• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
11

آیا می توانید ببینید که آیا کسی از اینستاگرام شما اسکرین شات گرفته است؟

  • کد خبر : 44205
  • 24 نوامبر 2022 - 1:41
آیا می توانید ببینید که آیا کسی از اینستاگرام شما اسکرین شات گرفته است؟

اینستاگرام از زمانی که در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در جهان تبدیل شده است. هر روز، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به برنامه اشتراک‌گذاری عکس سرازیر می‌شوند تا بدانند افراد مشهور مورد علاقه‌شان چه کار کرده‌اند یا به کارهای دوستان خود پی ببرند.

اینستاگرام که اکنون متعلق به شرکت مادر فیسبوک متا است، هر ماه تقریباً ۱٫۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. که به راهی عالی برای نشان دادن تلاش‌های اخیر شما برای دوستان و خانواده شده است، چه به معنی اشتراک‌گذاری عکس‌های مهمانی شب گذشته یا ارسال عکس‌های زیبا از دوستان خود باشد.

اما با تعداد بسیار زیادی از کاربران در برنامه، برخی از افراد ممکن است نگران حریم خصوصی باشند و نگران این باشند که اگر کسی عکسها را در دستگاه خود ذخیره کند، عکس‌ها یا ویدیوهای شما به کجا می‌رسند. اگر این اتفاق بیفتد، آیا اینستاگرام به هیچ وجه به شما اطلاع می دهد؟

آیا می توانید ببینید که آیا کسی از اینستاگرام شما اسکرین شات گرفته است؟

در بیشتر موارد، هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا کاربر دیگری هنگام مشاهده اینستاگرام شما اسکرین شات گرفته است یا خیر وجود ندارد. اگر شخصی هنگام مشاهده پروفایل اینستاگرام، پست‌ها یا پیام‌های مستقیم شما اسکرین شات بگیرد، هیچ اعلانی دریافت نمی‌کنید که به شما اطلاع دهد، بنابراین هیچ راهی برای اطلاع از وقوع آن نخواهید داشت مگر اینکه کاربر دیگر به شما بگوید.

به همین ترتیب، اگر شخصی از یک تصویر یا ویدیوی ارسال شده در استوری اینستاگرام شما اسکرین شات بگیرد، هیچ اعلانی برای اطلاع رسانی دریافت نخواهید کرد. اینستاگرام در فوریه ۲۰۱۸ قابلیتی را معرفی کرد که وقتی شخصی از استوری آنها اسکرین شات می گرفت به کاربران اطلاع می داد، اما کمتر از شش ماه بعد حذف شد.

یکی از مواردی که اعلان اسکرین شات دریافت می کنید این است که کاربر از یک تصویر یا ویدیوی ارسال شده در یک پیام مستقیم اسکرین شات بگیرد که تنظیم شده است فقط یک بار مشاهده شود. این «پیام‌های ناپدید شونده» طوری طراحی شده‌اند که پس از مشاهده غیرقابل دسترسی باشند و وقتی گیرنده از یکی از صفحه‌نمایش عکس می‌گیرد، اطلاعات اعلانی را دریافت می‌کنید.

شما نمی‌توانید یک عکس یا ویدیوی ناپدید شده را پس از ارسال مشاهده کنید، اما می‌توانید ببینید که آیا تحویل داده شده، باز شده، پخش شده است یا اینکه کسی از صفحه عکس گرفته است. پس از ارسال یک عکس یا ویدیوی ناپدید شده از طریق یک پیام مستقیم، وضعیت پیام را مشاهده خواهید کردبه عبارت دیگر، اگر تحویل داده شده است، باز شده است، یا اگر عکس از صفحه گرفته است.

هر چیز دیگری که در یک پیام دایرکت ارسال می شود – مانند متن یا پست های ارسال شده از سایر نمایه ها – در صورت گرفتن اسکرین شات اعلان نمی شود. اینستاگرام دائما در حال به روز رسانی است تا قابلیت های جدید را امکان پذیر کند، بنابراین نمی توان گفت که در آینده اعلان های اسکرین شات را دوباره معرفی نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.