• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

بهترین برنامه های ویرایش حلقه های اینستاگرام

  • کد خبر : 42080
  • 15 ژوئن 2022 - 1:05
بهترین برنامه های ویرایش حلقه های اینستاگرام

حلقه های اینستاگرام به سرعت به یکی از پرطرفدارترین پست های آنلاین تبدیل شده است. وبلاگ نویسان، بازاریابان، مؤسسات آموزشی و تقریباً هر کسی در اینستاگرام از آن استفاده می کند.

بهترین برنامه های ویرایش حلقه های اینستاگرام

این دقیقاً همان چیزی است که در مقاله امروز خواهید فهمید. ما این تحقیق را انجام داده‌ایم و لیستی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو را برای شما آورده‌ایم. این برنامه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند حلقه‌های اینستاگرامی را که آرزویش را داشتید بسازید.

بهترین برنامه های ویرایش حلقه های اینستاگرام

قبل از اینکه به لیست بهترین برنامه های ویرایش Reels اینستاگرام بپردازیم، لازم به ذکر است که گزینه های زیر بر اساس معیارهای خاصی انتخاب شده اند. ما تعداد ویژگی‌های موجود، قابلیت استفاده، تعداد بارگیری‌ها و تجربه مثبت کاربر را در نظر گرفته‌ایم. ما راه‌حل‌هایی را اضافه کرده‌ایم که می‌توانید هم در دستگاه اندروید و هم در iOS استفاده کنید.

InShot

اگر می‌خواهید موقعیت ویدیو را از افقی به عمودی تغییر دهید، عنوان، انتقال یا شرح متن سفارشی را به محتوای خود اضافه کنید، می‌توانید این کار را با InShot انجام دهید. این برنامه در فروشگاه Google Play و همچنین در اپ استور اپل موجود است.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برش فیلم، افزایش سرعت ویدیوها، اتصال، اضافه کردن موسیقی پس‌زمینه و فیلترها و موارد دیگر اشاره کرد.

کاربرپسندترین اپلیکیشن ها

ایجاد تغییرات آسان

هزاران ویژگی

از کلاژ پشتیبانی می کند

معایب InShot

بدون ابزار ویرایش پیشرفته

واترمارک در نسخه رایگان

جدول زمانی تک آهنگی

Adobe Premiere Rush

Adobe Premiere Rush یک ویرایشگر ویدیویی است که از یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ویرایش محتوای بصری در جهان – Adobe می‌آید. قالب های داخلی زیادی برای حلقه های اینستاگرام وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از بین آنها انتخاب کنید. رابط کاربری آسان باعث می‌شود ویدیوهای HD با ضربه زدن ساده یک دکمه به سرعت صادر شود، بنابراین می‌توانید فیلم‌های تازه ویرایش شده را فوراً به‌صورت ریل منتشر کنید.

نکته جالب این است که یک نسخه دسکتاپ از برنامه نیز برای کار با ویژگی های شدیدتر وجود دارد. با این حال، نسخه موبایل به همان اندازه قوی است و تضمین شده است که تمام نیازهای شما را برآورده می کند. می‌توانید به راحتی سرعت ویدیوی خود را تنظیم کنید، صدا را اضافه کنید، عنوان‌ها را سفارشی کنید، انتقال‌ها را تغییر دهید، جلوه‌ها و فیلترها را اضافه کنید، و موارد دیگر.

این برنامه برای دانلود در گوگل پلی و اپ استور موجود است.

می‌توانید برنامه را به صورت رایگان در همه دستگاه‌های خود دانلود کنید و از برنامه رایگان اصلی با ویژگی‌های محدود استفاده کنید یا برای دسترسی کامل به همه ابزارهای ویرایش ویدیو به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

قابلیت های زیادی برای ویرایش ویدیو

صادرات آسان فایل

ابزار رنگ و عنوان عالی

همگام سازی پروژه دسکتاپ و گوشی هوشمند

معایب

رندر آهسته پروژه

فاقد الگوهای استوری بورد است

اپلیکیشن اینستاگرام

این یکی ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما برنامه اینستاگرام مکانی عالی برای ویرایش ویدیوها برای Reels است. اگر حافظه گوشی هوشمند شما کم است یا فقط به ابزارهای ویرایش اولیه نیاز دارید، می توانید کار را از داخل برنامه انجام دهید می توانید قرقره های خود را به صورت بخش ضبط کنید، چندین ویدیو را در یک حلقه ادغام کنید، تایمرها را تنظیم کنید، از فیلترها استفاده کنید و سرعت ویدیو را تنظیم کنید.

نکته جالب این است که استفاده از این برنامه کاملا رایگان است، بنابراین همیشه می توانید برای تقویت ویدیوهای Reels خود در هر زمان و هر مکان به آن تکیه کنید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، می توانید برنامه اینستاگرام را در Google Play و App Store دانلود کنید.

iMovie (فقط iOS)

iMovie یکی دیگر از برنامه‌های اپل برای ویرایش ویدیوها با گزینه‌های مختلف ویرایش است. اگر قصد ساختن کلیپ‌های هالیوودی و ارسال آن‌ها به‌عنوان حلقه‌ها را دارید، اما این برنامه را از قبل روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید.

