• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

  • کد خبر : 42801
  • 02 آگوست 2022 - 15:50

اینستاگرام ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای کمک به کاربران در ایجاد محتوای جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر ارائه می‌کند.اخیراً یک ویژگی جدید دوربین به نام Dual Camera (ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام) را برای کاربران اندروید و iOS معرفی کرده است. برای آشنایی با این ویژگی جدید و نحوه استفاده از آن، با ما همراه شوید.

ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام چیست

علیرغم ترول‌های زیاد و موضوع بحث در مورد اینکه آیا اینستاگرام ماهیت خود را از دست داده و بیشتر به یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو تبدیل می‌شود، تأثیری بر روال عرضه ویژگی‌های این شرکت نداشت.

اخیراً این پلتفرم ویژگی دوربین دوگانه جدیدی را برای کاربران اندروید و آیفون معرفی کرده است. این ویژگی به شما امکان می دهد همزمان با هر دو دوربین جلو و عقب، استوری بسازید، روی عکس ها کلیک کنید و ریل یا فیلم بسازید. البته گفته می شود که این قابلیت جدید اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیت دوربین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس BeReal دارد. و کاملاً جدید نیست، نوکیا در یکی از گوشی های هوشمند خود در دومین دوره خود معرفی کرده بود، و به دنبال آن، بسیاری دیگر از OEM ها اکنون آن را به طور پیش فرض در برنامه دوربین قرار می دهند.

ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام شبیه یک صفحه تماس ویدیویی است که در آن محتوایی که با دوربین پشتی ضبط می کنید در صفحه بزرگ ظاهر می شود و ضبط دوربین جلو در یک صفحه کوچک ظاهر می شود. این ویژگی جدید می‌تواند ساختن وبلاگ، ایجاد محتوا یا حتی ثبت واکنش‌های افراد را در زمان واقعی آسان کند.

ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

مراحل نحوه استفاده از ویژگی دوربین دوگانه در اینستاگرام

برنامه را باز کنید و روی نماد “plus” از گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

از گزینه های آن انتخاب کنید که آیا می خواهید یک داستان بسازید یا حلقه.

اگر تصمیم به ایجاد یک داستان دارید، روی گزینه استوری کلیک کنید > گزینه دوربین را انتخاب کنید > روی فلش ضربه بزنید و گزینه “دوربین دوگانه” را کلیک کنید.

اکنون می توانید ضبط را شروع کنید یا با این ویژگی روی عکس کلیک کنید.

اگر می خواهید یک ریل ایجاد کنید، روی گزینه حلقه کلیک کنید-> روی گزینه ‘دوربین دوگانه’ ضربه بزنید و شروع به ایجاد حلقه کنید.

صفحه دوربین جلو را می توان به راحتی در هر نقطه از صفحه نمایش بنا به نیاز شما جابه جا کرد.

در توییت اخیر، آدام موسری همچنین ویژگی های دیگری مانند Reels Video Merge، Reels Templates و Remix Improvements را اعلام کرده است که همکاری، ایجاد و اشتراک گذاری حلقه ها را آسان و سرگرم کننده می کند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.