• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

واتساپ اکنون به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی واتساپ را قبل از اشتراک ‌گذاری بررسی کنید

  • کد خبر : 39618
  • 15 دسامبر 2021 - 12:38
واتساپ اکنون به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی واتساپ را قبل از اشتراک ‌گذاری بررسی کنید

واتساپ روز سه‌شنبه از راه‌اندازی گزینه‌ای جدید خبرداد که به شما امکان می‌دهد پیام‌های صوتی واتساپ را قبل از ارسال گوش کنید. به‌روزرسانی ابه شما کمک می‌کند به پیام های صوتی خود گوش دهید و ببینید آیا صدا برای اشتراک‌گذاری از طریق برنامه پیام‌رسانی خوب است یا خیر. در غیر این صورت، می توانید پیام پست صوتی خود را حذف کرده و دوباره آن را ضبط کنید تا به اشتراک بگذارید. قابلیت پیش‌نمایش پیام صوتی در واتساپ هم با چت‌های فردی و هم گروهی کار می‌کند. علاوه بر این، برای تمامی پلتفرم ها از جمله اندروید و iOS و همچنین وب و دسکتاپ منتشر شده است.

امکان بررسی فایل صوتی واتساپ قبل از ارسال

برای استفاده از ویژگی پیش نمایش پیام‌های صوتی واتساپ در دستگاه تلفن همراه خود، باید دکمه میکروفون را در چت واتساپ لمس کنید و آن را به سمت بالا بکشید با این کار یک رابط ظاهر می شود که در آن دکمه توقف و سطل زباله را مشاهده خواهید کرد. می توانید دکمه توقف و سپس دکمه پخش را فشار دهید تا به پیام صوتی خود قبل از اشتراک گذاری با گیرنده گوش دهید. واتساپ همچنین به شما امکان می دهد با ضربه زدن بر روی نوار جستجو به قسمت خاصی از صدا بروید.

اگر پیام مناسب ارسال نبود، می‌توانید با ضربه زدن روی سطل زباله آن را حذف کنید. همچنین می توانید با فشار دادن دکمه ارسال آن را ارسال کنید.

اگر ترجیح می دهید پیام های صوتی را به جای نسخه متنی آن ها در واتس اپ ارسال کنید، افزودن ویژگی پیش نمایش بسیار مفید خواهد بود. این به شما امکان می دهد پیش نویس پیام پست صوتی خود را قبل از ارسال آن به مخاطبین خود، بررسی کنید. با این حال، اگر فقط دکمه میکروفون روی برنامه را فشار دهید و برای قفل کردن عملکرد ضبط، آن را به سمت بالا نکشید، همچنان می توانید به طور تصادفی پیام های پست صوتی ارسال کنید.

چگونه پیامهای صوتی واتساپ را قبل از ارسال گوش کنیم

توجه به این نکته مهم است که در حالی که آخرین به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد پیش نمایش پیام‌های صوتی واتساپ را قبل از ارسال به مخاطبین خود مشاهده کنند، اما اجازه نمی دهد ضبط پست صوتی متوقف شود. این بدان معناست که شما نمی توانید ضبط صوتی پیام خود را متوقف کرده و پس از مدت زمان مشخصی آن را از سر بگیرید.

با این وجود، به نظر می رسد واتساپ این عملکرد را هم در دست اجرا دارد. در ماه های اخیر، واتساپ به طور فعال علاقه مند به بهبود تجربه پیام های صوتی در پلت فرم خود بوده است.

 

معصومه لطفی ( پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.