• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

  • کد خبر : 42861
  • 09 آگوست 2022 - 16:26
بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

این سوال که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟ برای اکثر کاربران اینستاگرام پیش می آید زیرا همه دوست دارند در بهترین زمان پست بگذارند تا بهتر دیده شوند .در این مطلب ، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد و به  بررسی آمار صنعت و همچنین نکات و ترفندهایی می پردازیم که می توانید از آنها برای یافتن بهترین زمان پست استفاده کنید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

همه به دنبال فرمول کامل هستند: “اگر من دقیقاً در ساعت ۱۲:۰۴ روز سه شنبه پست بگذارم، پست من ویروسی می شود، هزاران فالوور به دست خواهم آورد، رسانه های اجتماعی اینگونه عمل نمی کنند. پلتفرم‌ها و مخاطبان دائماً در حال تغییر هستند و زمان مناسب این هفته ممکن است زمان مناسبی برای هفته آینده نباشد. پس بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

این بستگی به مخاطب منحصر به فرد شما دارد. برای کشف بهترین زمان برای خود، شروع به ارسال پست کنید و مراقب تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود باشید. با این حال، طبق داده های رهبران صنعت، یک مکان خوب برای شروع، قبل از ظهر روزهای هفته است.

بیایید وارد برخی از آمارها شویم و در مورد چگونگی یافتن زمان ارسال پست برای مخاطب خاص خود بحث کنیم.

چرا نمی توانم هر زمانی در اینستاگرام پست بگذارم؟

شما آزاد هستید که هر زمان که بخواهید، در اینستاگرام پست بگذارید. اما اگر افزایش مشارکت هدف اصلی شماست، باید زمانی که مخاطبانتان این کار را انجام می‌دهند ظاهر شوید.

در غیر این صورت، ممکن است ساعت های بی شماری را صرف پست کردن کنید تا شاهد رشدی در پلتفرم خود نباشید. هدف این است که هوشمندانه کار کنید، نه سخت تر. و این مستلزم درک زمان بهینه برای ارسال حلقه، داستان، عکس یا ویدیو است.

این مطلب را از دست ندهید.نحوه ساخت قرقره در اینستاگرام با عکس

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

اخیراً پلتفرم مدیریت رسانه های اجتماعی Hootsuite تجزیه و تحلیل بیش از ۳۰۰۰۰ پست اینستاگرام را انجام داده است تا ببیند بهترین زمان چه زمانی بوده است. نتیجه؟ ساعت ۱۱:۰۰ صبح چهارشنبه ها.

البته، تجزیه و تحلیل همچنین نشان داد که چه زمانی برای روزهای دیگر هفته نیز بهترین بود

 دوشنبه ها: ساعت ۱۲:۰۰ بعد از ظهر

سه شنبه ها: ۹:۰۰ صبح

پنجشنبه ها: ۱۱:۰۰ صبح

جمعه ها: ساعت ۱۴:۰۰

شنبه ها: ۹:۰۰ صبح

یکشنبه ها: ساعت ۱۹:۰۰

 Sprout Social هم دریافته است که بهترین روزها برای ارسال پست در اینستاگرام سه شنبه و چهارشنبه است. و روز چهارشنبه بهترین زمان بین ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر بود.

بهترین زمان برای پست کردن قرقره اینستاگرام چیست؟

برای آن نیز آماری وجود دارد. طبق داده های Hootsuite، ساعت ۹:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ بعد از ظهر. از دوشنبه تا پنجشنبه بهترین زمان برای ارسال یک حلقه است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای شما چه زمانی است؟

نکته اینجاست: اگرچه این روزها و زمان ها مکان خوبی برای شروع هستند، ممکن است زمان مناسبی برای شما نباشد. بهترین راه این است که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را برای خود تعیین کنید.

آنالیز اینستاگرام خود را بررسی کنید

شما به Insights اینستاگرام دسترسی دارید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا عمیق‌تر در بین مخاطبان خود، از جمله زمانی که بیشتر فعال هستند، را دریابید.

برای دسترسی به Instagram Insights در تلفن همراه، منوی گوشه سمت راست بالای نمایه خود انتخاب کنید. سپس، Insights را انتخاب کنید. یا می توانید Insights را مستقیماً از نمایه خود انتخاب کنید.

در اینجا، اطلاعاتی در مورد مخاطبان و پست‌های خود خواهید یافت، از جمله اینکه کدام پست‌ها بیشترین تعامل را داشتند. همچنین جمعیت شناسی مخاطبان، از جمله فعال ترین زمان های آنها را خواهید یافت.

با درک درست از Instagram Insights، اکنون زمان آزمایش فرا رسیده است. پست کردن را در روزها و زمان‌های مختلف شروع کنید و Insights خود را بررسی کنید تا ببینید چه زمانی بهترین نتیجه را می گیرید.

هنگامی که یک الگو پیدا کردید، از آن استفاده کنید! پست کردن را بر اساس آن الگو شروع کنید و ببینید که آیا تعامل افزایش می یابد یا خیر. اگر این کار را کرد، ادامه دهید. و اگر نشد، این فرآیند را دوباره شروع کنید .

به یاد داشته باشید که انعطاف پذیر باشید ممکن است لازم باشد استراتژی های پست خود را تغییر دهید زیرا هم الگوریتم اینستاگرام و هم مخاطبان خود تغییر می کنند. همیشه می‌توانید به روش آزمایشی خود بازگردید تا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را دوباره پیدا کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.