• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
15

آموزش رسیدن پست ها به صفحه اکسپلور اینستاگرام

  • کد خبر : 40011
  • 13 ژانویه 2022 - 16:16
آموزش رسیدن پست ها به صفحه اکسپلور اینستاگرام

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که اینستاگرام محتوا را برای کاربران خود مدیریت می کند. هر کاربر محتوای متفاوتی را در صفحه اکسپلور خود می بیند و این بر اساس پست هایی است که دوست دارد و افرادی که دنبال می کنند. به عبارت ساده، مجموعه ای از پست هایی است که اینستاگرام فکر می کند ممکن است از آنها لذت ببرید.

اینستاگرام می گوید که بیش از ۵۰ درصد از کاربران آن از صفحه اکسپلور استفاده می کنند. و این آمار زیادی است. اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، به این معنی که ۵۰۰ میلیون کاربر به طور فعال صفحه اکسپلور را بررسی می کنند.

اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود؟

اما اینستاگرام چگونه تصمیم می گیرد که کدام پست در صفحه نمایش داده شود؟ این توسط الگوریتم آنها تعیین می شود و آنها مواردی مانند زیر را در نظر می گیرند:

پست هایی که افرادی که دنبال می کنید لایک کرده اند

پست هایی با تعامل بالا

پست‌هایی از حساب‌هایی مشابه حساب‌هایی که قبلاً دنبال کرده‌اید

در اواسط سال ۲۰۱۹، اینستاگرام صفحه اکسپلور خود را بازسازی کرد. آنها فیلترهایی را به بالای صفحه اضافه کردند تا کاربران بتوانند محتوای خاصی را پیدا کنند که از آن لذت می برند. آنها همچنین دو فیلتر خاص را برای نمایش اول پین کردند: IGTV و Shop. پس از آن کانال‌های موضوعی خاص دنبال می‌شود و اینستاگرام نیز برای برخی حساب‌ها استوری‌ها را در صفحه کاوش منتشر کرده است.

مزایای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام

باید متوجه شده باشید که ورود به صفحه اکسپلور یک مزیت آشکار دارد – افراد بیشتری محتوای شما را خواهند دید. این به نوبه خود می تواند مزایای مرتبط دیگری را به شما بدهد:

مشارکت بیشتر در پستی که در صفحه اکسپلور نشان داده شده است، زیرا اکنون افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند.

افزایش فالوورها، زیرا افرادی که نمایه شما را از صفحه اکسپلور بررسی می کنند، اگر محتوای شما را دوست داشته باشند، ممکن است شما را دنبال کنند.

افزایش تعامل در تمام پست های آینده، به دلیل این دنبال کنندگان جدید.

زمانی که افراد فعال هستند پست کنید

یکی از بهترین نکات اینستاگرامی این است که در زمان هایی که فالوورهای شما فعال هستند پست بگذارید. این توصیه خوبی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از عوامل دیده شدن پست ها در اولویت قرار می دهد.

این بدان معنی است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد، در فیدهای دنبال کنندگان شما نشان داده می شود. و اگر بتوانید پست‌های خود را به زمانی که فالوورهای شما فعال‌تر هستند زمان‌بندی کنید، احتمالاً تعامل بیشتری خواهید داشت.

و خوشبختانه، فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند، کار سختی نیست. اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید به بخش مخاطبان در تب Insights بروید و می‌توانید ببینید چه زمانی فالوورهای شما چه ساعتی و چه در روز بیشترین فعالیت را دارند.

از طرف دیگر، می توانید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید که این تجزیه و تحلیل ها را برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال، Zoho Social می‌تواند از داده‌های تعامل گذشته برای برند شما استفاده کند و سپس بهترین زمان‌ها را برای پست بعدی‌تان پیش‌بینی کند، همراه با درصد فالوورهای شما که احتمالاً در آن زمان آنلاین هستند.

از فرمت IGTV و پست های قابل خرید استفاده کنید

این یک واقعیت شناخته شده است که ویدیوها بهترین محتوا را در تمام رسانه های اجتماعی دارند.

استفاده از فرمت IGTV می تواند به خوبی کار کند، زیرا IGTV یک بخش جداگانه در صفحه کاوش دارد و همچنین درست در بالای صفحه پین ​​شده است. ایجاد محتوای IGTV می تواند فراخوان خوبی برای برند شما باشد.

از فراخوان ها برای اقدام استفاده کنید

در حال حاضر، همه ما درک کرده‌ایم که کلید ورود به صفحه اکسپلور از طریق تعامل بیشتر در پست‌های شماست. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از آن، تشویق مستقیم مخاطبان خود به تعامل با پست‌های شما از طریق استفاده از فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) است.

سوالاتی را در کپشن های خود بگنجانید تا فالوورهای شما بتوانند در نظرات به آنها پاسخ دهند و بدین ترتیب گفتگو با شما آغاز شود. حتی می توانید از فالوورهای خود بخواهید که دوستان خود را در پست های شما تگ کنند. این یک استراتژی عالی برای مسابقات یا هدایایی است که ممکن است برند شما بخواهد اجرا کند.

صرفاً درخواست از مخاطبان برای تعامل با پست‌های شما، گاهی اوقات می‌تواند تأثیر زیادی بر تعامل داشته باشد و می‌تواند شانس شما را برای برجسته شدن در صفحه اکسپلور افزایش دهد.

با اینفلوئنسرها کار کنید

همکاری با اینفلوئنسرها یک راه عالی برای افزایش دسترسی و جذب مخاطب است . این تعامل می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که پست شما در صفحه اکسپلور نمایش داده می شود.

پست‌ها را هم در صفحه خود و هم در صفحه اینفلوئنسر تبلیغ کنید و سپس محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسر را برای پست‌های بعدی نیز تغییر دهید.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.