• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پاول دوروف مدیر عامل تلگرام از اپل شاکی شد

  • کد خبر : 42897
  • 13 آگوست 2022 - 10:35
پاول دوروف مدیر عامل تلگرام از اپل شاکی شد

پاول دوروف مدیر عامل تلگرام از اپل شاکی شد به گفته او ، اپل بازیگر غالب در بازار فناوری است و توسعه دهندگان برنامه های بزرگ و کوچک را متضرر می کند. حتی تلگرام، که یکی از ۱۰ برنامه پیام رسان محبوب در جهان است هنوز در روند بررسی با مشکلاتی مواجه است، برنامه های کوچکتر که از شرکت های کمتر شناخته شده هستند مطمئناً با مشکلات بیشتر و سخت تری روبرو خواهند شد.

این اولین بار نیست که دوروف از اپل انتقاد می کند، او در گذشته نیز بارها کارمزد ۳۰ درصدی تراکنش های خرید درون برنامه ای در اپ استور را محکوم کرده و ۲ ماه پیش نیز اپل را به محدودیت عمدی قابلیت های نسخه وب تلگرام متهم کرده است.

دوروف گفت که آپدیت برنامه بعدی او به مدت دو هفته در تیم بررسی اپل بدون توضیح یا بازخوردی از آن گیر کرده بود.

پاول دوروف مدیر عامل تلگرام از اپل شاکی شد

شکایت دوروف مشابه چیزی است که دیگر توسعه دهندگان کوچک با آن مواجه شده اند. گاهی اوقات، بدون هیچ دلیلی، اپل فقط یک برنامه را تأیید نمی کند یا می گوید که خط مشی اپ استور را نقض می کند در صورتی که این کار را نمی کند.

پاول دوروف مدیر عامل شرکت در کانال تلگرامی خود نوشت:

به‌روزرسانی آینده ما  که قرار است نحوه بیان افراد در پیام‌رسانی را تغییر دهد به مدت دو هفته در «بررسی» توسط اپل ، بدون هیچ توضیح یا بازخوردی از سوی اپل گیر کرده است.اگر تلگرام، یکی از ۱۰ اپلیکیشن برتر دنیا، این مشکل را دارد، تنها می توان تصور کرد که توسعه دهندگان اپلیکیشن های کوچک با چه مشکلاتی روبرو هستند. این نه تنها روحیه را تضعیف می کند، بلکه باعث ضرر مالی مستقیم صدها هزار برنامه تلفن همراه در سراسر جهان می شود.

دوروف در ادامه درباره مالیات ۳۰ درصدی که اپل و گوگل از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌گیرند صحبت کرد، «به گفته آن‌ها، این مالیات باید برای منابع مورد نیاز برای بررسی برنامه‌ها بپردازد».

شکایات در مورد روند بررسی اپ استور

شکایات در مورد روند بررسی اپ استور و سیاست های آن چیز جدیدی نیست. اپیک گیمز از اپل به دلیل نگرانی های ضد انحصار شکایت کرده است و همینطور چندین دولت در سراسر جهان. در حالی که اپل به آرامی در حال تغییر برخی چیزها در مورد شیوه های اپ استور است، همچنان بر اهمیت یک فروشگاه متمرکز که به گفته خودش مکانی است که مردم می توانند به آن اعتماد کنند، ادامه می دهد، علیرغم وجود داستان های زیادی در مورد برنامه های کلاهبرداری که در فرآیند تجزیه و تحلیل یا حتی کار می کنند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.