویدیوهای دریافتی هرگز روی اینستاگرام منتشر نمی‌شوند و ظرف ۳۰ روز آنها حذف خواهند شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.