• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15

چگونه اینترنت رایگان دریافت کنیم؟ راهنمای دریافت اینترنت رایگان مشترکین تلفن همراه

  • کد خبر : 39941
  • 10 ژانویه 2022 - 12:38
چگونه اینترنت رایگان دریافت کنیم؟

چنانچه شما هم از آن دسته افرادی هستید که ماهانه مبلغ زیادی را صرف خریدن بسته اینترنت میکنید این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا راه‌های مختلفی را جهت دریافت اینترنت رایگان یاد بگیرید. اپراتورهای تلفن همراه با در نظر گرفتن روش‌های تشویقی مختلف، به مشترکین خود اینترنت رایگان هدیه می‌دهند. ما برایتان راه‌های دریافت اینترنت رایگان را به تفکیک اپراتورها شرح می دهیم.

اینترنت رایگان برای مشترکین همراه اول

همراه اول طرح‌های تشویقی مختلفی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است یکی از راههای دریافت اینترنت رایگان از همراه اول، نصب نسخه جدید اپلیکیشن (همراه من) است. شما با نصب این اپلیکشن، علاوه‌بر استفاده از امکانات آن، بسته اینترنت ۱۰ گیگابایت را رایگان هدیه میگیرید.

همچنین می‌توانید در قالب سرویس مدار فیروزه‌ای، با هربار پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، شارژ و… امتیاز فیروزه‌ای در باشگاه مشتریان همراه اول بگیرید. با امتیازهایی که در حساب‌ باشگاه مشتریان جمع می‌کنید، می‌توانید از بسته‌های پیشنهادی مدار فیروزه‌ای استفاده کنید. بسته‌های اینترنت یکی از هدایای همراه اول در این طرح است.

باشگاه فیروزه‌ای مشترکین همراه اول

همه مشترکین همراه اول با عضویت در نسخه وب یا موبایلی همراه من، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه‌ای مخواهند شد و تا ۴۸ ساعت بعد از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز آن در بخش امتیازگیری ثبت می‌شود و اعضای باشگاه تا یک ماه می توانند برای دریافت امتیاز خود با مراجعه به این بخش و انتخاب دکمه «دریافت امتیازات»، امتیازات خود را بگیرند.

همچنین کلیه مشترکین دائمی همراه اول که قبض پایان دوره خود را تا ۶ دی ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه هدیه می گیرند. البته می‌توانید به جای آن ۷۵ امتیاز در باشگاه مشتریان کسب کرده و برای دریافت بسته‌های اینترنت با حجم بیشتر اقدام کنید.

همراه اول در روز تولد مشترکین خود سه هدیه مکالمه، بسته اینترنت و امتیاز باشگاه فیروزه‌ای در نظر گرفته است که هر سال می‌توانید در صورت تمایل بسته اینترنت ۲ گیگابایت یک روزه را دریافت کنید.

برای فعالسازی این هدیه در روز تولد خود کافی است کد #۴۱۲۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید یا از طریق همراه من، از منوی خدمات من آن را دریافت کنید.

دوشنبه‌سوری یکی از طرح‌های آشنای همراه اول

دوشنبه‌سوری هم یکی از طرح‌های همراه اول است. و دوشنبه های آخر هر ماه با شماره‌گیری #۶۴*۱۰۰* می‌توانید برنده یکی از هدایای این سرویس شوید. مثلا در طرح دوشنبه‌سوری آذرماه همراه اول به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اختصاص داده شد.

طرح هدیه شارژ جوانان

هدیه شارژ جوانان یکی دیگر از طرح‌های تشویقی همراه اول است. مشترکین اعتباری همراه اول که سن‌شان کمتر از ۲۵ سال است می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت خود، علاوه بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت دریافت کنند؛ هرچه مبلغ شارژ بیشتر باشد، حجم بسته اهدایی و مدت اعتبار آن نیز بیشتر خواهد بود.

جهت استفاده از این سرویس بایستی فقط یک بار جهت فعال‌سازی آن اقدام کنید. با شماره‌گیری کد #۱۵*۱* و #۱۲۴*۱۰* می‌توانید از مزایای طرح جوانان بهره‌مند شوید.

اپلیکیشن اوانو

یکی دیگر از راه‌های دریافت اینترنت رایگان همراه اول، نصب اپلیکیشن اوانو است. با نصب این اپلیکیشن که یک فروشگاه آنلاین بزرگ است، هدیه ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه دریافت خواهید کرد.

اینترنت هدیه برای مشترکین ایرانسل

ایرانسل ، بسته‌های اینترنت بیشتری دارد. بزرگترین هدیه اینترنت ایرانسل، ۵۰ گیگابایات اینترنت یک روزه است که در صورت فعالسازی نسخه وب اپلیکیشن «ایرانسل من» برای اولین بار، به شما اهدا می‌شود.

چنانچه دوستان ایرانسلی خود را به استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من دعوت کنید، با ورود اولین بار آن‌ها به این اپ، ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه برای هر دوی شما فعال می‌شود.

شما با نصب سوپر اپ «ایرانسل من» ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می کنید.در ایرانسل من بخشی قرار دارد که با تکان دادن گوشی یا چرخاندن گردونه در نسخه وب، می‌توانید روزانه شانس خود را برای دریافت اینترنت هدیه امتحان کنید.

با نصب لنز و دعوت دوستان‌تان به استفاده از آن، دیگر راه دریافت اینترنت هدیه برای مشترکین این اپراتور است. بسته یک گیگابایتی تا پایان روزی که در آن فعال شده، اعتبار خواهد داشت.

ایرانسل همچنین امتیاز ویژه‌ای را برای مشترکین دائمی خود در نظر گرفته است. این افراد می‌توانند با حذف قبض کاغذی و مشاهده صورتحساب الکترونیکی، یک گیگ اینترنت هدیه با اعتبار یک روز دریافت کنند.

۲ گیگابایت اینترنت هدیه با دعوت از دوستانتان به سیم‌کارت دائمی، یک گیگابایت اینترنت هدیه ویژه شما و دوستانتان، با دعوت به ۴G و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل از دیگر راه‌های دریافت اینترنت رایگان برای مشترکین ایرانسل است.

اینترنت رایگان برای مشترکین رایتل

رایتل اینترنت رایگان کمتری برای مشترکین خود در نظر گرفته است. با نصب اپلیکیشن «رایتل من» است که یک گیگابایت اینترنت هدیه را برای شما به ارمغان می‌آورد.همچنین می‌توانید شانس خود را هر هفته برای دریافت بسته اینترنت تا ۳۰ گیگابایت یا یک بسته مکالمه، امتحان کنید. مهلت استفاده از این بسته‌ها، ۲۴ ساعت است و همچنین با دعوت دوستان و آشنایان خود به استفاده از رایتل، چنانچه آن‌ها اقدام به ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت رایتل کنند با واردسازی شماره شخص معرف، ۱۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه به عنوان هدیه به شما اهدا می‌شود.

رایتل  به مناسبت تولد مشترکینش هدیه‌ای به انتخاب خودشان اهدا می‌کند. با شماره‌گیری کد دستوری #۲۳۲* می‌توانید بسته ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه را انتخاب کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.