• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد

  • کد خبر : 43222
  • 07 سپتامبر 2022 - 13:01
اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد

اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد ،گزارش شده است که اینستاگرام صفحه خرید خود را برای افزایش درآمد مستقیم از تبلیغات حذف می کند.

اینستاگرام ویژگی های خرید خود را کاهش می دهد

این پلتفرم صفحه «خرید» موجود خود را حذف خواهد کرد.در یک یادداشت داخلی اینستاگرام که روز سه شنبه بین کارکنان توزیع شد ، این شرکت خاطرنشان کرد که صفحه خرید این پلتفرم را به دلیل “تغییر اولویت های شرکت” حذف می کند. اینستاگرام قصد دارد به سمت یک نسخه کمتر شخصی سازی شده از صفحه خرید که آن را “Tab Lite” می نامد، حرکت کند.

در یادداشت قبلی، اینستاگرام به کارکنان اعلام کرد که این تغییرات منعکس کننده اهداف جدید برای سازمان بازرگانی است که مستقیماً با درآمد تبلیغاتی متا مرتبط است.

تجارت همچنان برای اینستاگرام مهم است

سخنگوی متا گفت: “تجارت همچنان برای اینستاگرام مهم است زیرا ما همچنان به آسان‌تر کردن یافتن و خرید محصولات در سراسر برنامه از طریق فید، استوری ‌ها، حلقه‌ها و نوآوری‌هایی مانند خرید زنده و دراپ ادامه می‌دهیم.”

روز چهارشنبه، این شرکت آزمایش عمومی برنامه خود را آغاز خواهد کرد که کاربران را با نسخه Tab Lite صفحه خرید خود آشنا می‌کند. این پلتفرم همچنین برنامه‌های موقتی برای حذف دکمه‌ای که کاربران را به برگه خرید موجود تا مارس ۲۰۲۳ هدایت می‌کند، دارد.

کاهش خرید اینستاگرام در بحبوحه عقب نشینی داخلی گسترده تری در ابتکارات تجاری در سراسر پلتفرم های متا رخ می دهد. در اوایل تابستان امسال، غول فناوری به کارکنان اطلاع داد که در حال قرار دادن تعدادی از ویژگی های تجاری است. این موارد شامل سرمایه گذاری متا در “تجارت خالق” در خرید اینستاگرام، بخش “خرید دوستان و خانواده”، پروژه های خرید مبتنی بر جامعه و جستجوی بصری است.

با این حال، اینستاگرام از هویت خود به عنوان یک مقصد خرید جدا نمی شود. یکی از سخنگویان این شرکت گفت: “ما به هدف تبدیل اینستاگرام به بهترین مکان برای کشف و خرید محصولات از برندها و سازندگان مورد علاقه مردم، متعهد هستیم.”

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.