• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
17

آخرین نسخه بتای واتساپ از طراحی جدید خود برای ویندوز ۱۱ خبر داد

  • کد خبر : 40106
  • 20 ژانویه 2022 - 11:18
آخرین نسخه بتای واتساپ از طراحی جدید خود برای ویندوز 11 خبر داد

آخرین نسخه بتای واتساپ ، در واقع نسخه موبایلی است که برای اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز اصلاح شده است. اکنون به نظر می رسد که تیم توسعه برنامه در حال برنامه ریزی برای ایجاد برخی تغییرات ظاهری در نسخه آینده ویندوز است که واتساپ یک طراحی جدید و بهبود یافته برای مطابقت با ویندوز ۱۱ اضافه می کند.

آخرین نسخه بتای واتساپ طراحی جدید برای ویندوز ۱۱

در گزارش‌های قبلی متوجه شدیم که واتس‌اپ در حال کار بر روی یک اپلیکیشن جدید برای ویندوز است که مبتنی بر پلتفرم جهانی ویندوز (UWP) خواهد بود و همچنین قابلیتی برای نقاشی و پشتیبانی از چندین دستگاه نیز به آن اضافه شده است. در حال حاضر، در حالی که ویندوز ۱۱ تغییرات زیادی در طراحی نسبت به ویندوز ۱۰ داشته است، به نظر می رسد واتس اپ نیز قصد دارد از چارچوب WinUI 2.6 برای گنجاندن عناصر Fluent design Use Windows 11 در برنامه شما استفاده کند.

تفاوت نسخه جدید و قدیمی واتساپ

FireCube، منبع ناشر Windows News او در توییتر به این نسخه جدید اشاره کرد و همچنین تصاویری از آن را به اشتراک گذاشت تفاوت بین نسخه جدید و قدیمی Show WhatsApp.

دکمه های نسخه جدید اپلیکیشن واتس اپ برای طراحی ویندوز Rounder و منوهای کشویی و سایر نمادها اکنون با زبان طراحی ویندوز ۱۱ سازگاری بیشتری دارند. با این حال، نسخه جدیدی از برنامه هنوز در دست توسعه است، بنابراین برخی از عناصر موجود در این تصاویر هنوز بدون تغییر به نظر می رسند، که قابل درک است.

آخرین نسخه بتای واتساپ را از فروشگاه مایکروسافت آن را دریافت کنید، متوجه تغییراتی در ظاهر آن خواهید شد که احتمالا در آینده در نسخه عمومی منتشر خواهد شد. این نسخه بر روی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ اجرا می شود.

برخلاف نسخه موبایل واتساپ ، با توجه به اینکه ویژگی های جدید خیلی دیر اضافه شده است، به نظر می رسد که توجه زیادی به نسخه ویندوز برنامه پیام رسان محبوب دارد تا آن را با آخرین نسخه ویندوز به روز نگه دارد.

 

معصومه لطفی پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.