• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

تیم پرسپولیس ۲ – استقلال تاجیک ۰: باید سه هیچ می‌شد!

  • کد خبر : 51609
  • 25 اکتبر 2023 - 9:54
تیم پرسپولیس

تیم پرسپولیس با دو گل موفق شد استقلال تاجیکستان را شکست دهد.

در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس در شرایطی مقابل استقلال تاجیکستان قرار گرفت که بعد از پیروزی مقابل الدحیل امید زیادی داشت تا بتواند با کسب دومین پیروزی، شرایط خود در جدول را بهتر کند. حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه رنگ و بوی خاصی به استادیوم آزادی بخشیده بود اما بازی با حملات استقلال تاجیکستان آغاز شد.

روی یکی از این حملات و با اشتباه مسعود ریگی و البته به کمک تکنولوژی داور ویدیویی، یک پنالتی به سود استقلال تاجیکستان اعلام شد. مهاجم نیجریه‌ای استقلال اما این ضربه پنالتی را از دست داد تا تیم میهمان فرصت بسیار خوب برای برتری را از دست بدهد.

در ادامه و پس از درگیری و مشاجره عجیب سروش و کنعانی روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۴۰ که منجر به تعویض هر دو بازیکن خاطی در آغاز نیمه دوم شد، پرسپولیس با شوت سعید صادقی که با مدافع حریف نیز برخورد داشت، به گل رسید تا پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس یک گل دیگر به ثمر رساند. این گل با اشتباه کمک داور در ابتدا مردود شد اما وی ای آر به کمک پرسپولیس آمد تا گل سعید صادقی هم درست اعلام شود.

نکته جالب اینکه در آخرین دقایق بازی یک موقعیت مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس پیش آمد اما این بار داور بعد از دقایق طولانی تماشای این صحنه از روی نمایشگر تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد.

در نهایت پرسپولیس با کسب پیروزی دو هیچ در این دیدار شش امتیازی شد و موقتا در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و حالا باید امیدوار به شکست خانگی النصر باشد تا شرایطش برای صعود مستقیم با سرگروهی بهتر شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51609

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.