• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

نکات مهم برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را در سال ۲۰۲۲ رونق دهید

  • کد خبر : 43342
  • 20 سپتامبر 2022 - 9:41
نکات مهم برای اینکه صفحه اینستاگرام خود را در سال 2022 رونق دهید

اینستاگرام توانایی خود را در دادن هزاران فرصت به کسب و کار و تولیدکنندگان محتوا ثابت کرده است کسانی که تصمیم گرفته اند در اینستاگرام بمانند شانس بی پایانی برای کسب درآمد از محتوای خود و به دست آوردن مخاطب رویاهای خود دارند. با این حال، امروزه انجام آن به آسانی قبل نیست در این مقاله راهنمای کوتاهی درباره نکات مهم برای اینکه صفحه صفحه اینستاگرام خود را در سال ۲۰۲۲ رونق دهید را برایتان شرح می دهیم.

با روش های رایگانی می توانید شروع کنید

از نظر تبلیغ رایگان هنوز ابزارهایی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید: #likeforlike و #followforfollow به گذشته رفته اند، اما هشتگ ها هنوز هم می توانند دید محتوای شما را افزایش دهنداما اینها باید به روش دیگری انجام شوند. اول از همه، نباید سعی کنید زیر هر پست ۳۰ تگ جمع کنید، دیگر نیازی به آن نیست. اکنون مردم از هشتگ ها برای جستجوی مواردی استفاده می کنند که صادقانه به آنها علاقه مند هستند، بنابراین، شما باید دقیقاً مانند افرادی فکر کنید که می خواهند محصولات یا خدمات شما را در اینستا پیدا کنند. این کلمات را بنویسید و سپس آنها را فیلتر کنید و آنها را به ترتیب درست قرار دهید: از بیشترین تا کمترین عبارت.

موقعیت جغرافیایی

مورد بعدی موقعیت جغرافیایی است: فکر کردید استفاده از آن چندان مهم نیست؟ اما برچسب جغرافیایی همچنین می تواند برای نمایان شدن محتوای آنلاین شما بسیار مفید باشد. اگر علاقه مند به جذب افراد بیشتر به پست های خود هستید، از یک برچسب جغرافیایی “خلاقانه” استفاده کنید: مکان هایی را که محبوب ترین مکان ها در شهر شما هستند نگاه کنید و مکان هایی را که نزدیک به شما هستند انتخاب کنید. می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا وقتی مردم در جستجوی رویدادهای جالب، کافه‌ها و مغازه‌ها هستند یا به‌طور کلی برای جایی که می‌توانند با دوستان خود در این آخر هفته بروند، به محتوای شما توجه کنند.

کمپین های مشارکت

اگر نیاز به افزایش فعالیت در پست‌های خود دارید، می‌توانید به چت‌های What’s App یا Telegram Activity بروید و از تولیدکنندگان محتوا در همان شرایطی که شما دارید درخواست حمایت کنید. معمولاً در چنین چت‌هایی، افراد به پست‌هایی که نیاز به پشتیبانی دارند، پیوند می‌دهند و لایک‌ها، نظرات، سیوها و غیره را برای یکدیگر می‌گذارند. این برای تازه‌کارها بسیار راحت و بسیار مفید است.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

خرید فالوور واقعی اینستاگرام البته نه توسط تازه کارها به راحتی می‌توانید با خرید یک بسته زیربنای واقعی، یک تقویت کننده خوب به خود بدهید. . فالور ها باید واقعی باشند، زیرا تنها در این صورت می توانید نه تنها تعداد فالوورها را افزایش دهید، بلکه آمار صفحه خود را نیز بهبود دهید.

و در آخر تولید محتوای با کیفیت بالا و حفظ ارتباط با مخاطبان خود. سخت کار کنید و از سرمایه گذاری در خدمات پولی دریغ نکنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.