• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

۱۲ بهترین ربات تلگرام که دوست خواهید داشت

  • کد خبر : 41396
  • 25 آوریل 2022 - 13:32
12 بهترین ربات تلگرام که دوست خواهید داشت

تلگرام جدا از اینکه یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است، ویژگی‌های متنوع ارائه‌شده توسط تلگرام آن را بسیار موفق کرده است. می‌توانید کانال‌های مختلفی ایجاد کنید و به آنها بپیوندید، به گروه‌های مختلف بپیوندید از همه مهمتر ربات تلگرام از بهترین گزینه های این پیام رسان است و از ربات‌های مختلف موجود در تلگرام می توانید استفاده کنید و لذت ببرید.

 بهترین ربات تلگرام

ما قصد داریم تعدادی از بهترین ربات های موجود در تلگرام را به شما معرفی کنیم که روز شما را زیباتر می کنند.

ربات تلگرام botfather

همانطور که از نامش پیداست می توان این ربات را پدر همه ربات ها نامید. BotFather به شما کمک می کند تا ربات جدید خود را ایجاد کنید و همچنین به حفظ ربات های موجود کمک می کند. استفاده از BotFather واقعا ساده و آسان است. فقط روی / start کلیک کنید و دستورالعمل های ساده ارائه شده توسط BotFather را دنبال کنید.

شما می توانید ربات های موجود را با استفاده از دستورات مختلف ویرایش کنید. همچنین تنظیمات ربات را می توان با استفاده از دستورات دیگر تغییر داد. یک ربات جدید را می توان با تایپ کردن /newbot و سپس دنبال کردن دستورات داده شده ایجاد کرد.

ربات Store Bot

شما با استفاده از این ربات می توانید به تمام ربات های تلگرام دسترسی پیدا کنید و این ربات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام ربات های بالا را از طریق این ربات پیدا کنید و وارد صفحه ربات بشوید.

ربات getmedia

اگر پیدا کردن آهنگ‌های جدید، صحنه‌های فیلم مورد علاقه، تریلرهای جدید، متن آهنگ همیشه مشکل بوده است، پس این ربات تلگرام جالب برای شماست. GetMediaBot مکانی است که در آن می توانید همه چیزهای مورد علاقه خود را پیدا کنید. با استفاده از GetMediaBot، نه تنها می توان رسانه ها را به صورت آنلاین پخش کرد، بلکه می توان آنها را با کیفیت های مختلف نیز دانلود کرد. فقط GetMediaBot را باز کنید، /start را تایپ کنید و هر چیزی را که می خواهید جستجو کنید.

Wolfram Bot

ربات ولفرام یک ربات قدرتمند برای آرام کردن کنجکاوی شما است. Wolfram Bot به سوالات و سوالات شما در چند ثانیه پاسخ می دهد و درست مانند WolframAlpha، یک موتور دانش محبوب ایجاد شده توسط Wolfram Research، کار می کند. هر چیزی که مربوط به تاریخ، هنر، علم، تاریخ و زمان یا هر چیزی که فکرش را بکنید می‌توانید از Wolfram Bot بپرسید و شگفت‌آور است که Wolfram Bot هرگز در پاسخ به سوالات شما کوتاهی نمی‌کند.

Gamee از بهترین ربات های  تلگرام

حالا مطمئناً گیمرها این یکی را دوست خواهند داشت. با استفاده از ربات Gamee، می توانید با دوستان خود بازی کنید یا می توانید به تنهایی بازی کنید. همچنین می توان نتایج را بین شما و دوستانتان مقایسه کرد. کاربران می توانند بازی های مختلفی مانند F1 Racer، Space traveler و Karate Kido را در Gamee بازی کنند. همچنین می توانید برای لذت بیشتر اپلیکیشن Gamee را از پلی استور دانلود کنید.

Yandex

ترجمه کردن با کمک تلگرام، برقراری ارتباط و پیدا کردن دوستان جدید از سراسر جهان بسیار آسان شده است. اما اگر دوست شما به زبان دیگری صحبت کند چه؟ اینجاست که یکی از بهترین ربات های تلگرام Yandex به کمک می آید. با کمک این ربات تلگرام می توانید به راحتی بدون هیچ وقفه ای در ارتباط با درک زبان با هرکسی ارتباط برقرار کنید.

