• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

به راحتی به صورت آنلاین یک GIF متحرک کامل بسازید

  • کد خبر : 43314
  • 18 سپتامبر 2022 - 10:22
به راحتی به صورت آنلاین یک GIF متحرک کامل بسازید

گیف‌ها را می‌توان تقریباً در هر جایی که عکس‌ها می‌توان استفاده کرد، از تصاویر نمایه گرفته تا نظرات و واکنش و کلیپ‌های ویدیویی ما به شما می گوییم چگونه به راحتی به صورت آنلاین یک GIF متحرک کامل بسازید و حتی نیاز به نصب نرم افزاری هم ندارید.

Kapwing Studio d یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می دهد فایل های GIF را به سرعت ضبط، ایجاد، ویرایش و دانلود کنید.

Kapwing یک ویرایشگر GIF قدرتمند و یکپارچه است که از کارهای زیادی که می خواهید برای ویرایش GIF خود انجام دهید پشتیبانی می کند، در عین حال به اندازه کافی آسان است که هرکسی می تواند شروع به کار کند. علاوه بر این، اگر GIF برای ویرایش ندارید، می‌توانید از افزونه‌های Kapwing برای کشف GIF‌های جدید برای ایجاد و اشتراک‌گذاری با دوستان خود استفاده کنید.

به راحتی یک GIF متحرک بسازید

گیف‌ها به بخشی ضروری از زبان روزمره ما تبدیل شده‌اند – لحظات کوچکی از احساسات و عکس‌العمل را که در غیر این صورت از دست می‌دادیم، به طرز درخشانی ثبت می‌کنند. با ویرایشگر گیف آنلاین Kapwing، به راحتی می توانید، از تصاویر یا حتی فقط متن GIF بسازند.

این مطلب هم برایتان مفید است. چگونه به صورت آنلاین لوگو بسازیم

ساخت گیف آنلاین

با آپلود یک ویدیو، GIF یا عکس از رایانه یا تلفن خود شروع کنید، یا پیوند را به فایلی که در YouTube، Instagram، TikTok، Facebook یا هر مکانی در وب پیدا کرده‌اید، بچسبانید. در استودیو Kapwing ، می‌توانید از ابزار ضبط برای استفاده از دوربین یا صفحه نمایش خود برای ساختن GIF استفاده کنید، یا ادامه دهید و ویرایش را شروع کنید. استودیو به شما امکان می دهد متن، انتقال، انیمیشن، تصاویر، برش، فیلترها و تنظیمات سرعت را به GIF خود اضافه کنید.

با کلیک بر روی منوی کشویی کنار دکمه Export می توانید به راحتی ویدیو خود را به GIF تبدیل کنید. این به شما امکان می دهد هر محتوایی را که ایجاد می کنید بردارید و آن را به عنوان یک GIF متحرک خروجی بگیرید. به یاد داشته باشید که GIF های متحرک صدا پخش نمی کنند، بنابراین با تبدیل یک ویدیو به GIF، هر صدایی از فایل ویدیویی حذف می شود.

استودیو Kapwing همچنین از یک کتابخانه بزرگ از انیمیشن های متنی و همچنین جلوه های ویژه پشتیبانی می کند که می توانید آنها را روی GIF خود اعمال کنید. برای مثال می‌توانید پس‌زمینه یک ویدیو را حذف کنید و پس‌زمینه دیگری را برای تبدیل به یک GIF خنده‌دار برای اشتراک‌گذاری با دوستان اضافه کنید.

وقتی پروژه شما آماده انجام شد، آن را به عنوان یک فایل GIF صادر کنید و آن را در دستگاه خود دانلود کنید یا مستقیماً در اینستاگرام، توییتر یا فیس بوک به اشتراک بگذارید. این فایل‌های متحرک برای کامنت‌های سریع، قالب‌های میم و جاسازی ویدیوهای درون متنی ایده‌آل هستند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43314

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.