• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
17

سرقت مسلحانه از طلافروشی در سمنان منجر به جراحت طلافروش شد

  • کد خبر : 31584
  • 17 فوریه 2021 - 9:58
سرقت مسلحانه طلافروشی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد: سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در سمنان منجر به جراحت طلافروش و دستبرد مقادیری طلا شد.

سردار عبدالله حسنی بیان کرد: سارقان بعدازظهر روز گذشته با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی از ناحیه دست، مقداری طلا به سرقت بردند. تحقیقات برای دستگیری سارقان در حال انجام است و به ‌زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

سرهنگ صفرزاده، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اظهار کرد: این پرونده در اختیار همکاران ما در پلیس آگاهی است و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. اما هنوز سارقان دستگیر نشده اند.

روز گذشته خبری نیز در خصوص یک سرقت ناموفق مسلحانه در شاهرود منتشر شد که خوشبختانه سارقان موفق نشده و متواری شده بودند.

همچنین در جریان سرقت مسلحانه از طلافروشی در سیرجان، پسر ۲۰ ساله به نام امیررضا ریاحی جان خود را از دست داد. با توجه به اینکه سارقان همچنان متواری هستند، صنف طلافروشان سیرجان برای هر اطلاعاتی که منجر به دستگیری سارقان شود، جایزه یک کیلو طلا در نظر گرفته اند.

بازپرس ویژه برای سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان تعیین شد

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان عنوان کرد: برای رسیدگی به پرونده سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهر سمنان بازپرس ویژه تعیین شده است.

وی افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان سمنان بلافاصله بعد از وقوع این حادثه دستورات قضایی به ضابطان برای پیگیری و شناسایی سارقان صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تشریح کرد: تیم‌هایی از پلیس اطلاعات و آگاهی و سایر مراجع انتظامی جهت شناسایی متهمان و جمع‌آوی و مستندات و دلایل در محل حادثه حاضر شدند و بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان سمنان به این پرونده اختصاص یافته است.

سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان
سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان
سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی سمنان‌

سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان درخصوص سرقت مسلحانه از طلافروشی این استان اظهار کرد: پلیس با اقدامات و  تحقیقات تخصصی ۲ سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت امروز سی‌ام بهمن با همکاری پلیس گلستان سارقان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: یکی از سارقان دربندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره اصابت دو گلوله سارقان به کتف و ریه طلافروش سمنانی یادآور شد: این شهروند اکنون در بیمارستان سمنان بستری و نیازمند دعای مردم است.

حسنی در پایان بیان کرد: پلیس با هوشیاری به دنبال تامین امنیت جامعه است و هیچ جرم و جنایتی را برنمی‌تابد و عبور از هنجارها و تهدید امنیت جامعه خط قرمز پلیس است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.