• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
20

جدیدترین ربات های اینستاگرام بر اساس رعایت قوانین اینستاگرام

  • کد خبر : 39325
  • 25 نوامبر 2021 - 11:27
جدیدترین ربات های اینستاگرام بر اساس رعایت قوانین اینستاگرام

جدیدترین ربات های اینستاگرام ، خدمات مختلفی از جمله خدمات رشد طبیعی اینستاگرام، خدمات فالوور ، لایکها و… بر اساس الگوریتم اینستاگرام ارائه می دهند و مثل رباتهای قدیمی عمل نمی کنند و باعث افت پیج شما نمی شوند.

جدیدترین ربات های اینستاگرام

تمامی سرویس‌های این ربات های اینستاگرام به طور تصاعدی به استراتژی اینستاگرام شما کمک می‌کنند و باعث می شوند نه تنها تعداد فالور خود را افزایش دهید، بلکه به شناخته شدن پیج کمک می کند، و دسترسی به محتوا و موارد دیگر را نیز افزایش دهید.

Growthoid

Growthoid ستاره واقعی رشد فالوور اینستاگرام است. Growthoid به کاربران خود یک سرویس رشد اینستاگرام کاملاً مدیریت شده ارائه می دهد که هم فالوورها و هم تعامل شما را افزایش می دهد.

هنگامی که با Growthoid کار می کنید، یک فرآیند ثبت نام سریع و آسان را تکمیل خواهید کرد. پس از انجام این کار، از شما خواسته می شود تا اهداف خود را برای مدیریت حساب خود ارائه دهید.

Growthoid به طور کامل مدیریت را در دست می گیرد و از هدف گذاری پیشرفته نیز برای تعامل با افراد مناسب استفاده می کند. ربات ها نیز ادعای انجام این کار را داشتند، اما هرگز دقیق نبودند و اغلب مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می کرد.

از آنجایی که Growthoid یک مدیر حساب برای مدیریت رشد شما دارد، هدف گذاری جنبه شخصی دارد و از طریق تخصص مدیر حساب می توان حساب ها را بهتر شناسایی کرد. این کار از به دست آوردن فالوورهای ناخواسته جلوگیری می کند و تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما را همراهی می کند.

از آنجایی که مدیر حساب شما با کاربران هدفمند تعامل خواهد داشت، فالوورهای شما به حساب شما علاقه مند می شوند و نه تنها تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهند، بلکه با محتوای شما نیز درگیر می شوند. این مزیت واقعی Growthoid است که شما نه تنها فالوورهای بیشتری دریافت می کنید، بلکه تعامل بیشتری نیز خواهید داشت.

More Likes

داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام اهمیت دارد، اما به خاطر داشته باشید که تعامل معیار واقعی است که در اینستاگرام اهمیت دارد. در حالی که یک لایک اینستاگرام فقط یک تعامل کوچک و ساده است، می تواند پیامدهای بسیار زیادی برای موفقیت پروفایل شما داشته باشد.

اگر تعداد لایک‌های اینستاگرامی در محتوای خود داشته باشید، معتبرتر دیده می‌شوید و به محتوا و هویت خود در جایگاه خود اعتبار می‌بخشید.

More Likes  یکی از تنها دو سرویسی است که در حال حاضر وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا به محض انتشار محتوای خود، لایک های واقعی اینستاگرام بیشتری دریافت کنید.

وقتی محتوای جدیدی را پست می‌کنید، More Likes این محتوا را شناسایی می‌کند و به محض اینکه پست می‌کنید، لایک‌های واقعی را به شما تحویل می‌دهند.

این به این معنی است که حساب شما به هیچ وجه در خطر نخواهد بود زیرا این لایک ها توسط کاربران واقعی اینستاگرام انجام می شوند.

هنگام انتخاب ، می‌توانید تعداد لایک‌هایی را که می‌خواهید به هر پست ارسال شود، انتخاب کنید. شما می توانید از ۵۰ تا ۱۵۰۰ لایک در هر پست دریافت کنید و روزانه تا چهار پست جدید تحت پوشش قرار می گیرد.

Grab Likes

همانطور که می دانید، لایک های اینستاگرام بسیار قدرتمند هستند و می توانند به ارتقاء پروفایل شما کمک کنند. وقتی محتوای شما از قبل لایک داشته باشد، لایک بیشتری می گیرد.

اگر برای به دست آوردن لایک های خود در جایی که نیاز دارید تلاش می کنید یا فقط می خواهید محتوای خود را تقویت کنید، Grab Likes می تواند به شما کمک کند. وقتی با Grab Likes کار می‌کنید، لایک‌های واقعی اینستاگرام را برای تمام محتوای جدید ارسال شده خود دریافت خواهید کرد.

Grab Likes به شما کمک می کند تا از همان ابتدا لایک دریافت کنید. حتی می توانید سرعت لایکها را انتخاب کنید.

SidesMedia از جدیدترین ربات های اینستاگرام

اگر به تزریق سریع فالوور نیاز دارید، SidesMedia مناسب شماست. SidesMedia سال‌هاست که در رسانه‌های اجتماعی رشد کرده است و می‌تواند نه تنها فالوورها و لایک‌های واقعی اینستاگرام را به شما ارائه دهد، بلکه می‌تواند برای سایر شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله TikTok، YouTube و غیره، فالوورها و تعاملات را نیز به شما ارائه دهد.

SidesMedia شبکه ای از کاربران دارد که از آنها برای کمک به ارائه تعداد فالوور، لایک و غیره مورد نیاز برای حساب اینستاگرام خود استفاده می کنند. به راحتی می توانید تعداد فالوور یا لایک مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس لایک های واقعی را با یک بازه زمانی تحویل بگیرید.

Nitreo

Nitreo یک ربات اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا از طریق اتوماسیون فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، ربات‌های اینستاگرام به اندازه گذشته مؤثر نیستند، اما گاهی اوقات بسته به سطوح تعاملی که برای آنها تعیین می‌کنید می‌توانند کار کنند.

در حالی که ربات‌ها ایمن‌ترین یا مؤثرترین راه برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام نیستند، Nitreo یک گزینه محبوب بوده است که بدون مشکل توانسته باقی بماند.

Ingramer

اینگرامر که به عنوان یک ابزار بازاریابی برای اینستاگرام معرفی می‌شود، رباتی است که فعالیت‌های ۲۴ ساعته را در حساب شما ادامه می‌دهد و می‌تواند از یک ربات چت برای کمک فوری به مشتریان استفاده کند. و گزینه خوبی برای کسب‌وکارها یا سایر افرادی است که باید زمان پاسخگویی سریع به مشتریان خود داشته باشند.

ربات Ingramer سعی می کند تا حد امکان رفتار انسانی را تقلید کند تا حساب شما را ایمن نگه دارد.

Instazood یکی از بهترین ربات های اینستاگرام

اگر به ابزاری نیاز دارید که چند گزینه مختلف برای شما داشته باشد، Instazood می تواند مناسب باشد. شما قادر خواهید بود کارهایی مانند زمان‌بندی پست‌ها و خودکارسازی تعامل خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی انجام دهید.

تنظیمات سرعت در Instazood خودکار هستند و خدمات خودکاری را برای لایک کردن، کامنت‌گذاری، فالو کردن، آنفالو کردن، مشاهده استوری‌ها، و پست‌ها ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.