• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
2

جدیدترین و مهم ترین خبر درباره وضعیت سردار قاآنی

  • کد خبر : 55978
  • 14 اکتبر 2024 - 9:47

این روزها خبرهای بسیاری از رسانه های عربی و غیرعربی درباره آخرین وضعیت سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس به گوش میرسد که در ادامه خبر مهمی را در این باره می خوانید.

وضعیت سردار قاآنی

وضعیت سلامت سردار قاآنی از زبان رئیس مجلس

به نقل از پایگاه خبری دخالت محمد باقر قالیباف، که روز گذشته (شنبه) به طور غیرمنتظره‌ای به بیروت سفر کرده بود، در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که ایران به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل به شدت پاسخ خواهد داد و به هر نقطه‌ای که این تجاوز از آنجا انجام شود، واکنش نشان خواهد داد.

المیادین در خصوص تلاش‌های آمریکا برای کنترل واکنش رژیم صهیونیستی به ایران از قالیباف پرسید و او پاسخ داد:«ما مفهوم چارچوب‌بندی را نمی‌دانیم، اما هر تجاوزی به ایران انجام شود، بدون پاسخ نخواهد ماند و حتماً به آن پاسخ خواهیم داد. در عملیات ‘وعده صادق ۲’ به خاطر تروری که آنها مرتکب شدند، تنها مراکز نظامی و تروریستی آنها را هدف قرار دادیم.»

قالیباف همچنین به شایعاتی که درباره سردار قاآنی در رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی منتشر شده بود، واکنش نشان داد و گفت:«ایشان سالم هستند و به کار خود ادامه می‌دهند و این اخبار فقط شایعات بی‌اساسی است که منتشر شده است.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.