• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین ۲۰۲۲

  • کد خبر : 40756
  • 02 مارس 2022 - 16:01
بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین 2022

در حالی که بیت کوین را می توان با پول نقد واقعی خریداری کرد، معمولاً با استفاده از ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار تخصصی استخراج می شود. در این مقاله بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین را بر اساس شهرت، ویژگی ها، سهولت استفاده و موارد دیگر بررسی می کنیم.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای سال ۲۰۲۲

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر پیشنهادات اولیه سکه (ICO) بسیار پرخطر و سوداگرانه است و بازارها می توانند به شدت نوسان داشته باشند. قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین CGMiner

به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای استخراج بیت‌کوین، CGMiner به دلیل ساخت منبع باز، قابلیت اجرا بر روی هر رایانه و سازگاری با سخت‌افزارهای استخراج متعدد، انتخاب ما به‌عنوان بهترین نرم‌افزار است.

قابل اجرا بر روی مک، ویندوز و لینوکس

CGMiner در سال ۲۰۱۱ توسط Con Kolivas متخصص بیهوشی و برنامه نویس استرالیایی برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و لایت کوین توسعه یافت. به دلیل ماهیت منبع باز، رابط کاربری ساده با کنترل های مستقیم و سازگاری بین پلتفرمی و سخت افزاری، به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین موجود در نظر گرفته می شود.

CGMiner از یک رابط خط فرمان استفاده می کند که به کاربران اجازه می دهد تا ریگ های خود را از راه دور استخراج کنند و سرعت فن و سایر تنظیمات را با دستورات ساده صفحه کلید کنترل کنند. این نرم افزار همچنین تشخیص پیشرفته بلوک های جدید را ارائه می دهد و افزایش قدرت هش را بدون تاخیر آسان می کند.

اگرچه CGMiner مبتنی بر لینوکس است، اما CGMiner با پلتفرم‌های مختلف سازگار است و می‌تواند روی رایانه‌های مک و ویندوز اجرا شود. همچنین منبع باز است و به زبان C نوشته شده است، که تأیید کد نرم افزار را برای هر کسی آسان می کند. علاوه بر سازگاری بین پلتفرم‌ها، CGMiner علاوه بر ASIC با انواع سخت‌افزارهای استخراج از جمله FPGA، GPU و CPU کار می‌کند.

فقدان رابط کاربری گرافیکی CGMiner ممکن است برای مبتدیان دلهره آور باشد و آن را به انتخاب بهتری برای کاربران پیشرفته تبدیل کند.

BFGMiner

BFGMiner بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین که برای استخراج FPGA و ASIC طراحی شده است، به کاربران پیشرفته این فرصت را می دهد که بسیاری از جنبه های فرآیند استخراج خود را با نظارت و رابط ماینینگ از راه دور تغییر دهند، و این نرم افزار را به عنوان بهترین نرم افزار برای سفارشی سازی انتخاب می کند.

BFGMiner که در سال ۲۰۱۲ توسط توسعه دهنده Luke Dashjr منتشر شد، به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ماینینگ در دسترس تبدیل شده است و به کاربران اجازه می‌دهد دمای سخت‌افزار را کنترل کنند، رشته‌های بیکار را شناسایی و شروع کنند، و ریگ‌ها را از راه دور مدیریت کنند، و آن را کاملاً در رده بهترین نرم‌افزار برای سفارشی‌سازی قرار می‌دهند.

از آنجایی که BFGMiner در ابتدا برای افزودن پشتیبانی از FPGA به یک استخراج کننده GPU محبوب در زمان توسعه ایجاد شد، این نرم افزار فقط با FPGA و ASIC سازگار است. مانند CGMiner، این نرم افزار به زبان C نوشته شده است و روی ماشین های لینوکس، مک و ویندوز اجرا می شود و حتی گزینه ای برای نصب بر روی Raspberry Pi ارائه می دهد.

یکی از محبوب ترین ویژگی های BFGMiner پشتیبانی آن از استخراج همزمان چند ارز دیجیتال است. با هش کردن همزمان الگوریتم‌های استخراج مانند Scrypt و SHA256d، این نرم‌افزار به کاربران این امکان را می‌دهد تا ریسک خود را با چندین ارز دیجیتال استخراج، پوشش داده و مجدداً توزیع کنند.

مانند CGMiner، BFGMiner از یک رابط خط فرمان با کلیدهای میانبر قابل تنظیم استفاده می کند. در حالی که استفاده از آن برای کاربران پیشرفته آسان است، فقدان رابط کاربری گرافیکی ممکن است نرم افزار را برای مبتدیان غیرقابل نفوذ کند.

