• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
14

نحوه یافتن گروه در تلگرام / چگونه به گروه های تلگرام بپیوندیم؟

  • کد خبر : 43458
  • 01 اکتبر 2022 - 11:11
نحوه یافتن گروه در تلگرام / چگونه به گروه های تلگرام بپیوندیم؟

یکی از دلایل محبوبیت تلگرام توسط بسیاری از کاربران این است که می توانند به گروه های عمومی یا خصوصی بپیوندند. گروه های تلگرامی بی شماری در دسترس هستند و برخی از آنها صدها هزار کاربر دارند.می توانید به یک گروه تلگرام بپیوندید تا از موضوعی که به آن علاقه دارید مطلع شوید و افکار و به روز رسانی ها را ارسال کنید. اما چگونه می توانید این همه گروه فوق العاده تلگرام را پیدا کنید؟ در این مقاله نحوه یافتن گروه های تلگرام به روش های مختلف توضیح داده می شود.

نحوه یافتن گروه های تلگرام با استفاده از کامپیوتر

ساده ترین راه برای یافتن گروه های تلگرام، استفاده از برنامه رایانه شخصی ویندوز، مک یا لینوکس در دسکتاپ یا لپ تاپ است.

سریعترین راه برای یافتن و عضویت در گروه تلگرام، عضویت در کانال تلگرام برای دریافت دعوتنامه است. شاید یکی از دوستان در مورد کانال تلگرامی به شما گفته باشد که در آن افراد دعوت نامه های گروهی را ارائه می دهند. با فرض اینکه از نسخه دسکتاپ برنامه تلگرام استفاده می کنید، کاری که انجام می دهید این است:

برنامه تلگرام را روی دسکتاپ خود راه اندازی کنید.

نام گروه را در گوشه بالا سمت چپ تایپ کنید و Enter را بزنید.

در زیر نتایج جستجوی جهانی، فهرستی از همه کانال‌هایی را خواهید دید که با نامی که وارد کرده‌اید مطابقت دارند.

روی کانال مورد نظر کلیک کنید و Join Channel را انتخاب کنید.

تعداد مشترکین را در بالای صفحه خواهید دید. به دنبال پیوندهای دعوت گروه بگردید. وقتی لینک گروه را پیدا کردید روی آن کلیک کنید و گزینه Join Group را انتخاب کنید.

اگر نمی‌خواهید لینک گروه را در کانال‌های تلگرام جستجو کنید، راه دیگری برای یافتن گروه‌ها وجود دارد. می توانید به دایرکتوری گروه تلگرام به صورت آنلاین مراجعه کرده و گروه ها را مرور کنید. موردی را که با علاقه شما مطابقت دارد پیدا کنید، روی گروه کلیک کنید و Join Group را انتخاب کنید.

نحوه یافتن گروه های تلگرام در آیفون و اندروید

اگرچه تلگرام برای دسکتاپ فوق العاده مفید است، اکثر مردم از اپلیکیشن موبایل تلگرام استفاده می کنند. اگر از گوشی هوشمند استفاده می کنید، می توانید آخرین نسخه تلگرام برای اندروید یا تلگرام برای iOS را دانلود کنید. در اینجا نحوه یافتن گروه های تلگرام در دستگاه های تلفن همراه آورده شده است.

اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید.

تلگرام برای آیفون همانند نسخه دسکتاپ کار می کند. هنگامی که برنامه را در تلفن هوشمند خود راه اندازی می کنید، کادر جستجو را در بالای صفحه مشاهده می کنید، جایی که می توانید کانال ها را جستجو کنید.

نام گروه یا یک توضیح کلی از آنچه به دنبال آن هستید را در کادر جستجو تایپ کنید.

روی Join در پایین صفحه ضربه بزنید تا عضو شوید.

بالای فهرست نتایج گروه‌هایی را نشان می‌دهد که هنوز به آنها ملحق نشده‌اید، در حالی که قسمت پایینی فعالیت در گروه‌هایی را که قبلاً وارد کرده‌اید نشان می‌دهد.

نحوه یافتن گروه های تعاملی تلگرام

گروه های تعامل در تلگرام گروه هایی هستند که در آن کاربران اینستاگرام گرد هم می آیند تا به یکدیگر کمک کنند تا تعامل بیشتری در اینستاگرام و سایر برنامه های رسانه های اجتماعی داشته باشند.

این گروه ها در پلتفرم های دیگر وجود دارند اما در تلگرام بسیار فعال هستند. اگر می‌خواهید لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌های بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، می‌توانید به گروه تعامل تلگرام بپیوندید و نکاتی را در مورد تبلیغ دیگران و جذب بیشتر در حساب خود دریافت کنید.

راه‌های زیادی برای یافتن گروه‌های تعاملی تلگرام وجود دارد، اما بهترین گزینه این است که آنها را به صورت آنلاین جستجو کنید و یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

چگونه همه گروه های تلگرام را پیدا کنیم

گروه های تلگرامی بی شماری در دسترس هستند و کاربران به طور مداوم گروه های جدید ایجاد می کنند. یافتن همه آنها غیرممکن خواهد بود. می توانید گروه ها را بر اساس علایق خود از طریق کانال ها جستجو کنید یا به صورت آنلاین آنها را جستجو کنید.

به عنوان یک کاربر تلگرام، می توانید حداکثر ۱۰ گروه تلگرام ایجاد کنید تا بتوانید کاربران دیگر را اضافه یا حذف کنید. وقتی تلگرام را در صفحه اصلی باز می کنید، می توانید لیست همه گروه های خود را پیدا کنید.

وقتی برای اولین بار به تلگرام می‌پیوندید، ممکن است در مورد همه کانال‌ها و گروه‌ها سردرگم شوید. به زودی متوجه خواهید شد که گروه های مختلفی وجود دارد که می توانید به آنها ملحق شوید. برخی از آنها به دلیل تعداد افرادی که به آنها پیوسته اند، سوپرگروه نامیده می شوند.

یافتن همه آنها غیرممکن است، اما اگر بدانید چه کاری انجام می دهید، انجام آن آسان تر است. کاربران اپل یا گروه های طرفداران نتفلیکس زیادی در تلگرام وجود دارند. احتمالاً می‌توانید تعدادی را پیدا کنید که متناسب با علایق شما باشد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43458

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.