• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
23

۱۰ بهترین برنامه‌های فیلتر چهره برای اندروید و آیفون

  • کد خبر : 39869
  • 02 ژانویه 2022 - 16:23
10 بهترین برنامه‌های فیلتر چهره برای اندروید و آیفون

این برنامه‌های فیلتر چهره برای گوشی‌های iOS و اندروید به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان به یک سلفی بی‌عیب و نقص برسید!وقتی نوبت به گرفتن سلفی می رسد، همه می خواهند بهترین چهره خود را به نمایش بگذارند.

برنامه‌های فیلتر چهره برای اندروید و آیفون

خوشبختانه، اپلیکیشن‌های فیلتر چهره وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا سلفی خود را ارتقا دهید اگر می‌خواهید در سلفی‌های خود کاملاً عالی به نظر برسید، ما بهترین برنامه‌های فیلتر چهره برای اندروید و آیفون را برایتان آورده ایم.

Facetune2

این برنامه ویرایشگر سلفی دارای هزاران فیلتر زیبایی و رنگ رایگان و ابزارهای آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد ویژگی های صورت خود را بهبود بخشید. این ابزارها شامل کانتور کردن فک ها، تغییر رنگ مو، بزرگ کردن چشم ها، رام کردن ابروها و غیره است.

همه اینها باعث می شود در یک لحظه بهتر به نظر برسید. این برنامه همچنین دارای برخی از ابزارهای ویرایش پیشرفته است که منابع نور را در سلفی شما تغییر می دهد و آن را به یکی از بهترین برنامه های فیلتر برای سلفی تبدیل می کند.

 snap chat

اسنپ چت به شما امکان می دهد با دوستان خود چت کنید و داستان ها را به اشتراک بگذارید، اکثر مردم از آن برای گرفتن سلفی استفاده می کنند. این برنامه به دلیل داشتن لنزهای منحصر به فرد و جلوه های فیلتر صورت آنقدر محبوب شد که مرتباً تغییر می کند.

شما می توانید با تغییر تنظیمات مختلف، فیلترهای چهره خود را در اسنپ چت ایجاد کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد از فیلترهای دیگر ایجاد شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید.

Retrica

Retrica برنامه رویایی برای افرادی است که نمی توانند از یک دوربین قدیمی لذت ببرند. این برنامه بیش از ۱۹۳ فیلتر و افکت منحصر به فرد را ارائه می دهد که می توانید قبل از گرفتن عکس، پیش نمایش آن ها را مشاهده کنید. با استفاده از ابزارهای ساده و آسان، می‌توانید به سلفی‌های خود، تاری، رنگ‌نویسی، نسبت و دیگر ویژگی‌ها را اضافه کنید.
همچنین می توانید عکس‌ها را با هم ترکیب کنید و با Retrica به یک کلاژ تبدیل کنید.

برنامه فیلتر چهره AirBrush

با این برنامه فیلتر چهره با عیوب خود خداحافظی کنید. AirBrush همه چیزهایی را که برای بی عیب و نقص بودن نیاز دارید را داراست. این برنامه دارای ابزارهای ویرایش زمان واقعی است که به شما امکان می دهد قبل از گرفتن عکس، ویژگی های خود را ارتقا دهید.

دارای لکه بری، سفید کننده دندان، روشن کننده چشم، لاغری بدن و غیره است ، AirBrush دارای فیلترهای اصلاح کننده رنگ و طبیعی است.

فیلتر چهره با Cymera

اگر به دنبال یک اپلیکیشن فیلتر چهره با رابط کاربری زیبا هستید، نگاهی به Cymera بیندازید. این برنامه دارای تمام ابزارهای ضروری برای ایجاد ظاهری عالی است. با فیلترهای زیبای آن فورا، حتی قبل از اینکه روی دکمه کلیک کنید، چهره بی عیب و نقص خود را خواهید دید.

