• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

چگونه فیلم های یوتیوب را با زیرنویس ببینیم ؟

  • کد خبر : 43622
  • 15 اکتبر 2022 - 14:46
چگونه فیلم های یوتیوب را با زیرنویس ببینیم ؟

حتما تا به حال برایتان این سوال کهچگونه فیلم های یوتیوب را با زیرنویس ببینیم ؟پیش آمده است چنانچه می خواهید ویدیویی را در یوتیوب تماشا کنید که زبان آن را نمی فهمید روش هایی برای تماشای فیلم های یوتیوب با استفاده از زیرنویس وجود دارد.

 چگونه فیلم های یوتیوب را با زیرنویس ببینیم؟

روش های مختلفی برای تماشا فیلم های یوتیوب با استفاده از زیرنویس وجود دارد. شما می توانید از وبسایت ها و نرم افزارهای کمکی استفاده کنید. برای اینکه بدانید چگونه فیلم های یوتیوب را با زیرنویس ببینیم با ما همراه شوید.

اضافه کردن زیرنویس به یوتیوب

در نوار بخش ویدیو یک گزینه CC وجود دارد. اگر این گزینه روشن باشد، به این معنا است که ویدیو مورد نظرتان دارای زیرنویس است. بر روی چرخ دنده در پایین سمت راست کلیک کنید و روی Subtitle/CC کلیک کنید. در ادامه صفحه جدیدی باز می شود که می توانید زیرنویس انگلیسی را در آن ببینید. برای فعال کردن زیرنویس  روی گزینه English  (auto –generated) کلیک کنید. گزینه پایین یعنی Auto-translate غیر فعال است و برای فعال شدن آن نیاز است تا بر روی گزینه English  (auto –generated) کلیک کنید. سپس برگشته تا گزینه Auto-translate فعال شده و زبان مورد نظر خود یعنی فارسی یا هر زبان دیگری که می خواهید را انتخاب نمایید.

این مطلب برایتان مفید است. نحوه گرفتن عکس از ویدیو

استفاده از برنامه KeepSubs

با استفاده از وبسایت KeepSubs می توتنید لینک ویدیو مورد نظر را در این وبسایت کپی کنید و بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. سپس لینک دانلود این فیلم همراه با زیرنویس کشورهای مختلف به شما نشان داده می شود. اکنون می توانید فیلم با زیرنویس مورد نظرتان را دانلود کنید.

ایجاد زیرنویس خودکار در یوتیوب

یکی از آسان ترین و سریع ترین روش ها استفاده از وبسایت https://downsub.com/ است. لینک ویدیو مورد نظرتان را در این سایت کپی پیست کنید تا این سایت به شما لینک زیرنویس را بدهد که زیرنویس های انگلیسی با کیفیت و خوبی دارد، اما اگر می خواهید زیرنویس فارسی از سایت دانلود کنید، کیفیت جالبی ندارند و ترجمه هایی شبیه به مترجم گوگل است.

زیرنویس همزمان یوتیوب در اندروید

برای این کار بر روی گزینه سه نقطه ضربه زده و گزینه CC را انتخاب کنید. زبان مورد نظرتان را انتخاب کرده و زیرنویس ویدیو به این ترتیب فعال می شود. اگر گوشی آیفون دارید هم می توانید از همین روش برای تماشا فیلم های یوتیوب با استفاده از زیرنویس اقدام کنید و تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.