• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

چگونه عکس های خصوصی را در اندروید مخفی کنیم

  • کد خبر : 41804
  • 23 می 2022 - 15:58
چگونه عکس های خصوصی را در اندروید مخفی کنیم

تمام عکس هایی که با گوشی هوشمند خود می گیرید در گالری عکس دستگاه شما قرار می گیرند. ممکن است شما عکس‌هایی از اطلاعات محرمانه، و یا عکسهای خصوصی خود یا عزیزانتان در گوشی اندروید خود دارید و میخواهید به هر دلیلی آنها از دید دیگران پنهان کنید و از خود بپرسید چگونه عکس های خصوصی را در اندروید مخفی کنیم ؟ برای یافتن این پاسخ با ما همراه باشید .

ابزارهای بومی برای مخفی کردن عکس ها در اندروید

برخی از تولیدکنندگان اصلی تلفن دارای ابزارهای داخلی هستند که می توانند به شما در مخفی کردن تصاویر در اندروید کمک کنند.  اگر گوشی سامسونگ با اندروید نوقا ۷٫۰ یا بالاتر دارید، می‌توانید از ویژگی پوشه امن سامسونگ استفاده کنید. این گزینه به شما امکان می دهد فایل ها، تصاویر و حتی برنامه های خصوصی را در یک منطقه محافظت شده با رمز عبور جداگانه نگه دارید.

چگونه عکس های خصوصی را در اندروید مخفی کنیم

برای راه اندازی Secure Folder برای اولین بار، به Settings > Biometrics and security > Secure Folder بروید. باید با حساب سامسونگ خود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم، دستگاه شما از شما می خواهد که روش قفل دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از تکمیل، پوشه امن از کشوی برنامه شما قابل دسترس خواهد بود. برای مخفی کردن عکس‌ها در پوشه امن، برنامه را باز کنید و روی Add Files ضربه بزنید.

اگر از دستگاه ال‌جی استفاده می‌کنید، فرآیند مخفی کردن تصاویر در اندروید کمی متفاوت است.

این بار با رفتن به تنظیمات > بیومتریک و امنیت > قفل محتوا شروع کنید. تلفن از شما می خواهد که با استفاده از پین، رمز عبور یا اسکن اثر انگشت، این ویژگی را ایمن کنید. اکنون به برنامه گالری پیش فرض گوشی خود بروید. همه عکس‌هایی را که می‌خواهید پنهان کنید انتخاب کنید و روی منو > بیشتر > قفل ضربه بزنید. همچنین در صورت تمایل می توانید کل پوشه های تصاویر را قفل کنید.

وقتی روی Lock ضربه می‌زنید، عکس‌ها/پوشه‌ها از کتابخانه ناپدید می‌شوند. برای مشاهده آنها، به منو > نمایش فایل های قفل شده بروید. اعتبارنامه امنیتی خود را وارد کنید، و عکس ها دوباره ظاهر می شوند.

از یک مدیر فایل برای مخفی کردن عکس ها از گالری استفاده کنید

اگر تلفن شما راه حل داخلی ندارد، ناامید نشوید. شما هنوز گزینه هایی در دسترس دارید، اما روند کمی پیچیده تر است.

می توانید از یک مدیر فایل برای انجام برخی ترفندها استفاده کنید یا به ابزارهای شخص ثالثی که در مخفی کردن محتوا تخصص دارند تکیه کنید. برخی از برنامه های گالری شخص ثالث نیز این قابلیت را دارند. بیایید ابتدا دو ترفند مدیر فایل برای مخفی کردن فایل ها را بررسی کنیم.

یک پوشه جدید بسازید و قبل از شروع، باید یک فایل منیجر با کیفیت بالا روی گوشی خود نصب کنید. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

پس از تصمیم گیری و نصب فایل منیجر، برنامه را فعال کنید. شما باید یک پوشه جدید ایجاد کنید .

سپس، تمام عکس‌هایی را که می‌خواهید پنهان کنید، به پوشه‌ای که به تازگی ایجاد شده است، منتقل کنید. روش انجام این کار از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت است.

برنامه های شخص ثالث برای مخفی کردن تصاویر در اندروید

اگر کار با یک برنامه مدیریت فایل برای شما سخت به نظر می رسد، می از یک برنامه شخص ثالث که در مخفی کردن عکس ها تخصص دارد استفاده کنید.

Vaulty خود را به عنوان برنامه پیشرو برای پنهان کردن محتوا تثبیت کرده است. صدها هزار کاربر نظر مثبتی را در فروشگاه Google Play برای این برنامه گذاشته اند.

Keepsafe Vault بزرگترین رقیب Vaulty است. مجموعه ویژگی بسیار مشابه است. همه عکس‌های شما دارای رمز عبور و رمزگذاری شده هستند و می‌توانید از عکس‌های خود در فضای ذخیره‌سازی ابری برنامه نسخه پشتیبان تهیه کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.