• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

چگونه یک پست را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

  • کد خبر : 43781
  • 01 نوامبر 2022 - 1:21
چگونه یک پست را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

اینستاگرام امروزه به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. ماهیت برنامه این است که کاربران می توانند عکس ها یا کلاژهای مختلفی را در جایی که در حال انجام کارهای روزمره هستند پست کنند. اینستاگرام علاوه بر پست های معمول، قابلیتی برای ایجاد استوری نیز دارد. این پستی است که به طور موقت در حساب کاربری شما ظاهر می شود و ۲۴ ساعت پس از انتشار خود ناپدید می شود.این ویژگی یک راه بسیار راحت برای به اشتراک گذاشتن خاطرات و لحظات جالب مختلف از زندگی با همه دوستانتان است، با این حال، اگر یک پست خنده دار یا جالب در اینستاگرام پیدا کردید و بخواهید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، چه؟ برای این منظور اینستاگرام عملکرد جالبی در نظر گرفته است که ماهیت آن این است که می توانید هر پست معمولی را در استوری خود قرار دهید.

نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید.

پستی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

سپس روی دکمه “هواپیما کاغذی” که در زیر پست ظاهر می شود ضربه بزنید.

با این کار منوی ارسال پیام باز می شود. در بالای لیست مخاطبین خود، دکمه “افزودن پست به داستان خود” را خواهید دید. روی آن کلیک کنید.

سپس به منوی ایجاد یک استوری هدایت می شوید که پست لازم در وسط آن قرار می گیرد. در اینجا می توانید متن، استیکر، گیف یا هر عنصر دیگری را به استوری خود اضافه کنید.

در پایان، هنگامی که آماده شدید، فقط روی “داستان شما” کلیک کنید تا آن را پست کنید.

این آموزش بدون در نظر گرفتن سیستم عامل، روی همه دستگاه ها یکسان کار می کند. با دنبال کردن این مراحل ساده می توانید هر پستی را از حساب های عمومی به استوری خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید که اگر حساب کاربری برای کاربرانی غیر از مشترکین بسته شود، نمی‌توانید چنین پستی را به استوری‌های خود اضافه کنید.

در این صورت می توانید به عنوان مثال از این پست یک اسکرین شات تهیه کرده و به استوری ارسال کنید. به اندازه افزودن مستقیم پست موثر نیست، اما کار می کند.

چگونه برای برخی افراد استوری ارسال کنیم

اگر می‌خواهید استوری خود را پست کنید، اما نمی‌خواهید همه فالوورهایتان آن را ببینند، و هدفتان نشان دادن آن به چند دوست است، یک ویژگی مفید برای آن در اینستاگرام وجود دارد. به آن Close Friends می گویند.

Close Friends لیستی از کاربرانی است که می توانید خودتان آنها را ویرایش کنید. این کاربران به محتوای منحصر به فردی که در استوری های خود پست می کنید دسترسی خواهند داشت.

برای ارسال یک داستان فقط برای دوستان نزدیک شما نیاز دارید:

برنامه اینستاگرام را باز کنید.

پستی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

سپس روی دکمه “هواپیما کاغذی” که در زیر پست ظاهر می شود ضربه بزنید.

با این کار منوی ارسال پیام شما باز می شود. در بالای لیست مخاطبین خود دکمه “افزودن پست به استوری خود” را پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید.

سپس در منوی Story قرار می گیرید، جایی که می توانید استوری خود را به دلخواه شخصی سازی کنید.

وقتی آماده شدید، فقط باید دکمه سبز Close Friends را لمس کنید.

چنین داستان هایی در لیست دوستان شما به جای قرمز با یک دایره سبز مشخص می شوند. همچنین، می توانید به صورت دستی این لیست را ویرایش کنید تا بتوانید انتخاب کنید که چه کسی می تواند به استوری های شما دسترسی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.