• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

انجمن ها ویژگی جدید واتساپ / Communities واتساپ چیست ؟

  • کد خبر : 41305
  • 17 آوریل 2022 - 11:49
انجمن ها ویژگی جدید واتساپ

آیا درباره انجمن ها ویژگی جدید واتساپ چیزی می دانید؟ انجمن ها گزینه بزرگ بعدی هستند که به واتساپ می آیند. اما آنها چه هستند و چه تفاوتی با گروه ها دارند؟

واتساپ ویژگی بزرگ بعدی خود را معرفی کرد

 ویژگی جدید واتساپ Communities با هدف آسان‌تر کردن مدیریت گروه‌های مرتبط، به عنوان یک تحول بزرگ در برنامه استفاده می‌شود.

اما جوامع یا انجمن در واتساپ چگونه کار خواهند کرد؟ تفاوت آنها با گروه ها چیست و چه ویژگی های جدیدی را به همراه خواهند داشت؟

انجمن های واتساپ چیست؟

انجمن‌های واتس‌اپ به‌عنوان راهی برای سازمان‌دهی گروه‌ها در واتس‌اپ عمل می‌کنند – اساساً به عنوان یک فهرست بزرگ‌تر برای گروه‌های مرتبط عمل می‌کنند.

شرکت مادر واتساپ ، متا، این ویژگی را در ۱۴ آوریل در یک پست وبلاگ واتساپ و در صفحه فیس بوک مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اعلام کرد.

این شرکت در اطلاعیه خود توضیح داد:

انجمن‌های واتساپ به افراد امکان می‌دهند تا گروه‌های مجزا را زیر یک چتر با ساختاری که برای آنها کار می‌کند گرد هم بیاورند. به این ترتیب افراد می‌توانند به‌روزرسانی‌های ارسال شده به کل انجمن را دریافت کنند و به راحتی گروه‌های گفتگوی کوچک‌تری را در مورد آنچه برایشان مهم است سازماندهی کنند.

این شرکت آزمایش این ویژگی را از ۱۴ آوریل آغاز کرده و به تدریج در چند ماه آینده آن را عرضه خواهد کرد.

به عنوان نمونه ای از یک جامعه، واتساپ از مجموعه ای از گروه ها برای والدین دانش آموزان مدرسه استفاده کرد. جامعه حول محور ارتباط دادن والدینی است که می خواهند از رویدادها و تحولات مدرسه فرزندان خود مطلع شوند. در همین حال، گروه‌های خاصی ممکن است به والدین از کلاس‌های خاص، والدینی که می‌خواهند به کارپولینگ بپیوندند یا والدینی که باید در فعالیت‌های بعد از مدرسه درگیر بمانند، جدا شوند.

اگر در یک گروه در یک جامعه خاص هستید، می توانید ببینید چه گروه های دیگری به انجمن مرتبط هستند و در صورت تمایل انتخاب کنید که به آنها بپیوندید.

این مطلب هم برایتان مفید است. نحوه پشتیبان گیری از واتساپ در آیفون

چگونه انجمن ها با گروه ها متفاوت هستند؟

چندین تفاوت بین انجمن ها و گروه ها وجود دارد. انجمن ها اساسا راهی برای سازماندهی و پیوند گروه ها در واتساپ خواهند بود.

گروه ها همچنان محل واقعی برقراری ارتباط و ارسال پیام هستند. هر گروهی نیازی به پیوند به یک انجمن ندارد. یک گروه می تواند بدون اجتماع وجود داشته باشد، اما یک جامعه بدون گروه هیچ هدفی را دنبال نمی کند.

به نوعی، ویژگی جدید مشابه فضاهای کاری و کانال ها عمل می کند. جوامع مانند یک فضای کاری هستند.

می‌توانید با ایجاد پیوند دعوت گروه واتساپ، افراد را اضافه کنید. اما اگر می‌خواهید دسترسی به گروه را محدود کنید، بهتر است فقط به مدیران اجازه دهید اعضا را دعوت کنند.

مدیران انجمن همچنین می‌توانند پیام‌هایی را برای همه گروه‌های مرتبط با انجمن خود پخش کنند.

برای محافظت از حریم خصوصی، فقط اعضای گروه می توانند شماره تلفن یکدیگر را ببینند. اعضای انجمن نمی توانند این اطلاعات تماس را ببینند مگر اینکه در همان گروه باشند یا سرپرست انجمن باشند.

در همین حال، واتساپ همچنین گروه ها را به عضویت در یک انجمن محدود می کند.

همچنین به شما اجازه نمی دهد که انجمن ها را در واتساپ جستجو کنید. این اقدامی است برای جلوگیری از پیوستن افراد به طور تصادفی به گروه هایی که نباید بخشی از آنها باشند است.

پست وبلاگ واتساپ درباره ویژگی انجمن:

در حالی که سایر برنامه‌ها چت‌های گروهی را بدون محدودیت ارائه می‌کنند، واتساپ توسعه محصول را بر روی برآورده کردن نیازهای سازمان‌ها و گروه‌هایی متمرکز می‌کند که بسیاری از افراد از قبل یکدیگر را می‌شناسند. برخلاف رسانه‌های اجتماعی و سایر سرویس‌های پیام‌رسان، واتساپ‌ از امکان جستجو یا کشف انجمن‌های جدید پشتیبانی نمی‌کند.

تعداد انجمن نیز محدود خواهد بود. این بدان معناست که نمی‌توانید به‌طور بی‌پایان گروه‌ها و اعضای بیشتری را برای پخش پیام‌ها به انجمن‌ها اضافه کنید.

بنابراین در حالی که مشاغل می توانند انجمن هایی را برای مشتریان خود ایجاد کنند، قرار نیست از آن به عنوان یک رسانه بازاریابی انبوه استفاده شود.

در عوض، واتساپ این ویژگی را برای گروه های محله، سازمان های غیردولتی، گروه های کاری و سایر جوامع کوچکتر از افرادی که باید در تماس باقی بمانند و با هم کار کنند، هدف قرار داده است.

ویژگی های جدید چت گروهی واتساپ

با Communities، واتساپ همچنین ویژگی‌های جدید چت را برای گروه‌ها آزمایش و معرفی خواهد کرد. که شامل کنترل بیشتر برای مدیران، از جمله حذف پیام ها از چت است.

سایر ویژگی‌ها شامل واکنش‌هایی ، مشابه آنچه در فیس‌بوک و مسنجر موجود است می باشد. واتساپ‌ همچنین قصد دارد تماس‌های صوتی گروهی را با حداکثر ۳۲ نفر راه‌اندازی کند و محدودیت‌های اندازه اشتراک‌گذاری فایل را به ۲ گیگابایت افزایش دهد.

این ویژگی‌های گپ برای آماده‌سازی برای عرضه این ویژگی، زودتر از Communities عرضه می‌شوند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.