• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
19

اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز

  • کد خبر : 40869
  • 09 مارس 2022 - 21:44
اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز

یکی از برنامه های ثابت اکثر مردم در تعطیلات نوروزی، برنامه های تفریحی است که در سفر به نواحی مختلف کشور و بهره مندی از نواحی طبیعی است. امروزه سفر به نواحی مختلف ابزارهای خاصی را می‌طلب و یکی از این ابزارها اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز برای گوشی های هوشمند هستند. نرم افزارهای مسیریاب، تقویم سال جدید، پیش بینی وضعیت آب و هوا و … که به مسافران کمک می‌کنند تا تعطیلات خوبی داشته باشند و در کنار خانواده و یا دوستان لذت ببرند.

اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروزAwesome Weather YoWindow

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

برنامه اسنپ تریپ یکی از اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز

اسنپ تریپ Snapptrip یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کاربردی  برای مسافرت عید نوروز است! این اپلیکیشن مخصوصا وقتی خیلی کاربرد دارد که بخواهید در سفرهایتان به هتل مراجعه کنید. اسنپ تریپ بانک جامعی از هتل های مختلف سراسر کشور را ارائه کرده و امکان رزرو آنلاین هتل در داخل کشور را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند. این برنامه شامل اطلاعات دقیق و جزئی در رابطه با هر یک از هتل های پیشنهادی می‌شود.

مثلا لیست قیمت، اتاق های هتل، تصاویر مربوط به آن و غیره همگی در اسنپ تریپ قابل مشاهده هستند. بنابراین اگر قصد سفر رفتن در نوروز را دارید و به مقصدهایی می‌روید که نیاز به مکانی برای اقامت دارید، برنامه اسنپ تریپ را حتما روی گوشی خود نصب کنید.

یکی از اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز برنامه مستر بلیط است

ممکن است بخواهید سفرهای نوروزی را با هواپیما بروید در این شرایط بدون تردید نیاز به اپلیکیشنی دارید که امکان خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین و با هزینه مناسب را ارائه کند. همچنین سایت های زیادی هم این ویژگی را ارائه کرده‌اند، اما در بین تمام آن ها برنامه  مستر بلیط کیفیت متفاوتی داشته و از نظر ما بیکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است. برنامه مستر بلیط بسیار خوب طراحی شده و کاربر خیلی راحت می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. بکارگیری آن آسان بوده و قیمت های ارائه شده در این اپلیکیشن هم بسیار مناسب هستند برنامه مستر بلیط هم نسخه های اندروید و iOS را دارد.

برنامه اتاقک از اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز

چنانچه دنبال اقامت در جاهای ارزان هستید و به دنبال صرف کمترین هزینه ممکن هستید، اپلیکیشن اتاقک را روی گوشی خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به لیست اقامتگاه هایی دسترسی داشته باشید که عموما کوچک و درجه یک نیستند و قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با هتل و ویلا دارند. در برنامه اتاقک فهرست نسبتا جامعی از ویلاها، سوئیت‌ها، خانه‌ها، آپارتمان‌ها، مراکز بوم‌گردی و حتی خانه‌های روستایی و عشایری شهرهای مختلف ایران ارائه شده که اغلب قیمت بسیار مناسبی دارند. امکان رزرو این اقامتگاه های به صورت مستقیم از طریق برنامه اتاقک وجود دارد.

این مطلب را از دست ندهید. نحوه ایجاد نظرسنجی در گروه واتساپ

برنامه ویز (Waze)

برنامه ویز (Waze) یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز است که یک مسیریاب فوق پیشرفته است که بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و همیشه بهترین مسیر ممکن را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان ارائه خواهد کرد. برنامه ویز ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فردی دارد که منجر می‌شود نصب آن در گوشی برای انجام یک سفر بدون دردسر واجب باشد.

برنامه ویز همچنین قابلیتی دارد که به موجب آن کاملا هوشمندانه و با توجه به رویدادهایی که در جاده و مسیرهای مختلف رخ داده است، بهترین و سریع ترین مسیر دستیابی به مقصد را ارائه می‌کند. یعنی اپلیکیشن مذکور با سنجش وضعیت ترافیکی مسیرهای مختلف و تصادفات و دیگر رخدادهای جاده‌ای، بهترین مسیر را برایتان ارائه خواهد کرد.

برنامه ایران ۳۶۱ درجه

قطعا وقتی به مسافرت می‌روید مطمئنا هدف شما گردشگری و تفریح است. بنابراین باید مکان های تفریحی، دیدنی، تاریخی و غیره مقصد خود را بشناسید و بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید لیست جاذبه های طبیعی، مکان های تاریخی، مکان های مذهبی، مکان های تفریحی، مکان های گردشگری و غیره تمام شهرهای ایران را شناخته و خیلی راحت آن ها را تفکیک کنید و برای مراجعه به این مکان ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. پس برنامه ایران ۳۶۱ درجه را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز به خاطر بسپارید.

برنامه همگردی

برنامه همگردی اپلیکیشن های کاربردی در ایام نوروز است که می‌توانید از آن برای پیدا کردن مکان های تفریحی، گردشگری، دیدنی غیره شهرهای مختلف استفاده کنید. این برنامه در واقع یک شبکه اجتماعی حاوی اطلاعات دقیق و کامل مکان های توریستی و گردشگری شهرهای مختلف ایران محسوب می‌شود. برنامه همگردی از قابلیت مسیریابی مستقیم بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن هم بهره می‌برد و رابط کاربری بسیار عالی دارد که مشابه آن را در کمتر اپلیکیشن موبایلی فارسی خواهید دید. بنابراین برنامه همگردی را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن ها برای مسافرت عید نوروز به یاد داشته باشید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.