• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

انتخاب بهترین نوع تبلیغات در اینستاگرام

  • کد خبر : 37236
  • 08 آگوست 2021 - 12:48

با وجود انواع مختلف آگهی های مختلف ، انتخاب یکی از موارد مورد استفاده برای کمپین شما میتواند کمی سخت باشد. میتوانید چندین فرمت را آزمایش کرده و ببینید کدام یک قبل از اجرای یک کمپین کامل بهترین عملکرد را دارد.

از این سوالات برای راهنمایی استفاده کنید.

انتخاب بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام

هدف من چیست؟

با در نظر داشتن استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی ، مهمترین نتیجه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را مشخص کنید. آیا می خواهید:

ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید؟

برای محصول جدید نمایش ویدیو دریافت کنید؟

آگاهی از نام تجاری را برای یک کسب و کار جدید افزایش دهید؟

خریدهای تجارت الکترونیک ، نصب برنامه یا ثبت نام ایمیل را انجام دهید؟

پس از مشخص شدن هدف خود ، می توانید برخی از قالب های بالقوه را بر اساس اهداف پشتیبانی شده و گزینه های دعوت به اقدام برای هر نوع تبلیغ انتخاب کنید. به عنوان مثال ، تبلیغات استوری ، IGTV و قرقره برای مشاهده ویدئو بهتر است .

این مطلب هم برای شما مفید است.راهکارهای افزایش فالور در اینستاگرام

مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟

بسته به اینکه می خواهید با تبلیغات اینستاگرام خود چه افرادی را هدف قرار دهید ، ممکن است برخی از انواع آگهی بهتر از بقیه باشد.

به عادات و رفتارهای مخاطبان خود فکر کنید. آیا آنها دوست دارند فیلم های زیادی تماشا کنند؟ آیا آنها خریداران آنلاین هستند؟ آیا آنها به جای پیمایش در فید خود ، زمان بیشتری را صرف تماشای استوری می کنند؟

انواع آگهی ها را با اهداف و فراخوان ها انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات طبیعی مخاطبان شما باشد.

بهترین عملکرد چیست؟

به احتمال زیاد دنبال کنندگان شما شباهت های زیادی با مخاطبانی دارند که با تبلیغات اینستاگرام خود آنها را هدف قرار خواهید داد. بنابراین ، به پست های خود نگاه کنید ببینید چه نوع محتوا به خوبی عمل کرده است ، و این می تواند به شما نشان دهد که چه فرمت هایی ممکن است برای مخاطبان شما خوشایند باشد.

نحوه تبلیغات در اینستاگرام

ساده ترین راه برای شروع تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغ یکی از پست های موجود در اینستاگرام است. این شبیه گزینه Boost Post فیس بوک است.

اگر پستی دارید که از نظر مشارکت خوب عمل می کند ، تبلیغ آن در برنامه یک روش سریع و آسان برای افزایش موفقیت پست است و آن را به افراد جدیدی که هنوز شما را دنبال نمی کنند نشان می دهد.

برای این کار باید یک حساب تجاری در اینستاگرام داشته باشید. همچنین باید یک صفحه کسب و کار فیس بوک به حساب اینستاگرام خود متصل کنید .

سپس ، به سادگی روی تبلیغ روی پستی که می خواهید به تبلیغ تبدیل شود ، کلیک کنید.

از شما خواسته می شود مخاطب ، مقصد ، بودجه و مدت زمان مورد نظر خود را برای اجرای تبلیغ خود انتخاب کنید.

در نهایت ، روی ایجاد تبلیغات ضربه بزنید.

تبلیغ شما توسط فیس بوک بررسی و تأیید می شود. پس از فعال شدن ، حتماً نتایج تبلیغات خود را در برگه تبلیغات نمایه اینستاگرام خود مشاهده کنید.

تبلیغات استوری

استوری های اینستاگرام بخشی کاربردی از این برنامه هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام استوری ها را مشاهده می کنند. تعامل اغلب با تبلیغات استوری بیشتر است ، زیرا قالب کل صفحه نمایش تلفن همراه را در بر می گیرد و بسیار بیشتر از تبلیغات در فید احساس می شود.

بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام تبلیغاتی هستند که شبیه داستانهای معمولی هستند و به عنوان تبلیغات برجسته نیستند. هنگام طراحی تبلیغات استوری ، مشاغل می توانند از همه ویژگی های اصلی استوری مانند فیلترها ، متن ، گیف ها و برچسب های تعاملی استفاده کنند.

این مطلب هم برای شما مفید است.راهکارهای افزایش فالور در اینستاگرام

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV تبلیغات ویدئویی هستند که پس از کلیک کاربر برای مشاهده فیلم IGTV از فید خود پخش می شوند. طول ویدئوها می تواند تا ۱۵ ثانیه طول بکشد و باید برای مشاهده عمودی تمام صفحه (مشخصات بیشتر تبلیغات IGTV) طراحی شود.

آنها در وسط صفحه نمایش (در وسط فیلم) ، به طور بالقوه با گزینه ای برای رد شدن نشان داده می شوند.

تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری به مشاغل اجازه می دهد تا از تصاویر واحد برای تبلیغ نام تجاری ، محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

تبلیغات تصویری برای کمپین هایی با محتوای تصویری جذاب که می توانند در یک تصویر منتقل شوند مناسب است. این تصاویر را می توان از عکاسی یا طراحی و تصویر با کیفیت بالا ایجاد کرد.

تبلیغات ویدیویی

مشابه تبلیغات تصویری ، تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام به مشاغل این امکان را می دهد تا کاربران را از نزدیک با برند ، محصولات و خدمات خود آشنا کنند.

تبلیغات ویدیویی درون فید می تواند تا ۶۰ دقیقه طول بکشد ، اما فیلم های کوتاه تر معمولاً موثرتر هستند.

تبلیغات IGTV

تبلیغات IGTV تبلیغات ویدئویی هستند که پس از کلیک کاربر برای مشاهده فیلم IGTV از فید خود پخش می شوند. طول ویدئوها می تواند تا ۱۵ ثانیه طول بکشد و باید برای مشاهده عمودی تمام صفحه (مشخصات بیشتر تبلیغات IGTV) طراحی شود.

آنها در وسط صفحه نمایش (در وسط فیلم) ، به طور بالقوه با گزینه ای برای رد شدن نشان داده می شوند.

 

معصومه لطفی (چایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.