• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - محرم - 1446
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

کریس رونالدو به‌خاطر تبلیغ صرافی بایننس دادگاهی می‌شود

  • کد خبر : 52380
  • 29 نوامبر 2023 - 16:35
رونالدو و بایننس

گروهی از کاربران صرافی رمزارز بایننس با شکایت از رونالدو در تلاشند او را به پرداخت خسارت مالی مجبور کنند.

عده‌ای از کاربران، پرونده‌ی جدیدی به راه انداخته‌اند تا از کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مطرح، شکایت کنند. این پرونده که هنوز به شکوائیه‌ی گروهی تبدیل نشده، ادعا می‌کند مردم با اعتماد به رونالدو سراغ بایننس رفته‌اند و حالا که این صرافی درگیر مسائل قانونی شده، سرمایه‌شان کاهش یافته است.

بر اساس گزارش کوین‌تلگراف، پرونده‌‌ی علیه رونالدو که در دادگاه منطقه‌ایِ ایالات فلوریدا ثبت شده است، ادعا می‌کند ستاره‌ی پرتغالی تیم النصر در ارائه و فروش توکن‌های ثبت‌نشده با بایننس همکاری کرده است.

در اواسط سال ۲۰۲۲ قراردادی چندساله با کریس رونالدو امضا کرد تا شماری از توکن‌های غیرقابل‌معاوضه‌ی (NFT) خود را تبلیغ کند. حداقل سه مورد از مجموعه‌های متعلق‌به رونالدو، به بایننس مرتبط است.

پرونده می‌گوید کاربرانی که به‌دنبال تهیه‌ی NFT رونالدو بودند، به احتمال زیاد از بایننس برای اهداف دیگر نیز استفاده کرده‌اند؛ ازجمله سرمایه‌گذاری در توکن‌هایی مثل BNB و شرکت در برنامه‌های کسب سود رمزارز.

شاکیان می‌گویند رونالدو به‌لطف ۸۵۰ میلیون دنبال‌کننده‌ای که در پلتفرم‌های اجتماعی دارد، تأثیر قابل توجهی روی افزایش محبوبیت این صرافی گذاشته است. آن‌ها می‌گویند تبلیغ بایننس ازطریق فروش NFT رونالدو به‌شدت موفقیت‌آمیز بوده و تنها یک هفته پس از آغاز فروش اولیه، جست‌و‌جو برای بایننس ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=52380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.