• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پیکرتراشی با هایفو چگونه انجام میشود؟ و چه تاثیری دارد؟

  • کد خبر : 42937
  • 17 آگوست 2022 - 11:09
پیکرتراشی با هایفو چگونه انجام میشود؟ و چه تاثیری دارد؟

مدت هاست که افراد با استفاده از روش های مختلف مانند لیپوساکشن سعی در کاهش چربی در نواحی خاصی از بدن خود دارند. در عصر مدرن، پیکرتراشی با هایفو جایگزین لیپوساکشن به عنوان روشی غیرتهاجمی و بدون درد برای کاهش چربی ها است.

پیکرتراشی بدن با هایفو به منظور از بین بردن سلول های چربی انباشته شده در قسمت های مختلف بدن انجام می شود. پیکرتراشی بدن با هایفو و کشیدن پوست به طور همزمان توسط امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا روشی ایمن برای کاهش چربی است.

کاهش وزن بدون جراحی با هایفو چگونه است؟

انرژی امواج اولتراسوند می تواند چند سانتی متر به زیر سطح پوست نفوذ کند و بدون ایجاد درد یا عوارض آزاردهنده به کاهش چربی در نواحی انتخابی بدن کمک کند. نتایج  حدود ۴۵ روز پس از جلسه درمان قابل مشاهده است.

هایفو درمانی و کاهش چربی

هایفو می تواند سلول های چربی را در نواحی تحت درمان از بین ببرد. درمان هایفو معمولاً در هر جلسه درمان سه ناحیه از بدن را تحت تأثیر قرار می دهد و در عرض سه ماه از جلسه درمان به طور متوسط ​​۴ تا ۶ سانتی متر اندازه ناحیه تحت درمان را کاهش می دهد. اگرچه نتایج روش کاهش چربی هایفو در طی یک تا دو هفته اول کاملاً قابل توجه است، اما نتایج واقعی را می توان در عرض سه تا چهار ماه انتظار داشت.

عوارض جانبی پیکرتراشی بدن با درمان هایفو

هایفو ممکن است عوارض جانبی جزئی ایجاد کند. معمولاً بیماران در پیکرتراشی بدن با هایفو درد یا ناراحتی زیادی احساس نمی کنند. مقداری تورم و کبودی پس از یک جلسه درمان هایفو کاملا طبیعی است و در عرض چند ساعت یا حداکثر چند روز خود به خود ناپدید می شود.

دوره نقاهت پس از برداشتن چربی هایفو

درمان هایفو می تواند به طور موثر برای کاهش لکه استفاده شود. کاهش چربی با هایفو هیچ زمان از کار افتادگی ندارد و افراد می توانند بلافاصله پس از جلسه درمان به فعالیت های عادی خود ادامه دهند و حتی به سر کار بازگردند.

هایفو چگونه کار می کند؟

هایفو روشی است که در آن گرما از طریق امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا به سلول های چربی اضافی در نواحی مورد نظر منتقل می شود. به این ترتیب لایه چربی اضافی زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند بازوها، پهلوها، شکم و … کاهش می یابد. پیکرتراشی بدن HIFU می تواند به کاهش چربی کمک کند.

این مطلب برایتان مفید است. بهترین میوه ها برای درمان یبوست کدامند

کاندیدای ایده آل برای کاهش چربی هایفو

در حالت ایده آل، هر کسی که به دنبال کاهش لکه در نواحی مختلف بدن خود است که در آن چربی انباشته شده در زیر پوست وجود دارد، نتایج شگفت انگیزی از درمان حذف چربی هایفو دریافت می کند.

پیکرتراشی  با هایفو کاهش نقطه ای از چربی های انباشته شده و کانتور کردن بدن است. این روش برای افرادی که از رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم پیروی می کنند و هدفشان این است که مقدار قابل توجهی چربی در همه جای بدن خود از دست ندهند، انتخاب خوبی است.

مهم ترین نکته ای که در انتخاب پیکرتراشی هایفو باید به آن توجه کنید این است که حذف چربی با هایفو فقط برای کاهش لکه ها موثر است. در درمان هایفو، تنها سلول های چربی در نواحی مورد نظر تحت تاثیر قرار می گیرند. بنابراین، درمان هایفو نمی تواند به عنوان راهی برای کاهش کل چربی بدن برای افرادی که از چاقی رنج می برند موثر باشد.

اگر روش‌های دیگری را برای کاهش لکه‌های پوستی امتحان کرده‌اید، اما به موفقیت نرسیده‌اید، بهتر است با یک درمانگر خبره HIFU مشورت کنید تا مشخص شود که آیا کاندید مناسبی برای کاهش چربی هایفو هستید یا خیر.

ماندگاری نتایج با درمان هایفو

همانطور که قبلا ذکر شد؛ نتایج حذف چربی با هایفو را می توان حدود ۲ تا ۳ ماه پس از جلسه درمان مشاهده کرد. تا زمانی که از یک سبک زندگی سالم پیروی کنید و رژیم غذایی و ورزش مناسب داشته باشید. نتایج پیکرتراشی هایفو می تواند طولانی مدت باشد.

پیکرتراشی با هایفو چگونه است؟

ژل اولتراسونیک ابتدا روی ناحیه مورد نظر اعمال می شود تا به دستگاه HIFU کمک کند امواج اولتراسوند را از طریق یک هندپیس مخصوص به لایه های چربی مورد نظر ارسال کند. با نفوذ امواج اولتراسوند به لایه های هدف، سلول های چربی حذف می شوند.

هندپیس مخصوص برای هر ناحیه ای از بدن مانند بازوها، شکم یا پهلوها استفاده می شود و به مدت دو دقیقه نزدیک سطح پوست نگه داشته می شود. این روش معمولاً برای هر ناحیه تحت درمان سه بار تکرار می شود.

احساس گرما، لرزش خفیف و سوزش در طول درمان کاملا طبیعی است. بیشتر بیماران به دلیل گرمای ایجاد شده، نفوذ امواج اولتراسونیک را با احساس سوزش یا گزگز در پوست خود تجربه می کنند. کاهش چربی هایفو به لایه سطحی پوست آسیب نمی رساند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.