• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10

بهترین کیف پول اتریوم برای اندروید

  • کد خبر : 37749
  • 26 آگوست 2021 - 15:01
بهترین کیف پول اتریوم برای اندروید

کیف پول اتریوم اندروید چیست؟

کیف پول های رمزنگاری اندروید به کاربران این امکان را می دهند که ارزهای دیجیتالی خود را به راحتی ذخیره و مدیریت کنند. اتریوم ، از نظر حجم معاملات ، پس از بیت کوین در رتبه دوم است و تقریباً با هر کیف پول اندرویدی موجود سازگار است .

بهترین کیف پول اتریوم برای اندروید:

چندین کیف پول ممتاز اتریوم برای اندروید وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند.

کیف پول اعتماد:

کیف پول اعتماد (Trust ) میتواند کیف پول پیشرو اندروید برای اتریوم باشد ، این کیف پول به کاربران امکان می دهد نه تنها اتریوم بلکه تعدادی دیگر از ارزهای رمزنگاری شده را دریافت ، ارسال و ذخیره کنند. این کیف پول بسیار قابل اعتماد است . Trust Wallet برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است و برای معامله گران مبتدی و باتجربه اتریوم یک انتخاب عالی است.

کیف پول اتریوم اندروید نان:

این کیف پول با اتریوم و همچنین سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین سازگار است. برنامه BRD Wallet کیف پول نان کاربران را قادر می سازد تا مستقیماً با شبکه های رمزنگاری شده ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این ، می توانید با خیال راحت از دستگاه اندرویدی خود برای دسترسی به ارزهای دیجیتال خود از طریق کیف پول استفاده کنید. کیف پول نان یک کلید واژه خصوصی برای هر کاربر فراهم می کند ، که می تواند از طریق رمز عبور بازیابی شود.

کیف پول  کوینومی:

این کیف پول اندرویدی چند ارزی دارای رابط کاربری آسان است و آن را برای کسانی که به تازگی در دنیای رمزنگاری شروع به کار کرده اند این امکان را به کاربران می دهد مالکیت کلید واژه خصوصی خود را حفظ کنند . ناگفته نماند که این کیف پول همچنین دارای ویژگی های بازیابی و پشتیبان گیری است. از آنجا که برای ثبت نام در کیف پول   Coinomi (کوینومی) نیازی به ارائه اطلاعات شخصی ندارید ، می توانید مطمئن باشید که هویت شما مصون می ماند.

کیف پول اتمی:

Atomic Wallet (کیف پول اتمی) یک کیف پول اندرویدی اتریوم بسیار محبوب است و تقریباً از همه کاربر نظرات مثبتی را دریافت می کند. به لطف رابط کاربری ساده ، یکی از کاربر پسندترین کیف پول های اندرویدی محسوب می شود و برای معامله گران آماتور بسیار مناسب است. کیف پول اتمی در سرتاسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال دارای رتبه بسیار بالایی است ، به ویژه قادر است چندین ارز رمزنگاری شده را به طور همزمان ذخیره کند. کاربران این کیف پول یک کد منحصر به فرد دریافت می کنند که می توانند از آن برای مدیریت همه رمزنگاری های استفاده کنند.

کیف پول آراکس:

  آراکس( Arax) با استفاده از GPS در آینده نزدیک کاربران خود را قادر به دریافت ، ارسال و ذخیره ارزهای رمزنگاری شده مختلف از جمله اتریوم می کند. شما یک رمز عبور اصلی دریافت می کنید که به شما امکان می دهد به هر کلید خصوصی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این ، آراکس همچنین به شما امکان می دهد تا مبادلات فوری ارز را انجام دهید.

 

معصومه لطفی پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37749

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.