• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

مائورو ایکاردی ماشین‌ بازترین فوتبالیست دنیا

  • کد خبر : 50476
  • 10 سپتامبر 2023 - 9:51
مائورو ایکاردی

مائورو ایکاردی، ستاره گالاتاسرای، ۲۶ میلیون یورو برای خرید یک مدل رولزرویس فوق العاده نادر به نام Boat Tail هزینه کرده است.

مائورو ایکاردی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل موفق که همراه با فتح سوپرلیگ ترکیه بود به حضورش در گالاتاسرای تداوم بخشید. او شروع خوبی در فصل جدید داشته و این روزهای خوب را با یک خرید فوق لاکچری جشن گرفته است.

درخشش در فصل گذشته باعث شد باشگاه گالاتاسرای با پاری‌سن‌ژرمن برای دائمی کردن انتقال ایکاردی وارد مذاکره شود. قهرمان ترکیه در انجام این پروژه موفق عمل کرد تا یکی از مهترین مهره های فصل گذشته‌اش را حفظ کند. ایکاردی از همان هفته‌های نخست با زدن ۴ گل در ۳ بازی ثابت کرده که چه مهره مهمی برای گالاتاسرای است و چرا برای حفظ او این‌همه تلاش صورت گرفت.

رولزرویس گران‌قیمت ایکاردی Boat Tail نام دارد. بر اساس گزارش‌ها جی زی، رپر ثروتمند آمریکایی، بیانسه، خواننده مشهور آمریکایی و یک تاجر مروارید صاحبان ۳ دستگاه خودروی تولید شده قبلی هستند که ایکاردی نیز حالا به جمعشان اضافه شده است.

یکی از نکات جالب توجه در مورد رولزرویس جدید ایکاردی آن است که کلیه مراحل ساخت این خودروی منحصربه‌فرد کاملا دستی بوده و ۴ سال زمان می‌برد.

ماشین مائورو ایکاردی

این مطلب مهم رو از دست ندهید : جایگزین بیرانوند دیدار برابر النصر کیست

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50476

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.