ابزارها و ویژگی های رایگان برای همیشه وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. شما می توانید از میان انواع موسیقی متن انتخاب کنید تا ویدیوهای خود را هم از نظر بصری و هم از نظر صوتی جذاب کنید. در صورت نیاز، حتی می توانید صدای خود را ضبط کرده و به کلیپ اضافه کنید.

عناوین، پس‌زمینه ویدیو را سفارشی کنید یا فیلترهایی اضافه کنید تا کلیپ‌هایتان جذاب به نظر برسند – انجام این کارها در iMovie بسیار آسان است. علاوه بر این، می‌توانید از قالب‌های ویدیویی سرگرم‌کننده استفاده کنید یا چندین تم ویدیو را به یک ویدیو اضافه کنید.

اکثر ابزارها برای همیشه رایگان هستند

ابزارهای ویرایش پس زمینه ویدیو

رابط بصری

معایب iMovie

فقط برای iOS در دسترس است

KineMaster

KineMaster یک نرم افزار ویرایش ویدیو است که برای کمال گرایان ساخته شده است. اگر می خواهید قرقره های بی عیب و نقصی با وضوح بالا با لمس حرفه ای آنها ایجاد کنید، این برنامه را حتما باید امتحان کنید. به لطف رابط کاربری آسان کشیدن و رها کردن، صداهای صوتی را ضبط کنید، جلوه های صوتی از پیش ضبط شده را اضافه کنید، انیمیشن های منحصر به فرد ایجاد کنید و ویدیوهای خود را به هر نحوی که می خواهید سفارشی کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوهای خود را با استفاده از ماسک‌های شکل برای اضافه کردن آرم یا اشکال، انتقال صحنه، همپوشانی متن، گرافیک متحرک و موارد دیگر تزئین کنید.

به ندرت هیچ برنامه دیگری به اندازه KineMaster گزینه های ویرایش در یک دستگاه تلفن هوشمند را به کاربران خود ارائه می دهد. می‌توانید روی چندین لایه ویدیو کار کنید و با چرخش، کدورت، فیلترهای رنگی، برش یا حتی ابزار کلید کروما بازی کنید.

این برنامه دارای یک نسخه رایگان و پریمیوم است، با گزینه رایگان که دارای ابزارهای بیش از اندازه کافی برای نیازهای حلقه های اینستاگرام شما است. نسخه پولی ممکن است در درازمدت هزینه بیشتری داشته باشد، اما اگر قصد دارید ویرایش گسترده ویدیو را انجام دهید، مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.

برنامه ویرایش ویدیو با ویژگی های متراکم

نسخه رایگان برای اکثر کاربران کار می کند

رابط را بکش و رها کن

معایب KineMaster

نسخه پریمیوم کمی گران است

ممکن است منحنی یادگیری طولانی تری برای مبتدیان داشته باشد

FilmoraGo

FilmoraGo یکی از بهترین گزینه های نرم افزار ویرایش ویدیوی پرطرفدار در حال حاضر در بازار است و ویژگی های فوق العاده ای برای ویرایش حلقه های اینستاگرام دارد. با چند مرحله ساده، می توانید استیکر، متن، انیمیشن، همپوشانی و سایر عناصر را اضافه کنید تا کلیپ خود را جذاب تر کنید. همچنین می‌توانید صدای خود را اضافه کنید، جلوه‌های ویژه تصویر در تصویر ایجاد کنید، و سرعت ویدیوهای خود را افزایش داده و کاهش دهید.

بهترین بخش در مورد این برنامه این است که برای افزودن موسیقی پس‌زمینه به کتابخانه بدون حق امتیاز دسترسی دارید.

شما می توانید از تمام ابزارهای ویرایش ویدئویی که توسط این اپلیکیشن در دسترس است، به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. با این حال، یک واترمارک در ویدیوی صادراتی شما وجود دارد که نشان‌واره شرکت را نشان می‌دهد. می‌توانید برای برخی از برنامه‌های سالانه ممتاز برای تجربه‌ای بدون واترمارک و برخی ویژگی‌های اضافی مانند:

ویژگی های صفحه نمایش تقسیم شده

اکولایزر صوتی

پشتیبانی از GIF

وضوح ۴K

ردیاب حرکت

صفحه سبز

بیش از ۸۰۰ افکت

با توجه به تراکم ویژگی های پلت فرم، این امکان برای مبتدیان وجود دارد که در مقایسه با جایگزین های ساده تر ذکر شده در بالا، منحنی یادگیری تندتری را تجربه کنند. همچنین هیچ راه حل مناسبی در برنامه وجود ندارد، اما چیزی وجود ندارد که آموزش های آنلاین YouTube نتوانند آن را حل کنند.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، می‌توانید Filmora را کاملاً رایگان در دستگاه Android یا iOS خود دانلود کنید.

رابط کاربری فوق العاده بصری

صادرات آسان فایل

بسیاری از ویژگی های رایگان

امتحان رایگان

معایب FilmoraGo

واترمارک در طرح رایگان

عدم وجود گزینه های پیشرفته عنوان

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.