• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۳

  • کد خبر : 54392
  • 09 می 2024 - 0:43

آموزش و پرورش به منظور آزمون استخدامی آموزش پرورش کسانی که علاقمند به داشتن شغل در این وزارتخانه هستند، آزمون استخدامی برگزار می کند که داوطلبان باید قبل از ثبت نام اطلاعات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳​ را که شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و … می باشد را مطالعه کنند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه استخدامی آموزش پرورش

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ همزمان با ثبت نام در سایت مجری برگزاری آزمون منتشر می شود.

داوطلبانی که قصد دارند در سازمان آموزش و پرورش استخدام شوند، می بایست ابتدا پس از آغاز ثبت نام، دفترچه آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را دانلود کرده و جزئیات دفترچه را بررسی نمایند. در صورتی که واجد شرایط لازم بودند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک خود در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی ثبت نام استخدامی از جمله آزمون آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳، می بایست با کسب اطلاعات کامل در خصوص نام نویسی، شرکت و پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ کسب کرده و سپس در صورت علاقه در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان آزمون سال جاری باید نخست به بررسی شرایط عمومی و تخصصی اعلام شده برای استخدام در آموزش و پرورش بپردازند، چرا که برای ثبت نام و پذیرش در آزمون استخدامی باید واجد تمامی شرایط اعلام شده باشند و تمامی مدارک لازم ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳​ را داشته باشند.

بیشتر بخوانبد : ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۳

رشته های استخدامی اموزش و پرورش

همچنین داوطلبان می توانند برای اطلاع ازرشته های استخدامی اموزش و پرورش، از جمله رشته های تحصیلی مجاز به ثبت نام و رشته های شغلی مورد نیاز، باید برایدانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳و مطالعه آن اقدام کنند.

دفترچه ثبت نام استخدامی مربوط به رشته شغلی آموزگاری و دبیری در ۹ بهمن ماه سال جاری منتشر شد و از طریق لینک زیر در دسترس می باشد. مطالعه این دفترچه به تمامی داوطلبان توصیه می شود. به همین منظور لینک دریافت آن در این بخش قرار داده شده است.

داوطلبان متقاضی استخدام در این وزارتخانه می بایست دفترچه آزمون را به طور کامل مطالعه نمایند. لازم به ذکر است در صورت انتشار هرگونه اصلاحیه در خصوص موارد موجود در دفترچه، به مراتب در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=54392

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.