• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7

چطور در واتساپ گیف و استیکر متحرک بسازیم؟

  • کد خبر : 41453
  • 28 آوریل 2022 - 18:28

ساخت استیکرهای متحرک به چند روش محدود می شدند که مستقیم یا مجاز نبودند. خوشبختانه، اکنون راه های سریع و آسان برای انجام آن وجود دارد، برای اینکه بدانید چطور در واتساپ گیف و استیکر متحرک بسازیم؟ با ما همراه شوید.

چطور در واتساپ گیف و استیکر متحرک بسازیم؟

Sticker.ly برنامه ای است که به ما امکان می دهد استیکرهای متحرک واتساپ را به راحتی و به سرعت ایجاد کنیم. علاوه بر این که، رایگان است به کاربران اجازه می دهد بسته های استیکر خود را آپلود کنند تا دیگران هم بتوانند آنها را دانلود کنند و در نتیجه مجموعه خود را افزایش دهند. برای ایجاد استیکرهای خودمان باید مراحل زیر را دنبال کنیم:

Sticker.ly را دانلود و نصب کنید

در رابط اصلی، دکمه “+” را برای شروع فشار می دهیم

ما می توانیم بین ایجاد استیکرهای معمولی، ثابت یا متحرک یکی را انتخاب کنیم

اگر «انیمیشن» را انتخاب کنیم، سه تب با گزینه‌هایی برای جستجوی GIF از کتابخانه ما، جستجوی آنها در Tenor یا گزینه‌ای برای متن متحرک ظاهر می‌شوند.

نحوه ایجاد استیکرهای متحرک واتساپ

اگر “کتابخانه” را انتخاب کنیم، گیف هایی که ذخیره کرده ایم به طور خودکار در گالری ما ظاهر می شوند. برای این کار، جستجوی GIF در گوگل در مورد موضوعی که می‌خواهیم استیکرهای متحرک خود را از آن بسازیم آسان است.

ما GIF را برای پوستر خود انتخاب می کنیم، سپس می توانیم آن را ویرایش کنیم. تغییر اندازه، برش یا حتی اضافه کردن ایموجی و متن

پس از اتمام، آن را به سادگی تغییرات را ذخیره می کنیم. برای ایجاد یک بسته برچسب حداقل به سه استیکر نیاز داریم، اما اگر یک بسته کامل را نمی‌خواهیم، ​​می‌توانیم به سادگی یک برچسب وارد کنیم. روی آن کلیک کرده و «افزودن به واتساپ » را انتخاب کنید.

در واتس اپ بخش جدیدی با استیکرهای ایجاد شده در Stikcer.ly ظاهر می شود و در آنجا کارهای جدید خود را آماده استفاده خواهیم دید.

و این همان xatakeros است، به همین سادگی و سریع می‌توان استیکرهای متحرک واتساپ خود را با استفاده از Sticker.ly ایجاد کرد.

چگونه استیکرهای متحرک را به چت واتساپ  اضافه کنیم؟

واتساپ را باز کنید و روی چتی که می خواهید استیکرها را برای آنها ارسال کنید کلیک کنید. روی نماد «Emoji» در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید و گزینه‌های برچسب‌ها را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید بسته‌های استیکر اضافی را دانلود کنید، به سادگی روی نماد “+” کلیک کنید و بلافاصله به فروشگاه استیکر واتس‌اپ از شما خواسته می‌شود.

در لیست همه استیکرهای متحرک پیمایش کنید و روی نماد «دانلود» در کنار بسته استیکری که می‌خواهید استفاده کنید ضربه بزنید.

پس از تکمیل فرآیند دانلود، می‌توانید این استیکرهای متحرک واتس‌اپ را برای مخاطبین خود ارسال کنید و مکالمات را تعاملی‌تر کنید.

استیکر ساز واتساپ

Sticker Maker محبوب ترین ابزار برای ایجاد استیکرهای متحرک سفارشی برای واتساپ است. می‌توانید Sticker Maker را در فروشگاه Google Play پیدا کنید و آن را مستقیماً در دستگاه‌های Android خود دانلود کنید.

Sticker Maker Studio استودیوی استیکر ساز  ابزار محبوب دیگری است که می توانید از آن برای ایجاد استیکرهای سفارشی برای حساب WhatsApp خود استفاده کنید. این یک ابزار چند پلتفرمی است که می‌توانید آن را هم در اندروید و هم در iOS نصب کنید و با وارد کردن تصاویر و همچنین GIF، استیکرهای متحرک سفارشی ایجاد کنید.

Wemoji یک سازنده استیکر برای اندروید است که به طور خاص برای ایجاد استیکرهای سفارشی برای WhatsApp در دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. این با آخرین نسخه اندروید سازگار است، به این معنی که شما قادر خواهید بود یک استیکر سفارشی بدون هیچ زحمتی ایجاد کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.