افکت هایی برای صاف کردن پوست، گزینه هایی برای پاک کردن حلقه های تیره، گزینه هایی برای افزودن به مو و آرایش و فیلترهای زیبایی برای تغییر چهره ب شما وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید لنزهای دوربین منحصربه‌فرد را نیز امتحان کنید تا عکس‌های خود را ارتقا دهید.

VSCO

VSCO یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس در iOS و اندروید است. این برنامه مجموعه ای از فیلترهای خیره کننده را ارائه می دهد که سلفی های شما را به سطح دیگری می برد.

۱۰ فیلتر از پیش تنظیم شده رایگان دارد که می توانید با یک نوار لغزنده ساده آنها را تنظیم کنید، و می توانید موارد بیشتری را از کتابخانه دانلود کنید. ابزارهای ویرایش آسان به شما امکان می دهند رنگ ها، روشنایی، نوردهی، وضوح، و موارد دیگر را تغییر دهید و بازی کنید.

SelfieCity

SelfieCity دارای ویژگی های جالبی است که آن را از برنامه های فیلتر چهره معمولی متمایز می کند. فیلترهای این برنامه که به نام شهرهای مختلف نامگذاری شده اند، زیبایی و شخصیت هر مکان را نشان می دهند. سپس، یک ویژگی زیباسازی وجود دارد که به شما امکان می دهد صورت خود را لاغر کرده و پوست خود را صاف کنید.

همچنین دارای جلوه‌های AR زنده، برچسب‌ها و کلاژهای سلفی است. به‌روزرسانی جدید سه عملکرد دوربین جدید را به همراه دارد: تغییر شکل هوشمند، پولاروید و لنز چشم ماهی.

برنامه فیلتر چهره A Color Story

A Color Story با بیش از ۴۰۰ فیلتر طراحی شده توسط عکاسان برتراست، A Color Story یک سلفی تازه با رنگ های برجسته برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه دارای بیش از ۲۰ ابزار ویرایش پیشرفته از جمله HSL و curves است.

همچنین دارای بیش از ۱۲۰ افکت متحرک است تا سلفی شما را مسحورکننده کند. شما این آزادی را دارید که برای ایجاد یک فیلتر منحصر به فرد، رنگ ها را تغییر دهید و بازی کنید. و اگر از شاهکار خود راضی هستید، می توانید فیلترهای سفارشی را از ویرایش های خود ذخیره کنید.

Perfect365

Perfect365 کمک می کند سلفی های بی عیب و نقصی بگیرید که حتی زمانی که آرایش ندارید به راحتی چهره شما را آرایش کند. Perfect365 دارای بیش از ۲۰۰ تنظیم از پیش آماده شده است که تنها با یک ضربه چهره شما را متحول می کند.

همچنین می توانید ظاهر خود را سفارشی کنید و استایل خود را با ۲۰ ابزار آرایش و زیبایی بهتر نشان دهید. به خودتان رژ لب ، سایه، ریمل و موارد دیگر را اضافه کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های صورت خود را تقویت کرده و شکل دهید تا ظاهر عالی را داشته باشید.

YouCam Perfect

هنگامی که می خواهید سلفی های بی نقصی داشته باشید، YouCam Perfect به شما کمک می کند. این برنامه به شما امکان می دهد عکس بگیرید و سپس با ویژگی زیبایی خودکار ظاهر شما را بهبود می بخشد. این برنامه یکی از بهترین برنامه های فیلتر موجود است.

YouCam Perfect لکه ها و چین و چروک ها را ماسک می کند، پوست را صاف می کند، دندان ها را سفید می کند و صورت شما را تنها با یک ضربه تغییر می دهد. همچنین گزینه ای برای بزرگ کردن چشم ها و رفع پف زیر چشم دارد. علاوه بر این، تعداد زیادی فیلتر دوربین، جلوه‌های عکس، برچسب‌ها و قاب‌ها برای تبدیل سلفی شما به یک شاهکار وجود دارد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.