• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

چگونه اینستاگرام را در آیفون آپدیت کنیم/ راه اندازی به روز رسانی خودکار در آیفون

  • کد خبر : 43805
  • 02 نوامبر 2022 - 10:45

اینستاگرام پلتفرمی است که سعی می کند به روز رسانی های جدیدی را برای بهبود وضعیت و ظاهر برنامه ایجاد کند.آخرین به روز رسانی ها عملکردهایی را در اختیار کاربران قرار می دهند. برای اینکه بتوانید به درستی از این سرویس استفاده کنید و با اشکال یا مشکلی مواجه نشوید، باید همیشه برنامه را به روز نگه دارید.برای اینکه بدانید چگونه اینستاگرام را در آیفون آپدیت کنیم و نحوه راه اندازی به روز رسانی خودکار در آیفون با ما همراه باشید.

چگونه اینستاگرام را در آیفون آپدیت کنیم

ابتدا باید روی نماد اپ استور کلیک کنید تا باز شود.

پس از آن، باید روی نماد حساب خود که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد، کلیک کنید.

سپس، اگر به‌روزرسانی‌های موجود وجود دارد، باید به دکمه «توصیه‌های شخصی» نگاهی بیندازید و سپس به قسمتی بروید که «به‌روزرسانی‌های خودکار آینده» نام دارد. به خاطر داشته باشید که کاربرانی که iOS 12 یا نسخه‌های قدیمی‌تر دارند، پس از کلیک بر روی برگه «به‌روزرسانی‌ها» در منوی پایین صفحه، فهرست به‌روزرسانی‌های برنامه‌های موجود را مشاهده خواهند کرد.

پس از آن، باید از طریق لیست به دنبال اینستاگرام بگردید، سپس در صورت وجود آپدیت در دسترس، باید روی گزینه “Update” که نزدیک به نام برنامه قرار دارد، کلیک کنید. اگر برنامه را در لیست پیدا نکردید، به این معنی است که در حال حاضر هیچ به‌روزرسانی جدیدی در دسترس نیست، یا ممکن است برنامه در قسمت «به‌روزرسانی اخیر» در همان صفحه نگهداری شود.

در مرحله بعد، باید دکمه “به روز رسانی” را فشار دهید. اگر نسخه برنامه شما جدیدترین نسخه باشد، به جای «به‌روزرسانی» گزینه «Open» را خواهید دید.

پس از تکمیل فرآیند به‌روزرسانی، می‌توانید برنامه را باز کنید و از ویژگی‌های جدید لذت ببرید.

نحوه راه اندازی به روز رسانی خودکار در آیفون

اگر می‌خواهید یک به‌روزرسانی خودکار برای آیفون خود راه‌اندازی کنید، باید مراحلی را که در بخش زیر ذکر می‌شود دنبال کنید:

ابتدا باید از صفحه اصلی خود دیدن کنید و سپس به اپ استور بروید.

پس از آن، باید روی تب “به روز رسانی” کلیک کنید. می توانید آن را در سمت راست پایین صفحه پیدا کنید.

سپس، لیستی از به روز رسانی های موجود را مشاهده خواهید کرد. شما باید از طریق آن نگاه کنید تا آیکون اینستاگرام را بیابید و روی آن کلیک کنید و سپس گزینه “Update” را فشار دهید.

پس از انجام مراحل بالا، برنامه شروع به به روز رسانی می کند.

چرا اینستاگرام ممکن است آپدیت نشود

برخی از کاربران با مشکلاتی مواجه می شوند که اینستاگرام به روز نمی شود. موارد زیادی وجود دارد که ممکن است باعث شود اینستاگرام به روز نشود.

اول از همه، باید ببینید که آیا گزینه به روز رسانی نمایش داده می شود یا خیر، اگر نه، ممکن است آخرین نسخه برنامه را داشته باشید.

گاهی اوقات، مشکل ممکن است پنهان باشد و فقط به دلیل نسخه نباشد. در این مورد، می توانید موارد زیر را امتحان کنید: اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. در برخی موارد، به دلیل کندی اتصال وای فای، روند به روز رسانی برنامه ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

گاهی اوقات، ممکن است به روز رسانی صفحه اینستاگرام برای به روز رسانی برنامه کمک کند. برای انجام این کار، به سادگی باید به تب home بروید، صفحه را رفرش کنید و به روز می شود.

اگر هیچ یک از این راه ها جواب نداد، سعی کنید گوشی خود را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. این روش اغلب قادر است بسیاری از مشکلات دستگاه شما را حل کند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.