روی start ضربه بزنید و سپس زبان ورودی خود را با ضربه زدن بر روی /setmylang تنظیم کنید. پس از آن، بر روی /tolang کلیک کنید تا زبانی که می خواهید خروجی را به آن تنظیم کنید. یاندکس. Translate به طور پیش فرض نتایج را به زبان انگلیسی می دهد.

ربات تلگرام Quiz from Panda

افزایش دانش در حین تفریح ​​با Quiz from Panda امکان پذیر شده است. این ربات مفید از تلگرام با ارائه یک مسابقه با سوالات پیچیده به شما با دانش عالی خدمت می کند. کافیست روی / start کلیک کنید و برای رویارویی با سوالات از سراسر جهان آماده شوید. همچنین می توانید موقعیت خود را در سراسر جهان با گزینه /stat بررسی کنید.

VK Music Bot

تلگرام برای دوستداران موسیقی هم یک موهبت است. وقتی می خواهید موسیقی گوش دهید از تلگرام استفاده می کنید، نیازی نیست به جای دیگری بروید. کافی است VK Music Bot را در جستجوی خود تایپ کنید و وارد دنیای موسیقی شوید.

با استفاده از VK Music Bot می‌توانید به سادگی با تایپ عنوان موسیقی به جستجوی موسیقی بپردازید یا با تایپ نام هنرمند نیز می‌توانید موسیقی را جستجو کنید.

ربات باحال غزل در تلگرام

خواندن آهنگ در حین گوش دادن همیشه بسیار جذاب است. اما اگر به یک آهنگ عالی گوش می‌دهید و متن آن را نمی‌فهمید چه؟ فقط بنشینید و استراحت کنید زیرا Lyric برای شما وجود دارد.

این ربات تلگرام شگفت انگیز متن آهنگ های مورد علاقه شما را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این Lyric نه تنها نتایج جستجو را پس از تایپ نام آهنگ، بلکه با تایپ اشعار آن نیز ارائه می دهد. بنابراین اگر نام آهنگ را به خاطر نمی آورید، می توانید فقط یک خط از آن آهنگ را که به یاد دارید تایپ کنید و Lyric نتایج مرتبط را به شما نشان می دهد.

ربات تلگرام Snipfeed

Snipfeed را می توان به عنوان یک پلتفرم all in one در تلگرام استفاده کرد. با استفاده از Snipfeed، کاربران می توانند آنچه را که ترند است ببینند و آخرین اخبار را با عکس، GIF و ویدیو تماشا کنند. همچنین می توان از Snipfeed برای اجرای آزمون های مختلف برای افزایش دانش استفاده کرد. به غیر از آن، کاربران Snipfeed همچنین می‌توانند محتوای خود را شخصی‌سازی کنند و آنچه را که می‌خواهند ببینند انتخاب کنند.

ربات Like Bot

یک ربات که برای مدیران گروه و کانال های بسیار کاربردی ، ربات Like Bot (گرفتن بازخورد کاربران)است. این ربات برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که صاحب کانال یا گروه بخواهد در مورد یک پست بازخورد های کاربران را بداند مثلا در مورد اینکه آیا این فیلم یک فیلم خوب است یا خیر؟ کاربران با لایک و دیسلایک می توانند نظرات خود را ارائه بدهند.

ربات رأی VoteBot

اگر دوست دارید پیشنهادات دیگران را دریافت کنید و فقط خودتان تصمیم نگیرید، VoteBot مطمئناً به هدف شما خواهد رسید. با کمک VoteBot می توانید یک نظرسنجی در تلگرام ایجاد کنید و ببینید دیگران در مورد وضعیت شما چه فکر می کنند.

پس از ایجاد نظرسنجی، می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید نظرسنجی خود را به صورت گروهی منتشر کنید و از تعداد زیادی از افراد پیشنهاد دریافت کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.