MultiMiner که با استفاده از موتور ماینینگ BFGMiner توسعه یافته است، دارای رابط کاربری گرافیکی تمیز، ویژگی‌های شناسایی و استخراج خودکار سخت‌افزار، و سازگاری با پلتفرم‌های مختلف است که آن را به عنوان بهترین گزینه برای سهولت استفاده انتخاب می‌کند.

MultiMiner

MultiMiner در سال ۲۰۱۳ توسط BFGMiner Nate Wools توسعه یافت. اگرچه این نرم افزار بر روی موتور BFGMiner ساخته شده است، اما این نرم افزار دارای رابط کاربری گرافیکی با کاربری آسان و ویژگی های استخراج سریع است که آن را به عنوان بهترین گزینه برای استفاده آسان تبدیل می کند.

در حالی که اکثر نرم افزارهای ماینینگ به برخی مهارت های کدنویسی نیاز دارند، تازه کارها می توانند با MultiMiner بدون هیچ مهارت فنی شروع به کار کنند. این نرم افزار کاربران را در مراحل نصب راهنمایی می کند و سپس جزئیات سخت افزار از جمله میانگین قدرت هش و استخر مرتبط را اسکن می کند.

MultiMiner از این هم فراتر می رود و به کاربران نشان می دهد که دقیقا چگونه به یک استخر متصل شوند، از جمله اینکه کجا اطلاعات مربوط به استخر را وارد کنند. این نرم‌افزار همچنین به کاربران امکان دسترسی از راه دور به دستگاه‌های ماینینگ خود را می‌دهد، به آن‌ها اجازه می‌دهد استراتژی استخراج خود را انتخاب کنند، و به‌طور خودکار سودآورترین یا کم‌مشکل‌ترین ارز دیجیتال را با نمایش سود تخمینی استخراج می‌کند.

MultiMiner برای ویندوز ایجاد شده است، بنابراین کاربران باید نرم افزار اضافی را برای ماشین های Mac و Linux نصب کنند. خوشبختانه، دستورالعمل های ساده ای برای انجام این کار وجود دارد. این نرم افزار همچنین تعویض ریگ های ماینینگ از جمله GPU، ASIC و FPGA را آسان می کند. علیرغم جذابیت آن برای مبتدیان، کاربران قدرتمند همچنین می توانند به ویژگی های پیشرفته MultiMiner از جمله دسترسی مستقیم به تنظیمات API و آرگومان های موتور دسترسی داشته باشند.

Awesome Miner بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین

Awesome Miner یک نرم افزار استخراج قدرتمند است که به کاربران امکان می دهد چندین ریگ ماینینگ و استخرهای ماینر را مدیریت کنند، همه از یک داشبورد. در نتیجه، به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت متمرکز در صدر فهرست ما قرار دارد.

Awesome Miner توسط شرکت نرم‌افزار سوئدی IntelliBreeze در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک برنامه مدیریت استخراج ارز دیجیتال برای ماشین‌های ویندوز توسعه داده شد. از استخراج در مقیاس بزرگ با داشبوردی پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد چندین موتور استخراج و استخر را در یک عملیات مدیریت کنند و آن را به بهترین نرم‌افزار برای مدیریت متمرکز تبدیل می‌کند.

Awesome Miner تعدادی ویژگی قدرتمند را برای کمک به کاربران در به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن خرابی ارائه می دهد. این نرم افزار می تواند چندین نوع سخت افزار ماینینگ را به طور همزمان مدیریت کند (از جمله ASIC و FPGA)، از بیش از ۵۰ موتور استخراج (cgminer، bfgminer، xmrig، srbminer، و غیره) پشتیبانی می کند و با الگوریتم های استخراج محبوب (SHA-256، Scrypt، X11، Ethereum و Zcash).

Awesome Miner همچنین افزودن، جابجایی و مدیریت چندین ماینر با یک کلیک را برای کاربران آسان می کند تا بتوانند در زمان کمتری استخراج را شروع کنند. همه این‌ها در داشبورد جامع Awesome Miner مدیریت می‌شوند، که ویژگی‌های سخت‌افزاری مانند سرعت فن، دما و غیره را نیز نمایش می‌دهد. این نرم‌افزار دارای یک موتور اسکریپت C# داخلی است که استخراج‌کنندگان می‌توانند از آن برای ایجاد محرک‌ها و اقدامات سفارشی‌سازی شده استفاده کنند.

اگرچه Awesome Miner برای ویندوز و لینوکس طراحی شده است، نسخه وب این نرم افزار را می توان در هر رایانه یا مرورگری مشاهده کرد. Awesome Miner برای دانلود و استفاده رایگان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.