• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
12

آیا اینستاگرام نشان می دهد که چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است؟

  • کد خبر : 44305
  • 28 نوامبر 2022 - 14:38
آیا اینستاگرام نشان می دهد که چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است؟

اینستاگرام از زمانی که در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد، به محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو در جهان تبدیل شده است و فیس‌بوک، یوتیوب و تیک‌تاک به عنوان یکی از پرکاربردترین شبکه‌های اجتماعی هستند. اما شاید بخواهید بدانید که آیا کاربر خاصی نمایه شما را مشاهده کرده است یا خیر. در اینجا توضیح می دهیم که آیا اینستاگرام نشان می دهد که چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است؟

آیا اینستاگرام نشان می دهد که چه کسی پروفایل شما را مشاهده کرده است؟

هیچ راهی برای یک کاربر اینستاگرام با یک حساب شخصی و معمولی وجود ندارد که ببیند چه کسی پروفایل خود را مشاهده کرده است. شما می توانید نام کاربرانی را ببینید که یک پست را لایک کرده اند یا روی آن نظر گذاشته اند، اما اگر این کاربران بدون تعامل پروفایل شما را مشاهده می کنند، متأسفانه هنوز راهی برای دیدن آن وجود ندارد.

اما برخی از برنامه‌های شخص ثالث وجود دارند که ادعا می‌کنند به شما امکان مشاهده این اطلاعات را می‌دهند، اما می‌توانند غیرقابل اعتماد و اثبات نشده باشند که واقعاً کار می‌کنند. اگرچه این احتمال وجود دارد که اینستاگرام سابقه مشاهده پروفایل های دیگر توسط کاربران را داشته باشد، در حال حاضر این برنامه هیچ ویژگی برای دسترسی کاربران به این اطلاعات ندارد.

Instagram Insights

اینستاگرام عملکرد مشابهی را برای افرادی که دارای یک حساب حرفه ای هستند اجازه می دهد، اما حتی در آن صورت، به جای نام تک تک کاربران، فقط نشان می دهد که چند نفر نمایه شما را مشاهده کرده اند. با یک حساب کاربری حرفه ای، از طریق Instagram Insights به اطلاعات خاصی دسترسی خواهید داشت، که به شما امکان می دهد داده های خاص مربوط به نمایه خود را مشاهده کنید که برای حساب های شخصی قابل دسترسی نیستند، زیرا برای مشاغلی در نظر گرفته شده است که می توانند از داده ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند. .

یکی از این ویژگی ها Impressions است که تعداد دفعات مشاهده یک پست خاص را محاسبه می کند. همچنین می‌توانید تعداد دفعاتی که نمایه شما توسط سایر کاربران مشاهده شده است، و همچنین معیارهای دیگر از جمله زمان‌هایی که نمایه شما مشاهده شده است، و آمار جمعیتی کاربرانی که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند، مشاهده کنید.

متأسفانه، تنها چیزی که اینستاگرام به شما نشان نمی دهد نام این کاربران است، بنابراین تا زمانی که یک کاربر با لایک کردن یا کامنت گذاشتن روی یک پست با شما ارتباط برقرار نکند، نمی دانید دقیقا چه کسی در پروفایل شما بوده است. اگر واقعاً می‌خواهید بدانید چه کسی محتوای شما را مشاهده کرده است، تنها راه مطمئن برای این کار پست کردن در استوری اینستاگرام شماست، زیرا این می‌تواند فهرستی از هر حسابی را که پست استوری شما را مشاهده کرده است به شما ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.