• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

۶ بهترین برنامه پخش موسیقی اندروید

  • کد خبر : 37795
  • 29 آگوست 2021 - 13:14
6 بهترین برنامه پخش موسیقی اندروید

برنامه پخش موسیقی AIMP

 AIMP یک برنامه پخش موسیقی اندروید سبتاً قدرتمند است. از انواع فایل های رایج موسیقی ، از جمله FLAC ، MP3 ، MP4 و موارد دیگر پشتیبانی می کند. شما همچنین میتوانید به گزینه سفارشی سازی ، تم و سایر موارد سرگرم کننده مانند آن را دسترسی داشته باشید. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است هیچ مشکلی در انتخاب موسیقی و گوش دادن به موسیقی ندارد. همچنین دارای اکولایزر برجسته آن ، پخش زنده HTTP و عادی سازی است. AIMP یک گام بالاتر از اکثر برنامه های اصلی پخش کننده موسیقی است. همچنین نسخه دسکتاپ آن نیز وجود دارد. تنها نکته منفی مشکلات احتمالی سازگاری با دستگاه های MIUI و EMUI است.

BlackPlayer EX

BlackPlayer یک پخش کننده موسیقی ساده اما زیبا است. می توانید آن را طوری تنظیم کنید که فقط از مواردی که واقعاً می خواهید استفاده کنید. علاوه بر این ، دارای اکولایزر ، ویجت ها ، ویرایشگر برچسب ID3 ، بدون تبلیغات ، تم ها و پشتیبانی از فایل های موسیقی رایج است. که بسیار ساده است و یک گزینه فوق العاده برای طرفداران مینیمالیسم است.

برنامه پخش موسیقی DoubleTwist

پخش کننده موسیقی DoubleTwist طی این سالها فراز و نشیب های خود را داشته است. با این حال ، در حال حاضر در حال پیشرفت است و به طور کلی برنامه پخش موسیقی اندروید خوبی است. پشتیبانی از بیشتر کدک های صوتی (از جمله FLAC و ALAC) ، رابط کاربری ساده ، پشتیبانی Chromecast و پشتیبانی Android Auto برخوردار است. دارای یک افزونه اختیاری برای پشتیبانی Apple AirPlay  وجود دارد که پشتیبانی AirPlay را به همراه اکولایزر ۱۰ باند ، ویژگی SuperSound ، تم ها و برخی موارد دیگر اضافه می کند. علاوه بر این ، به شما امکان می دهد به ایستگاه های رادیویی در منطقه خود گوش دهید. برخی ویژگی ها برای دوست داران پادکست  هم درآن وجود دارد .

این مطلب هم برای شما مفید است.بهترین کیف پول اتریوم برای اندروید

MediaMonkey

MediaMonkey این برنامه دارای ویژگی های زیادی است ، از جمله ویژگی برای کتاب های صوتی ، پادکست ها و قابلیت مرتب سازی آهنگ ها. همچنین دارای موارد اساسی مانند اکولایزر است. آنچه MediaMonkey را به یک پخش کننده موسیقی منحصر به فرد تبدیل می کند ، توانایی همگام سازی کتابخانه موسیقی شما از رایانه به تلفن و از طریق WiFi است. این تنظیم کمی پیچیده است ، اما عملاً یک ویژگی منحصر به فرد است. بعلاوه ، می تواند با نسخه دسکتاپ از طریق کابل iTunes همگام سازی شود ، بنابراین یکی از بهترین روش ها برای مدیریت گالری موسیقی بزرگتر در بین دستگاه ها است.

Musicolet

Musicolet یک برنامه پخش کننده موسیقی بدون BS است. که ویژگی های مطلوب زیادی دارد ، ، اکولایزر ، ویرایشگر برچسب ، ویجت ها ، مرور پوشه ها و موارد دیگر است.

PlayerPro  برنامه پخش موسیقی

PlayerPro یکی دیگر از برنامه های موسیقی کمتر شناخته شده است که باید کمی بیشتر درموردش بدانید. دارای رابط کاربری زیبا است که استفاده از همه چیز را به همراه تم هایی که می توانید برای سفارشی سازی بیشتر دانلود و نصب کنید ، آسان می کند. شما همچنین می توانید از پخش ویدئو ، یک اکولایزر ۱۰ بانده ، پشتیبانی از Android Auto و Chromecast ، جلوه های صوتی مختلف ، ویجت ها و برخی ویژگی های کوچک سرگرم کننده مانند قابلیت تکان دادن گوشی برای تغییر آهنگ استفاده کنید. حتی از موسیقی Hi-Fi (تا ۳۲ بیت ، ۳۸۴ کیلوهرتز) پشتیبانی می کند.

معصومه لطفی پایگاه خبری دخالت

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=37795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.