• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16

۸ برنامه کاربردی اندروید که گوشی شما را متحول می کنند

  • کد خبر : 40001
  • 12 ژانویه 2022 - 17:28
8 برنامه کاربردی اندروید که گوشی شما را متحول می کنند

میلیون‌ها برنامه وجود دارد از بازی‌های اعتیادآور گرفته تا ابزارهای بهره‌وری ضروری و راه‌های عالی برای سفارشی‌سازی تلفن شما ما در این مطلب ۸ برنامه کاربردی اندروید که گوشی شما را متحول می کنند را برایتان معرفی میکنیم.

۸ برنامه کاربردی اندروید

حتی ، برنامه هایی نیز وجود دارند که نحوه استفاده شما از اندروید را به طور کامل تغییر می دهند. برخی رابط کاربری را بهبود می‌بخشند، برخی دیگر وظایف رایج را خودکار می‌کنند، و برخی ویژگی‌های محبوب در سیستم عامل را دریافت می‌کنند و آنها را حتی بهتر می‌کنند.

بیایید نگاهی به برخی از شگفت انگیزترین برنامه های اندروید بیندازیم.

مرورگر Lynket

رسانه های اجتماعی برای یافتن مقالات جالب در سراسر وب عالی هستند، اما خواندن آنها همیشه راحت نیست. گاهی اوقات بهتر است چندین مقاله را در صف قرار دهید و بعداً به آنها مراجعه کنید.

این کاری است که می توانید با مرورگر Lynket انجام دهید. این برنامه صفحات وب را در پس زمینه باز می کند. هر زمان که بخواهید می توانید با ضربه زدن روی حباب های شناور روی صفحه به آن دسترسی داشته باشید.

این برنامه ساده در عین حال بسیار مفید است. این برنامه با مرورگر پیش‌فرض موجود شما کار می‌کند و همچنین می‌تواند با بارگیری خودکار نسخه‌های AMP پیوندهایی که کلیک می‌کنید، سرعت مرور را افزایش دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی مرورگر Lynket، گزینه خواندن صفحات در حالت مقاله است که یک حالت خواندن شیک و بدون تمام کرک‌ها و تبلیغات را بارگیری می‌کند.

Popup Widget 3

ویجت های اندروید واقعا مفید هستند، اما اگر از تعداد زیادی از آنها استفاده کنید، به سرعت صفحه اصلی شما را شلوغ می کنند و سرعت گوشی شما را کاهش می دهند.

ویجت پاپ آپ ۳ نحوه عملکرد آنها را بازنگری می کند. تمام ویجت های انتخابی شما را به نمادهای ۱×۱ در صفحه اصلی شما تبدیل می کند. وقتی روی یکی ضربه می‌زنید، باز می‌شود، بنابراین می‌توانید داخل آن را ببینید.

این برنامه به راحتی و سرعت ویجت ها را در اختیار شما قرار می دهد و شما نیازی ندارید که برنامه کامل را فقط برای دیدن آخرین توییت های خود یا بررسی وضعیت آب و هوا راه اندازی کنید.

Notepin برنامه کاربردی اندروید

دفترچه یادداشت Notepin برنامه کاربردی اندروید است که به شما امکان می دهد یادداشت هایی ایجاد کنید و سپس آنها را به عنوان یادآوری به پانل اعلانات خود پین کنید.شما می توانید یادداشت های خود را بر اساس اولویت یا اخیراً اضافه شده مرتب کنید، یادداشت‌هایتان در پانل اعلان‌هایتان قابل مشاهده خواهند بود تا زمانی که پین‌شان را بردارید.
در حالی که Notepin بسیار ساده به نظر می رسد ، قطعا یکی از شگفت انگیزترین برنامه ها برای کاربران اندرویدی است که به بهره وری و سازماندهی اهمیت می دهند.

MacroDroid

راه اندازی ماکرودروئید ، یک سری دستورات که به‌طور خودکار انجام می‌شوند.

MacroDroid مشابه برنامه محبوب اتوماسیون اندروید Tasker است. مثلا با این برنامه می‌توانید وقتی در حال رانندگی هستید ،پیام‌های متنی شما را با صدای بلند بخواند.

می‌توانید برای تنظیم دقیق شرایطی که ماکرو شما می‌تواند تحت آن اجرا شود، محدودیت‌های اختیاری اضافه کنید. این به برنامه ها قدرت بیشتری می‌دهد و ماکروهای شما می‌توانند به همان اندازه که شما نیاز دارید ساده یا پیچیده باشند.

IFTTT برنامه کاربردی اندروید

MacroDroid برای اتوماسیون روی دستگاه عالی است،و IFTTT همین کار را برای خدمات وب انجام می دهد. برنامه IFTTT شما را قادر می‌سازد که دو سرویس یا دستگاه مبتنی بر اینترنت را با تلفن Android شما به عنوان مرکز به هم متصل شوند.

می‌توانید از IFTTT برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خود، توییت‌های خودکار، دریافت هشدارهای پیامکی برای قرار ملاقات‌های تقویم Google یا دریافت اعلان‌ها در مورد کاهش قیمت محصولاتی که می‌خواهید بخرید استفاده کنید. هنگامی که آن را راه‌اندازی کردید، تعجب خواهید کرد که چگونه بدون آن کارهایتان را می کردد!IFTTT بدون شک یکی از جالب‌ترین برنامه‌های موجود در فروشگاه Play است.

Full Screen Gestures

نسخه‌های جدیدتر اندروید دارای کنترل‌های حرکتی بسیار خوبی هستند، این برنامه باعث می شود که حرکات در هر نقطه در امتداد لبه های چپ، راست و پایین نمایشگر کار کنند. و همچنین به شما امکان می دهد دو عملکرد را به هر لبه اختصاص دهید . این گزینه‌های اضافی به شما امکان می‌دهند صدا را کنترل کنید، Google را راه‌اندازی کنید، چراغ قوه را تغییر دهید و موارد دیگر.

MightyText

اگر از ارسال پیامک زیاد استفاده میکنید، پیام متنی SMS از MightyText به یک برنامه ضروری تبدیل می شود.

این برنامه از طریق مرورگر با رایانه ، مک، یا لینوکس شما همگام‌سازی می‌شود و به شما امکان دسترسی کامل به پیام‌های SMS خود را در صفحه بزرگ‌تر می‌دهد. می‌توانید پیام‌های جدید را بخوانید، پاسخ دهید یا ایجاد کنید، و همچنین اعلان‌ها را از همه برنامه‌های دیگر خود مشاهده کنید. حتی می توانید تماس بگیرید، بنابراین نیازی به برداشتن تلفن خود ندارید و به راحتی از چشت رایانه خود تماس میگیرید یا پیامک میفرستید.

Universal Copy

Universal Copy، می توانید تقریباً هر چیزی را از هر برنامه کپی و جایگذاری کنید و حتی متن را از یک تصویر کپی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجوزهای مربوطه را به برنامه بدهید و دفعه بعد که می‌خواهید متن را کپی کنید، فقط کافی است برنامه را با استفاده از پیوند موجود در نوار اعلان خود راه‌اندازی کنید و سپس با فشار طولانی کپی کنید یا حالت اسکن را فعال کنید تا متن را پیدا کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.