• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

آموزش ساخت اکانت توییتر

  • کد خبر : 41243
  • 12 آوریل 2022 - 14:51
آموزش ساخت اکانت توییتر

راه اندازی یک اکانت توییتر در محیط های حرفه ای بسیار مرسوم است. با ساخت اکانت توییتر ، خود را به عنوان یک حرفه ای یا یک شرکت به مخاطبان بیشتری معرفی می کنید و در عین حال، دید خود را بهبود می بخشید.

ساخت اکانت توییتر

قدم به قدم  تا ساخت اکانت توییتر پیش میرویم تا بتوانید یک حساب توییتر ایجاد کنید.

مرحله ۱: در توییتر ثبت نام کنید

وارد Twitter.com شوید و روی گزینه sign up کلیک کنید.

شما باید اطلاعات را در پنج مرحله پر کنید،

➡️ نام، تلفن یا ایمیل و رمز عبور شما.

⚠️ وقتی توییتر از شما نام شما را می خواهد، نام شما نیست، نام مستعاری است که می خواهید در حساب توییتر خود استفاده کنید.

پس از افزودن داده‌های شما و انتخاب تنظیمات برگزیده، توییتر یک کد برای شما ارسال می‌کند تا بتوانید تأیید کنید که حساب ایمیل یا شماره تلفن صحیح را وارد کرده‌اید.

و آخرین مرحله ایجاد رمز عبور است. مطمئن شوید که آن را به خاطر خواهید آورد .

مرحله ۲: حساب توییتر جدید خود را بهینه کنید

توییتر از شما می خواهد که یک عکس پروفایل اضافه کنید، یک بیو بنویسید و افراد را دنبال کنید. این مراحل واقعاً مهم هستند، همانطور که تصویری که قرار است با حساب توییتر خود به افراد دیگر منتقل کنید، بسیار مهم است.

دنبال کنندگان را در توییتر پیدا کنید

قبل از اتمام فرآیند ساخت اکانت توییتر، از شما خواسته می شود حداقل تعداد افراد را دنبال کنید. خوشبختانه، میلیون‌ها نفر با یک حساب توییتر وجود دارند، بنابراین یافتن شخصی برای دنبال کردن آن چندان دشوار نخواهد بود.

از منظر تجاری، ما به شما توصیه می کنیم کاربرانی را دنبال کنید که می توانند ارزش افزوده یا هر علاقه ای برای شرکت شما داشته باشند.

به عنوان مثال، می توانید دنبال کنندگان یک دسته یا گروه خاص را انتخاب کنید، بنابراین دنبال کردن کاربران و افراد حرفه ای مرتبط با فعالیت شما آسان تر خواهد بود. علم و فناوری، تلویزیون و فیلم، سیاست و دولت، ورزش، موسیقی یا سرگرمی برخی از گروه های مورد علاقه هستند که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

عکس پروفایل توییتر

اضافه کردن یک عکس نمایه اجباری نیست، با این حال، اگر می خواهید تأثیر خوبی برای کسب و کار یا شرکت های خود داشته باشید، به شدت توصیه می شود.

نوشتن بیوگرافی توییتر

بیوگرافی توییتر شما نیز بسیار مهم است و باید روی این قسمت تمرکز کنید. شما می خواهید شرکت خود را تقویت کنید، بر ارزشی که کسب و کار شما می تواند اضافه کند یا اینکه چه چیزی آن را از دیگران متمایز می کند تأکید کنید. فراموش نکنید که یک URL (وب سایت، وبلاگ، نمایه لینکدین، درباره من) معرفی کنید تا مخاطبان بالقوه شما بتوانند به راحتی به اطلاعات شما یا شرکت شما دسترسی داشته باشند.

دسترسی به توییتر

پس از انجام تمام مراحل قبلی برای ایجاد حساب کاربری توییتر، می توانید به راحتی به پروفایل ایجاد شده اخیر خود دسترسی داشته باشید و هر زمان که بخواهید وارد شوید. همانطور که قبلا توضیح دادیم، برای استفاده حداکثری از توییتر، باید فالوور داشته باشید و افراد حرفه ای را دنبال کنید که واقعا به آنها علاقه دارید.

می توانید حساب توییتر خود را با حساب های ایمیل یا حساب های خود در سایر شبکه های اجتماعی همگام کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید حساب توییتر جدید خود را به حساب‌های ایمیل خود مانند Gmail، Yahoo، Outlook یا AOL پیوند دهید، بنابراین اگر یکی از مخاطبین شما حساب توییتر داشته باشد، ظاهر می‌شوند تا بتوانید آنها را دنبال کنید.

اصطلاحات توییتر

اکنون حساب توییتر خود را ایجاد کرده اید، بیایید مسائل را روشن کنیم. اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز با توییتر آشنایی ندارید، این دستورالعمل مختصر عامیانه توییتر بسیار مفید خواهد بود.

توییت: برای نوشتن توییت، هر متنی تا ۲۸۰ کاراکتر.

ریتوییت: برای به اشتراک گذاشتن توییت ارسال شده توسط شخص دیگری و نمایش آن در نمایه توییتر خود. وقتی ریتوییت می‌کنید، می‌توانید توییت را به اشتراک بگذارید یا توییت را نقل قول کنید. وقتی توییتی را نقل قول می‌کنید، می‌توانید یک نظر به عنوان مقدمه اضافه کنید و زیر توییتی که نقل کرده‌اید، قرار دهید.

دنبال کنندگان توییتر: کاربرانی که حساب توییتر شما را دنبال می کنند تا بتوانند توییت های شما را در تایم لاین خود ببینند.

هشتگ : کلمه یا رشته ای از کلمات بدون فاصله با نماد (#) که برای شناسایی موضوعات خاص

موضوع پرطرفدار یا TT: به موضوعاتی اطلاق می شود که در یک بازه زمانی خاص نسبت به سایرین در شبکه اجتماعی نظرات و توجه بیشتری دریافت می کنند. چیزی می تواند فقط برای چند روز، ساعت یا حتی دقیقه یک موضوع پرطرفدار باشد. یک TT می تواند در یک کشور خاص یا در سطح جهانی تولید شود.

آنفالو: زمانی که کاربر تصمیم می گیرد یک حساب کاربری خاص را دنبال نکند

حساب تایید شده توییتر: با یک نشان آبی مشخص می شود و نشان می دهد که حساب یک کسب و کار یا شخص معتبر است.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.