• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
27

کاف. الف؛ متهم تجاوز به دختران دانشجوی تهران بازداشت شد

  • کد خبر : 23710
  • 25 آگوست 2020 - 16:13

ک . الف نام کسی است که این روزها در فضای مجازی بعنوان متجاوز سریالی بر سر زبان ها افتاده است، با تلاش پلیس امنیت عمومی پایتخت این شخص با اتهام تجاوز به دختران دانشجوی تهران دستگیر شد.

تجاوز به دختران دانشجوی تهران

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به دنبال شکایت‌های متعدد در فضای مجازی از سوی دختران به‌خصوص دختران دانشجو که می‌گفتند توسط فردی به نام “ک. الف” مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه مخصوصا بانوان ماموران پلیس امنیت تهران با شناسایی مخفیگاه این مرد او را دستگیر کردند.

وی از تمامی شاکیان درخواست کرد با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان نزد پلیس برای شکایت از این مرد به پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش بیشتر شاکیان کیوان امام وردی که در روزهای گذشته در فضای مجازی روایت و شکایت‌های دردناکی علیه این مرد مطرح کردند می‌گویند که در دانشگاه تهران یا خیابان انقلاب در دام وی گرفتار شده‌اند و او پس از دعوت آنها به خانه‌اش و تعارف نوشیدنی مسموم آنها را بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

جزئیات ماجرای تجاوز به دختران دانشجوی تهران

ک . الف  نام کسی است که این روزها در فضای مجازی بعنوان متجاوز سریالی بر سر زبان ها افتاده است. ماجرای تجاوز های سریالی کیوان . الف به حدی در فضای مجازی نشر یافته که کلمه #تجاوز به ترند توئیتر تبدیل شده است.

ک . الف بر اساس روایت هایی که دختران دانشجوی دانشگاه تهران به اشتراک گذاشته اند، تا کنون به ده ها دختر تجاوز کرده است.

کیوان امام وردی نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

نحوه‌ی اغفال دانشجویان توسط ک . الف

ماجرای تجاوز به دختران داستانی، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.

در تصاویری که قربانیان از چت های ک . الف با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی ک . الف در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است.

برخی از قربانیان ک. الف با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال می کرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه ک . الف ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=23710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.