• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

چگونه بفهمید کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است

  • کد خبر : 41900
  • 31 می 2022 - 16:26
چگونه بفهمید کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است

ممکن است سعی کرده باشید به یکی از مخاطبین خود پیام ارسال کننید، اما پاسخی دریافت نکرده اید! چند احتمال وجود دارد که چرا شخصی در واتس اپ پاسخ نمی دهد. آنها ممکن است مشغول باشند،یا برنامه را حذف کرده باشند یا حساب خود را به طور کلی حذف کرده باشند. با این حال،چگونه بفهمید کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است ؟.خبر خوب این است که با برخی از نشانه ها می توانید بفهمید که آیا مخاطب شما را  بلاک کرده است یا خیر.

نحوه عملکرد مسدود کردن واتس اپ

کاربرانی که دیگر مایل به تعامل با سایر مخاطبین نیستند، می توانند آن افراد را در تنظیمات برنامه مسدود کنند.

با باز کردن برنامه و کلیک بر روی منو (۳ نقطه عمودی) در سمت راست برنامه، روی تنظیمات ضربه بزنید.

از آنجا به پایین اسکرول کنید و به Account بروید و روی Privacy ضربه بزنید.

در منوی تنظیمات حریم خصوصی، می توانید روی مخاطبین مسدود شده کلیک کنید.

با نگاه کردن به سمت راست بالای این نماد یک شخص را با علامت مثبت در کنار آن خواهید دید. وقتی روی این ضربه زدید، می توانید هر کسی را از لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

اگر کاربر مسدود شده باشد، دیگر اوج تغییراتی را که با مسدود شدن سازگار است، نخواهند دید.

چگونه بفهمید کسی شما را در واتس اپ بلاک کرده است

اگرچه واتس اپ در صورت مسدود شدن شما به شما اطلاع نمی دهد، اما چند شاخص وجود دارد که این مورد را نشان می دهد

آخرین حضور گم شده است

اگر به مخاطب نگاه می‌کنید و اطلاعات «آخرین حضور» یا «وضعیت آنلاین» آنها را نشان نمی‌دهد، ممکن است شما را مسدود کرده باشند.

اگر شما یا شخص مورد نظر تنظیمات حریم خصوصی خود را به روز کرده باشید، این نیز می تواند عاملی باشد. کلیک کردن روی تنظیمات حریم خصوصی آخرین بازدید ممکن است بر آنچه که می توانید ببینید تأثیر می گذارد.

تصویر نمایه قابل مشاهده نیست

یکی دیگر از نشانه هایی که نشان می دهد مخاطب واتس اپ شما را بلاک کرده است، تصویر نمایه آنها قابل مشاهده نیست و اطلاعات دیگر هم در دسترس نیست. شما دیگر وضعیت آنلاین یا داستان های آنها را با استفاده از برنامه نمی توانید مشاهده کنید.

این نشانه ها به این معنی است که یا شما بلاک شده اید یا کاربر حساب خود را حذف کرده است. اگر فکر می‌کنید ممکن است مورد دوم باشد، همیشه می‌توانید از یک دوست با استفاده از حساب واتس‌اپ خود، حساب را جستجو کنید. اگر نمایه ظاهر شد، شما بلاک شده اید.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که برخی از کاربران برای به روز رسانی عکس پروفایل خود وقت نمی گذارند و فعالیت های خود را به روز نمی کنند. اگر نمایه قابل مشاهده است، می توانید پیام ارسال کنید. بسته به علامتی که پس از ارسال می بینید، می توانید بفهمید بلاک شده اید یا خیر.

چک مارک ها و معانی آنها

آیا برای شخصی پیام ارسال کرده اید و فقط یک علامت در کنار آن مشاهده کرده اید؟ این بدان معناست که پیام شما ارسال شده است اما توسط گیرنده دریافت و خوانده نشده است. این چیزی است که تمام نمادهای علامت چک به شما می گویند.

یک علامت تیک خاکستری نشان می دهد که پیام شما مراحل ارسال را طی کرده است اما هنوز تحویل داده نشده است.

دو علامت خاکستری به این معنی است که پیام شما ارسال شده و به مخاطب شما تحویل داده شده است.

دو علامت آبی به معنای ارسال، دریافت و مشاهده پیام است.

اگر فقط یک علامت خاکستری در کنار پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید، مشاهده می‌کنید، این یک نشانه است که در لیست مسدود قرار داشته باشید.و این بدان معنی است که پیام شما برای آن شخص ارسال می شود، اما به دلایلی به او تحویل داده نمی شود.

این ممکن است به دلیل سیگنال ضعیف Wi-Fi یا داده تلفن همراه اتفاق بیفتد، بنابراین بهتر است کمی به آن زمان بدهید و ببینید آیا علامت چک تغییر می‌کند یا خیر.

آیا شما آنجا هستید؟

یکی دیگر از قابلیت های واتس اپ امکان برقراری تماس تلفنی است. درست مانند تماس های تلفنی معمولی کار می کند، این بدان معنی است که اگر با یکی از مخاطبین خود تماس بگیرید، باید زنگ بخورد و به همان روشی که هر تماس تلفنی است، پاسخ داده شود. با این حال، اگر مسدود شده باشید، قبل از قطع شدن خودکار تلفن، برای مدت کوتاهی زنگ می‌زند.

اگر چندین بار در ساعات مختلف روز یا هفته سعی کرده اید با یک مخاطب در واتس اپ تماس بگیرید، و نتوانستید نشانه دیگری است که نشان می دهد توسط این شخص بلاک شده اید.

افزودن مخاطب به یک گروه

واتس اپ به شما امکان می دهد با مخاطبین خود گروه ایجاد کنید. اگر انتخاب کردید که یک گروه ایجاد کنید و سعی کنید مخاطبی را اضافه کنید که به شما خطا می دهد، بهترین نشانگر مسدود شدن شما است.

هنگامی که شخصی شما را مسدود کرده است، پیامی مبنی بر «افزودن شرکت‌کننده امکان‌پذیر نیست» یا «افزودن ناموفق» ظاهر می‌شود و از چت کردن شما با این شخص جلوگیری می‌کند. اگر این پیام را می بینید به این معنی است که دیگر نمی توانید با این مخاطب ارتباط برقرار کنید. این را می توان به این موارد نسبت داد: آنها شما را مسدود کرده اند یا حساب خود را حذف کرده اند.

اگر اطلاعات مخاطب، و وضعیت آنلاین را نمی بینید و نمی توانید آنها را به یک پیام گروهی اضافه کنید، احتمالا مسدود شده اید.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41900

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.