• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

واتساپ بازارسال عکس‌ها و فیلم‌ها را آسان‌تر خواهد کرد

  • کد خبر : 44448
  • 04 دسامبر 2022 - 15:02
واتساپ بازارسال عکس‌ها و فیلم‌ها را آسان‌تر خواهد کرد

واتساپ بازارسال عکس‌ها و فیلم‌ها را آسان‌تر خواهد کرد

واتس‌اپ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان، ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی به‌روزرسانی‌های بزرگ در پلتفرم خود برای کاربران است. طبق یک گزارش جدید، واتس اپ ویژگی جدیدی را ارائه می کند که امکان می دهد تصاویر، ویدیوها، فایل های GIF و اسناد را با یک توضیح در نسخه آزمایشی دسکتاپ واتس اپ ارسال کنند.

“به لطف این ویژگی، می‌توانید در حین فرآیند فوروارد کردن، کپشن تصاویر، ویدئوها، گیف‌ها و اسناد خود را حفظ کنید.

هنگامی که می خواهید یک تصویر، ویدئو، فایل های GIF و سند را همراه با یک توضیح فوروارد کنید، یک نمای شرح جدید نشان داده می شود. با نمای کپشن جدید، می‌توانید به راحتی متوجه شوید که آیا عنوان به پیام جدید پیوست می‌شود یا خیر، زمانی که به چت‌هایی که در این بخش انتخاب کرده‌اید، باز ارسال می‌شود.

علاوه بر این، شما بر ارسال رسانه کنترل دارید زیرا می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه رد کردن، عنوان را حذف کنید. اگر این ویژگی برای حساب واتساپ شما در دسترس نیست، منتظر بروزرسانی بعدی باشید که در آن این ویژگی به طور گسترده برای کاربران بیشتری منتشر می شود.

در این گزارش اشاره شده است که پس از نصب به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ دسکتاپ ۲٫۲۲۴۵٫۵، قابلیت فوروارد رسانه با عنوان برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا منتشر شده است و در روزهای آینده برای کاربران بیشتری عرضه می‌شود.

قابلیت نظرسنجی واتس اپ

در همین حال، واتس اپ یکی از مورد انتظارترین قابلیت نظرسنجی را برای کاربران منتشر کرده است. به گفته این شرکت، این ویژگی جدید اکنون در iOS و اندروید برای همه در دسترس است. هم در چت های گروهی و هم در چت های فردی قابل استفاده است.

قابلیت نظرسنجی واتس اپ به شما امکان می دهد یک نظرسنجی با حداکثر ۱۲ گزینه به عنوان پاسخ ایجاد کنید. هر کسی می تواند به هر گزینه ای که به عنوان پاسخ موجود است رای دهد، به این معنی که فرد می تواند به یک یا همه گزینه ها رای دهد. قبلاً گزارش شده بود که این ویژگی به صورت گروهی کار می کند اما اکنون در چت های شخصی/انفرادی نیز کار می کند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.